נשף סיום השנה מתקרב, לואי הולך לסיים את לימודיו ואין דבר שיותר רוצה מלקחת את הארי איתו לנשף.
ידיו של לואי היו על מותניו של בן זוגו, הם הלכו יחד בבית הספר לעבר הכיתה של הארי לאחר הצלצול.
"בייבי תתנהג יפה בשיעור אני סומך עליך" נישק לואי את שפתיו קלות וחייך אליו ברכות, "אני מבטיח לו תסמוך על האזה" חיבק אותו הארי לפרידה ונכנס לכיתה בזמן שמנפנף לו לשלום.
החיוך לא עזב את פרצופו של לואי, הארי היה כה מתוק והוא לא מאמין שהוא שלו עכשיו.
צלצול ההפסקה לא איחר להגיע והברוטני היה כבר בדרכו לכיתתו של המתולתל כדי שילכו יחד לקפיטריה, שם מחכים זאין, ליאם, מאיה ונייל.
"היי בייבי" חייך אליו לואי והארי חיבק אותו דרך צווארו, "האז למד עכשיו על מלחמות זה היה מאוד מפחיד" אמר בעיניים גדולות ותמימות גורם ללואי לגחך ולהחזיק אותן חזק יותר דרך מותניו, "אני אשמור עליך אל תדאג" נישק ללחיו מעלה להארי חיוך קטן.
"הנה הם" קרא נייל בחיוך כשהזוג נכנס לתוך הקפיטריה מחזיקים ידיים, "הנה אנחנו" ציחקק לואי והתיישב מסביב לשולחן, מושיב את הארי עליו.
"אז לואי יש נשף בקרוב, אתה מתכוון להזמין את הארי?" קרץ נייל והרים אץ גבותיו בהתגרות, גורם להארי להסמיק עמוקות וללואי לגחך.
"כמובן, זה יבוא לו בהפתעה" הניח הברוטני יד על יריכו של המתולתל שנדרך מפעולה זו.
"אני כבר הזמנתי את מאיה אתמול, הצעתי לה בפארק ליד" סיפר ליאם ומאיה חייכה בתגובה מעט מובכת, "כן הוא היה מקסים" הסמיקה ונישקה את לחיו.
"יש לנו משהו לספר לכם" אמר זאין בזמן שידו החזיקה בשל נייל לאחר כמה דקות של שיחת חולין, "אני והמחומצן כאן נכנסנו לזוגיות בדיוק ואני חושב שזה הזמן לספר לכם" אמר זאין בזמן שידו הידקה את אחיזתו בידו של נייל, שהסמיק מהמצב.
"תמיד ידעתי" צחקק הארי וקם לחבק אותם, "האז מאוד שמח בשבילכם" חיבק את שניהם חזק גורם להם לחייך בתגובה.
"תודה האזה" השיב נייל, שמח שאחיו הקטן אוהב את עצם העובדה שנכנס לזוגיות. "טוב אני גם לא מופתע, אני זוכר בתחילת שנה זאין לא הפסיק לדבר עליך" חייך אליהם לואי וקם גם הוא לחבק אותם.
"העיקר שמצאת את האחד הנכון" חיבק את זאין המאושר, הוא היה שמח בשביל חברו הטוב כי כל מה שרצה בעל שיער העורב זה מישהו לאהוב ולחבק. ונייל הוא האדם המושלם בשביל זה.
"בהצלחה לכם" חייך ליאם לעברם שמח בשביל השניים, ובכן זה לא היה כלכך מפתיע בהתחשב לעובדה שבחודש האחרון התקרבו יותר מהצפוי.
***
הארי ישב על מיטתו של לואי בזמן שלוטי מורחת לו לק וורדרד עדין על ציפורניו, הברוטני לא ציפה למראה זה כשעלה בחזרה לחדרו עם הפופקורן בידו.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...