ליאם הגיע לביתו של לואי לקחת את הארי, הוא דפק על הדלת מחכה שתפתח ויוכל לראות את הילד ששיגע אותו כל היום וגרם לו לדאוג יותר מידי.
הוא קפץ במקום מנסה להרגיע את עצמו וכשהדלת נפתחה נכנס במהירות לתוך הבית.
"איפה הארי?" צעק בסלון, "ליאם תרגע הוא ישן הכל בסדר בוא" אמר לואי מניח את ידו על כתפו של ליאם הלחוץ.זאין ישב בסלון רואה טלוויזיה ולידו שכב על הספה הארי, מכורבל בתוך עצמו.
השניים הגיעו וכשליאם ראה שהכל בסדר עם הארי נרגע ונשם לרווחה. "רואה הכל בסדר איתו אין לך מה לדאוג אתה יכול לסמוך עליי" התיישב על הספה לואי מלטף ללחי של הארי בעדינות.
ליאם ידע שלואי אוהב את הארי והארי אוהב את לואי, הוא פשוט לא יכל לסבול את העובדה שהלב של אחיו הקטן ישבר, וההיסטוריה של לואי עם הסטוצים והזיונים שלו לא עזרה לסיטואציה.
הוא הרים את הארי בעדינות עליו ומשתדל לא להעיר אותו. המתולתל מסתדר עליו בנוחות וחזור למנוחת המלאכים שלו.
"תודה לואי זה לא מובן מאליו עזרת לי המון" אמר ליאם בכנות וחייך חיוך חושף שיניים, "תמיד מייט, נראה אותך מחר בבית ספר?" השיב לואי ופותח את הדלת, "כן ניפגש" מלמל ויצא מהדלת.
"האזי לא אמר להתראות ללולו" התעורר הארי מרעש הדלת, הוא נלחם באחיזה של ליאם עד שירד ממנה ורץ לכיוון דלת הבית.
הוא פתח את הדלת וראה את לואי עומד במטבח, הארי רץ אליו וקפץ עליו לחיבוק. "האזי לא אמר ללולו ביי" מלמל לצווארו והסניף את ריחו ממש כמו לואי. "ביי" נישק את לחיו והלך לנשק גם לזאין בלחי.
"האזה בוא לכאן חייב ללכת הביתה" נאנח בקול ליאם והרים את הארי שוב עליו וניסה להרדים אותו, מה שעבד דיי מהר בהתחשב בעובדה שהשעה הייתה מאוחרת מידי בשביל הקטן.
ליאם נפרד מהבנים ויצא לרכב.
לואי התיישב ליד זאין ונאנח בקול, "איך אני אמור לצאת עם הארי כשליאם דואג לו ככה?" לזאין יצא צחקוק שהפך לצחוק רועש סוחף גם את לואי אחריו.
"הוא פשוט אוהב אותו ומפחד שיקרה לו משהו, כל החיים הוא היה כמו אבא בשבילו אל תצפה שיפסיק רק כי אתה רוצה תמתולתל" אמר זאין לאחר שנרגע מהצחוק, "שאתה צודק אתה צודק, אני פשוט אנסה להיות יותר אחראי ולמצוא דרך לכבוש את ליאם" קבע לואי ונשכב על הספה, "אחד זה נשמע כאילו אתה רוצה להתחיל איתו שתיים בהצלחה מייט, יאללה זזתי" צחק זאין ויצא מביתו של לואי.
********
ליאם הרים את הארי לתוך הבית. הוא השכיב את הארי לישון והלך לחדרו.
הוא פשוט דואג לו וכל חייו גידל את הארי כמו הבן שלו, אף אחד לא מבין כמה אהבה יש לו כלפיו. הארי הוא כל חייו, המרכז של חייו.
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...