הימים התחלפו לשבועות מלאים בחיבוקים ונשיקות, חיבה ואהבה ובאמת שהשניים לא יכלו לבקש יותר.
כל הבעיות של לואי נשכחו בעבר הרחוק וכרגע הוא והארי התרכזו בהווה, הם לא חשבו על העתיד ומה יקרה, הם חשבו רק אחד על השני כאן ועכשיו בלי הפרעות ברקע.
זה היה כמעט חודשיים שלהם ביחד מאז שחזרו, לואי רצה לעשות משהו מיוחד ונוגע ללב שהארי יבין שהוא באמת אוהב אותו. למרות שגם אם היה מביא לו גרביים מנוקדות הארי היה אוהב את זה.
הוא תכנן משהו צנוע אך מלא בכוונה, הם רק חודשיים יחד אבל רצה בכל זאת לחגוג את זה בדרך שלו.
התכנון היה פיקניק על גג הבית של הארי, לואי זכר שהמתולתל תמיד אמר לו כמה הוא אוהב סרטים רומנטיים שהזוג יושב יחד בפיקניק למול השקיעה. אז הברוטני החליט להגשים לו חלום ולקחת אותו לפיקניק לכבוד חגיגת החודשיים.
נייל עזר לו בתכנון וארגן למעלה בגג הבית את כל האזור שיהיה להם הכי יפה ונוח שאפשר, לואי עבד על סלסלת הפיקניק מכניס לשם את הסנדוויצ'ים האהובים על הארי, כמובן שחמאת בוטנים עם ריבה ונוטלה עם בננה ותותים.
הוא חתך את הירקות האהובים עליו גם כן, אבוקדו (שלואי לא כלכך מת על זה. הוא למעשה מתעב את הירק), פלפל אדום ועגבניות צרי, מסדר את הכל בקופסה מסודרת ומכניס לתוך הסלסלה.
הוא הוסיף שיפודי פירות וכמה חטיפים שיוכלו לאכול בזמן צפייה בסרט שישם במחשב שלו, הטיטאניק הסרט האהוב על הארי, כן הוא חשב כבר על הכל.
הוא בדיוק הכניס את בקבוק היין לתוך הסלסלה כשזאין נכנס בדלת עם חיוך על פניו, "לואי אני לוקח את נייל לדייט" צעק בהתרגשות, אחרי הרבה מחשבות שגויות זאין עשה את זה.
"ואוו אחי כל הכבוד אני שמח בשבילך" צחקק לואי ומשך את חברו הטוב לחיבוק שבעל שיער העורב לא היסס להחזיר, "כן הוא הבחור בשבילי" אמר והשתחרר מהחיבוק, סוף סוף מאושר.
נייל הצליח לעזור לא להתגבר על שברון הלב מהארי והיה שם בשבילו. בהתחלה זאין מאוד רצה אותו אבל הלב שלו קצת סטה הצידה לילד מתולתל ותמים שכבר מצא את האהבה האמיתית שלו.
אז כן זאין היה מעט פגוע מהמצב אבל נייל היה שם בשבילו ועזר לו לקום מהרצפה, הוא מרגיש בנוח עם המחומצן והוא באמת מאמין שיכול לקרות שם משהו.
נייל גם כן היה מאוהב בו עוד מההתחלה, אבל כששם לב שזאין מתרחק ממנו העדיף לשתוק ולהוריד פרופיל לפני שהלב ישבר.
"אז מארגן את הפיקניק עם הארי?" קרץ זאין וחיוך מעושה עלה לפניו, "אוי תשתוק אידיוט הארי ואני לא כאלה" גילגל לואי את עיניו, "חוץ מזה עוד לא שכבנו או עשינו משהו מיני. אני מחכה שיהיה מוכן לגמרי הוא עוד ילד" המשיך בעל העיניים הכחולות וסגר את הסלסלה, מניח על הרצפה ומפנה את כל תשומת ליבו לזאין.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...