זאין החנה את הרכב והוא ולואי יצאו לתוך בית הספר.
זאין קצת שיקר ללואי בנוגע להארי, אבל הוא ראה איך הוא מסתכל עליו וכמה השתנה מאז שהגיע לחייו של חברו הטוב. הוא לא יכל לצאת אנוכי כאן.
מההתחלה הוא גם הרגיש משהו קטן לנייל אולי יתפתח מזה משהו, למרות שכרגע הוא דיי מאוהב בהארי אבל בשביל לואי הוא יעשה כל מה שיוכל.
בזמן הזה כך מה שעבר ללואי בראש זה איך הוא הולך לנשק את הארי. הוא התלבט בין לשאול את ליאם ואחר כך לנשק אותו או שפשוט יתקוף את שפתיו.
הוא כנראה ילך על אופציה ב'...
השניים נכנסו לבית ספר שראשם מוטרד ממחשבות, כל אחד והבעיה שלו.
הם התקדמו לכיוון הלוקר של לואי כמו כל בוקר ופיתחו שיחה רנדומלית עד שהבנים יגיעו.
"אתה מוכן מייט?" שאל זאין למרות שבפנים הוא נשרף מקנאה, "כן זאי תודה שאתה כאן בשבילי" אמר לואי מחבק את חברו הטוב ביותר. "אין על מה לו" מלמל זאין בחיוך עצוב.
כשהתנתקו מהחיבוק נייל הארי וליאם נכנסו לבית הספר, "לולו! התגעגעתי אליך" צעק הארי ורץ אל לואי קופץ עליו לחיבוק. "גם אני התגעגעתי אליך בייבי, כלכך התגעגעתי",מלמל את הסוף והרים את הארי עליו. הארי דחף את ראשו בצווארו של לואי מסמיק ומהדק את חיבוקו.
"לואי אני יכול לדבר איתך שנייה בצד" אמר ליאם גורם לשניים להתנתק מהחיבוק, "כן ברור" אמר לואי והמשיך, "האז בייבי אני הולך שנייה לדבר עם ליאם תגיד לזאיני שלום" נישק את מצחו, הולך עם ליאם רחוק מהבנים.
"שמעתי אתה רוצה היום לנסות לנשק את הארי" אמר משלב את ידיו וצולב את לואי בעיניו, "כן- אבל אני באמת רוצה אותו אני מבטיח לך שאני לא אפגע בו. אם אני אי פעם יעשה לו משהו אני אמות ואתה מוזמן לפרק אותי במכות" השיב לו מחייך בסימפטיות.
"אני מבין שאתה מוכן להשתנות בשבילו אבל אתה חייב להבין, הארי לא כמו כולם. הוא דורש יחס ואהבה, הוא תמים כמו ילד קטן ונורא אוהב להיות בליטל. אני לא אעצור אותך אבל יש כמה כללים לפני שתעשה את הצעד..." אמר ליאם והתיישב על הרצפה ליד הלוקרים.
"כלל ראשון- אם רק תעז לפגוע בו אני אדאג שלא תראה אותו יותר בחיים. כלל שני- אין יחסי מין בחודשיים הראשונים ולא אכפת לי כמה חרמן אתה. כלל שלישי- אתה לא עושה איתו שום דבר ללא אישורו ואישורי." המשיך והסתכל עליי.
"אוקיי המפקד, אני מבטיח לך שאני אשמור עליו כאילו חיי תלויים בזה" אמר לואי ושניהם כמו מהרצפה והתחבקו, ""אני סומך עליך טומו" אמר ליאם ותפח על כתפו.
השתיים הצטרפן לשאר הבנים ולואי החליט לקחת את הארי לצד.
"בייבי אתה יכול לבוא איתי רגע לצד" שאל אותו והחזיק באגנו, "ברור לולו!" קרא הארי בשמחה כי הוא הולך להיות לבד עם לואי.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...