זה כבר שלוש חודשים שלמים שהארי ולואי ביחד, לא היו שום הפרעות באמצע ובכל הזמן הזה הם היו עסוקים פשוט בלאהוב אחד את השני.
זה כל מה שלואי אי פעם רצה, מישהו לאהוב אותו ולהחזיק בו שקשה. מישהו שיבין אותו ויחזיר לו אהבה באותו הדרך, והארי היה התשובה למישהו הזה.
מספיק חיוך אחד של המתולתל והברוטני היה נרגע למראה המקסים ממול עיניו.
"לו" שמע לואי במעומם והרגיש שמנערים את גופו בעדינות, "נו לו אתה הבטחת שלא תירדם" שמע יבוב מיואש והתחיל לשפשף את עיניו.
"בייבי?" פתח את עיניו וראה את הארי עם מבט זועף על פרצופו, שלא הפחיד בכלל והיה המבט המתוק ביותר שראה. "אני לא מדבר איתך יותר" שילב הארי את ידיו ומפנה ללואי את גבו.
"נו בייבי אני מצטער" חיבק אותו כחול העיניים מאחורה והתחיל לפזר נשיקות בצווארו, "אתה הבטחת שתראה את הסרט איתי עד הסוף" הסתובב אליו הארי ונזף בו. "אני מצטער באג קטן" נישק לואי את אפו והעלה להארי חיוך על הפרצוף.
"בסדר אני סולח לך" ציחקק בביישנות ונישק את שפתיו של לואי לנשיקה קטנה, "זה מה שאני מקבל?" שרברב לואי את שפתיו גורם להארי לצחקק ולהנהן בתמימות.
"עכשיו עוד נשיקה" קרא לואי וקפץ על בן זוגו, כולא אותו בין ידיו. "אתה לא תקבל יותר נשיקות ממני בחיים" הידק הארי את שפתיו בחיוך, לואי הרים גבה והתחיל לנשק את כל פרצופו של המתולתל, לא מפספס חלק אחד מהפרצוף היפה שלו.
"דיי לו זה מדגדג!" צחק הארי בקול כשידיו של לואי עברו על מותנו, גורמות לו להתפתל על כל המיטה בין ידיו של לואי בצחקוקים וניסיון בריחה מהאחיזה של הברוטני.
"אני אפסיק רק אם תביא לי נשיקה" המשיך לדגדג אותו והארי הנהן מובס, "בסדר רק תפסיק" צחקק המתולתל וחפן את לחיו בין ידיו.
לואי רכן לשפתיו של הארי, מנשק אותו בעדינות ורכות. משאיר את הנשיקה נעימה ותמימה לשניהם.
לשונו הקטנה של הארי נכנסה לפיו של לואי באיטיות מענגת והברוטני לא יכל שלא לחייך מהמחווה, ידיו של לואי גלשו לישבנו והחזיקו בו ברכושניות שגרמה להארי לפלוט גניחה שקטה לתוך הנשיקה.
שפתיהם התחברו ולא התנתקו לרגע, הם אהבו את ההרגשה החמימה הזאת. ידיו של לואי עברו על כל גופו של הארי, רוצה להרגיש כל חלק בו.
שפתיו של הברוטני החלו לרדת אל עבר הצוואר של המתולתל, מלקק מנשק ומסמן אותו כשלו. הארי הרגיש מתיחה שלעולם לא הרגיש בתוך מכנסיו וכאבים באיברו הפרטי, הוא לא ידע מה לעשות עם זה.
"ל-לו כואב" יבב לצווארו של לואי שצחקק כתגובה, מהנהן ומרים את ראשו להסתכל לעיניו של הארי, מחייך אליו ומלטף את לחיו.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...