פרק 4

1.2K 79 70
                                    

נ.ק מבט הארי-

היום לילי אמר שנלך למסיבה, אני מתרגש כלכך אף פעם לא הלכתי למסיבה של גדולים לפני.

הוא אמר שגם לולו בא, אני אוהב את לולו הוא נחמד ומחבק אותי הרבה. אני גם אוהב שמחבקים אותי.

"ניני!" צעקתי רץ בסלון, "הארולד בוא לכאן לפני שמפלצת הדגדוגים תאכל אותך!" קרא, קופץ עליי מפיל אותי לספה ומתחיל לדגדג אותי.

"לא ניני ד-דיי ז-ה מדג-דג" צחקתי בקול מנסה להתחמק ממנו, "אוקיי האזה בוא תשב עליי" הרים אותי מניח אותי על ירכו, "אני אוהב אותך ניני" מלמלתי קובר את ראשי בצווארו. "גם אני אוהב אותך האזה" חיבק אותי ושם לי לראות בובספוג.

אחרי שתי פרקים של בובספוג לילי ירד למטה מחזיק איתו שקית. "תנחש מה קנית לך היום" צעק ורץ לכיווני מגיש לי תשקית. פתחתי אותה רואה שם את הסוודר הוורוד שרציתי, "תודה לילי!" קמתי מניני וקפצתי עליו לחיבוק. "אין על מה האזי אני יודע כמה רצית את הסוודר", חיבק אותי יותר חזק.

כשהגיע הערב לילי אמר לי להתארגן, אז הוצאתי לי ללבוש את הסוודר הוורוד שקנה לי עם חצאית לבנה. הסוודר היה טיפה גדול עליי אבל אני אוהב את זה ככה.

התבשמתי בבושם הווניל תותים שלי, הריח השני האוהב עליי. הריח שאני הכי אוהב הוא של לולו, הוא מריח כלכך טוב!

סידרתי את השיער, שמתי מסקרה וסומק ורדרד עם גלוס שקוף. כשהייתי מוכן ירדתי למטה ממשיך לראות טלוויזיה עד שכולם יהיה מוכנים.

ניני ולילי ירדו במדרגות יחד, "האזה בוא לכאן יוצאים!" צעק ניני. רצתי לכיוונם ולילי הרים אותי על צדו.

"לולו בא נכון? אני מתגעגע ללולו" יבבתי, אני רוצה את לולו שלי. "כן האזבאר הוא בא אל תדאג" אמר ניני מעביר את ידו בשיערי.

נכנסנו למכונית ולילי אמר שנפגוש כבר שם את זיזי ולולו, הוא הניח אותי במושב מאחורה חוגר אותי ומניח נשיקה על הלחי שלי. צחקקתי כי זה דגדג אותי, "לילי זה מדגדג דיי" צחקתי בקול שהמשיך לנשק את הלחי שלי, "טוב אני אעזוב אותך ואסור להוריד את..." אמר בחיוך, "החגורה!" השלמתי אותו מוחא כפיים, "כל הכבוד האזבאר".

הגענו למסיבה שהם דיברו עליה. ראיתי את זיז ולולו אז רצתי אליהם לחיבוק. "זיזי!" קפצתי על זיזי מנשק את לחיו, "האזי התגעגעתי אליך כלכך" מחץ אותי בחיבוק. "גם אני מאוד מאוד" אמרתי מתנתק מהחיבוק.

לולו פתח את ידיו לחיבוק, סומק עלה על לחיי וחיבקתי אותו חזק, "גם אליך התגעגעתי לולו אל תעלב" מלמלתי קובר את ראשי בצווארו. "לא נעלבתי בייבי" אמר והרים אותי עליו, "יופי!" צחקקתי מנשק ללחיו.

"יאללה נכנס!" צעק ניני והוא וזיזי נכנסו יחד, "לימו קח את הארי ממני אני צריך לחגוג" אמר לולו ונעלבתי, ירדתי ממנו וברחתי לתוך המועדון. שמעתי אותם צועקים לי אבל התעלמתי. למה שיאמר דבר כזה?

My Baby-l.sWhere stories live. Discover now