פרק 17

839 61 93
                                    

נ מבט כללית-

עבר כבר שבוע מאז הפרידה הכואבת של השתיים, עד שהפכו לזוג ככה הלב נשבר.

זה לא שלואי לא ניסה, הוא ניסה כל דרך אפשרית להגיע אל הארי. אבל ליאם תמיד היה חוסם לו תדרך ואומר שעדיף להארי יותר בלעדיו.

אתם אולי תקחו את ליאם כהרע של הסיפור, אבל כל מה שהוא רוצה זה שהלב של הארי ישאר שלם ולא ישבר בצורה כואבת.

מהטיול זאין ניסה להתקרב לילד הקטן כמה שיכל, כמובן שהמתולתל לא הבין ועדיין ליבו היה שייך ללואי.

כרגע הארי מכורבל בתוך עצמו על המיטה, עדיין פגוע מכל המצב. הוא אמנם ליטל אבל יודע לזהות מצבים, הוא היה רוצה לדבר עם לואי על הכל אבל ליאם לא היה נותן לו.

"הארולד אולי תקום מהמיטה ונראה סרט יחד?" שאל אחיו הגדול נייל וליטף את כתפו בעדינות, "האזי עצוב, האזי לא רוצה ניי ניי" יבב לתוך הכרית ודמעות חדשות הצטברו בעיניו.

נייל נאנח יודע שכרגע הארי פגוע עמוקות ויקח לו זמן לחזור לעצמו, "תישן קצת האז, אוהב אותך" כיסה את גופו בפוף הרך ונישק לראשו, הארי לא החזיר תשובה ולמען האמת נייל גם לא ציפה לה.

הוא ידע שכדי שהארי יחזור לחייך ולצחוק הוא צריך את לואי איתו, שידבר וינסה לתקן את הזוגיות הזאת. ובשביל שזה יקרה הוא חייב לשכנע את ליאם ולהרחיק את זאין מהארי.

ליאם ישב מכורבל יחד עם מאיה על הספה כשהרגיש יד תופחת על כתפו, הוא הסתובב וראה את אחיו המחומצן מאחוריו, מסמן לו שהוא צריך לדבר איתו.

הברוטני התרומם מהספה ולחש למאיה באוזן משהו, היא מהנהנת לו בחיוך ובזה ליאם ונייל הולכים לפינה במטבח.

"אני יודע שאתה שונא את לואי אבל רק אם הוא והארי ידברו הכל יהיה טוב יותר בשביל הארי" התחיל נייל והסתכל בהתחננות לעיניו של ליאם, "לא" אמר ליאם בנוקשות והתכוון ללכת.

"אתה רק חושב שאתה מגן עליו בזמן שהוא שוכב במיטה כבר שבוע שלם בלי לקום לשתות או לאכול!" צעק המחומצן גורם לליאם לחטוף שוק קל, זה היה כמו סטירה למציאות בשבילו.

"אבל זה כלכך קשה, הוא התנשק על מישהי אחרת מול העיניים של כולנו!" השיב ודמעות עלו לעיניו, "זה לא אשמתו היא פשוט קפצה עליו, אני בטוח שלא היית רוצה להיות בנעליים שלו" אמר נייל ואיבד זאת לגמרי.

"זה שונה" מלמל ליאם והשפיל את ראשו, "במה זה שונה בדיוק? כל מה שאני יודע זה שכרגע הארי בדיכאון ושקוע בליטל שלו, ולואי בכלל לא יוצא מהבית" ניסה נייל להסביר בהיגיון, משאיר את אחיו חסר מילים.

"בסדר תזמין את לואי לכאן בערב ואני מביא לו חצי שעה לא יותר מזה!" ובזה ליאם יצא מהמטבח, מעלה לנייל חיוך ענקי על הפרצוף.

*****

"לואי תפתח את הדלת!" דפק זאין על דלת ביתו של לואי, מחכה שכבר יפתח לו.

"אוקיי קרציה" צעק לו ופתח לרווחה את הדלת, נותן לו להיכנס פנימה. "מה קורה איתך לו" חיבק אותו זאין, מרחם מעט על חברו הטוב.

"מה אני אגיד לך אני שבור" התרסק על הספה וקבר את ראשו בכרית, "מייט קום מיד! אתה לא הולך לשקוע בדיכאון" ניסה לעלות את מצב רוחו אך לא הצליח.

"לפחות נוכל לראות סרט?" שאל בעל שיער העורב והתיישב בנוחות על הספה, ללואי לא היה כוח אליו אז פשוט זרק לו את השלט ועלה לחדר.

זאין נאנח והדליק את הטלוויזיה על ערוץ כלשהו, וכל מה שעובר לו בראש זה האם כדאי לו להשיג את הארי, או פשוט לוותר בשביל החבר הכי טוב שלו.

לואי שכב במיטה שצילצול שיחה הפריעה לו בשיר ששמע, הוא ראה שזה נייל וענה לה מקווה שזה חדשות טובות.

"מייט אתה לא תאמין!" צעק המחומצן לטלפון והיה ניתן לשמוע על קולו את ההתרגשות, "אתה יכול לבוא לדבר עם הארי!" צעק שוב ולואי קפץ מהמיטה במהירות.

"אתה רציני?" שאל וחיפש את נעליו ברחבי החדר, "כן! צא עכשיו" אמר ולואי ניתק את השיחה, שם עליו את הנעליים ומסדר את שיערו מול המראה.

הוא זרק על עצמו פוטר ובישם את עצמו, רץ במהירות למטה ומבהיל את זאין.

"זאין. הארי. אני. לדבר. איתו." אמר חסר נשימה ואיכשהו זאין הבין את זה, "אני אנהג".

זאין הרגיש קצת מאוכזב מזה שיכול להיות שאחרי היום הארי לא יהיה שלו, אבל הוא עדיין ינסה מה שצריך כדי שזה יקרה.

לואי חשב שזה לא יקרה, אבל הנה השואו טיים שלו להרוויח את הארי בחזרה אליו אחרי כלכך הרבה זמן.

הם החנו את האוטו ולואי קפץ מהמושב שלו,
רץ לדלת הבית שלהם ופותח אותה, נכנס יחד עם זאין.

"מייט אתה פה" חיבק אותו נייל וליאם רק עמד בצד ובירך את זאין בחיוך, מתעלם לגמרי מקיומו של לואי.

"טוב איפה המתולתל?" שאל ונייל הצביע לקומה למעלה, "טוב תאחלו לי בהצלחה" נאנח ועלה במדרגות.

ונגיד את זה ככה שהרגשות של הבנים היו חלוקות בנושא הזה, אחד כעס, אחד קינא, ואחד שמח יותר מידי.

לואי נכנס לחדר של הארי בשקט וסגר את הדלת מאחוריו בעדינות, רואה אותו מכורבל בשמיכה ויבבות חלושות נשמעות בחדר, גורמות ללב שלו להסדק יותר.

"בייבי?"

♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡
פרק בום
מעניין מה יקרה ואנחנו באמצע הדרמה חברים!
אז שאלה חשובה, מה אתן מעדיפות
שהפאנפיק יהיה 24 פרקים בערך ואז אני אתחיל לתרגם או לכתוב אחד חדש או לעשות את הפאנפיק יותר ארוך ויקח לי זמן לעלות תכנים חדשים?
תענו לי מהר זה מאוד חשוב כדי שאני אתחיל לעבוד על הכל וככה תקבלו יותר תכנים ממני
אוהבת אתכן עד השמיים ובחזרה
מקווה שאהבתן!

My Baby-l.sWhere stories live. Discover now