לואי סיים לבנות את האוהל ולסדר אץ כל ההכנות כמו שהארי אוהב.
השמיכה הלבנה קופלה בצד המזרן שבאוהל והדובי האהוב על הארי ישב בנוחות לצידה.
מחצלת עמדה מחוץ לאוהל ושתי כיסאות מתקפלים לידה על האדמה.מחר יש להם סיור ביער ולאחר מכן הם חוזרים הביתה, אז לואי רצה שישנו בתנאים הכי טובים יחד, בעיקר שזה הארי.
"בייבי!" קרא לואי והתיישב מאחורי הארי, מחבק את מותניו ומניח את ראשו בצווארו.
"לולו רוצה קצת גומי תות?" שאל המתולתל ודחף לפיו כמו ילד קטן ארבע לפיו."תביא אחד" פתח הברוטני את פיו והארי הניח שם אחד בחיוך חושך גומות, מה שגרם ללואי לדחוף אצבע לתוך גומה. (ה.כ- מי שתקח את זה לאזור כחול תקבל ממני מכות)
"דיי לולו זה מדגדג" צחקק הארי והזיז את ראשו מצד לצד, "אתה כזה מתוק באג" נישק לואי את לחיו וקם יחד איתו מהמחצלת לכיוון שאר החברים.
"האז הבאתי איתי את השוקולד האהוב עליך" צעק ליאם ונפנף בשוקולד, גורם להארי לקפץ באושר ולקפוץ עליו לחיבוק.
"תודה לילי אוהב אותך עד השמיים ובחזרה" התנתק מהחיבוק ורץ ללואי מראה לו את השוקולד החדש שלו, "אתה תחלוק איתי?" הבליט הברוטני את שפתו התחתונה גורם למתולתל להזעיף את פניו.
"כמובן שלא לולו אני אביא לך ריבוע קטן קטן אולי" אמר בישירות ותמימות גורם ללואי לצחוק מהחמידות שלו ולנשק את שפתיו נשיקה יבשה.
"האזי רוצה נשיקה גדולה!" יבב וידיו של לואי נכרכו סביב אגנו ושפתיו רכנו לכיוונו. שפתיהם התחברו וחמימות לא מוכרת התחוללה בבטנו של לואי, הוא תפס בהארי ברכושניות רבה ופילס את לשונו לתוך פיו של הצעיר יותר.
גניחות חלושות נפלטו מפיו של המתולתל וידו עלו ללחיו של בן זוגו, הארי עמד על קצות אצבועתיו כדי להעמיק את הנשיקה יותר גורם ללואי לחייך בסיפוק ולחקור את חלל פיו עם לשונו.
ידיו של המבוגר יותר ירדו לישבנו ותפסו בו בחוזקה גורם לצעיר לפלוט גניחה שקטה.
"טוב ראינו מספיק- זהו- דיי-" אמר ליאם והפריד בין השניים."לא חשבתי שהאז הקטן ינשק ככה מישהו" צחק נייל גורר את כולם אחריו חוץ מהארי שהסמיק וקבר את ראשו בחזהו של לואי.
"אל תתייחס בייבי" לחש לאוזנו והתיישב על כיסא מושיב את הארי עליו.
"איפה זאין?" שאל המחומצן כשלא ראה שום שיער עורב בסביבה, "לא יודע אני אתקשר אליו" אמר לואי ושלף את הטלפון, מחייג ומניח את ראשו על כתפו של הארי.
"מאליק איפה אתה לעזאעזל" צעק לואי כשזאין ענה לשיחה, "המדריך ביקש ממני עזרה במשהו אני אחזור עוד מעט תנשום" השיב עצבני מהצעקה של לואי.
הארי לקח את הטלפון לידיו והתחיל לדבר עם זאין גם הוא, "זיזי זה מאוד לא יפה שהלכת ככה!" צעק גם הוא גורם לכולם להחניק צחוק, "אני מצטער האז פעם הבאה אני אודיע" השיב זאין רגוע יותר כי ידע שלצעוק יפגע בהארי.
"וכדאי לך חוצפן אחד" ניתק המתולתל את השיחה ושילב את ידיו בכעס אך היה נראה חמוד מתמיד.
כולם נמסו מהמתיקות שלו וחייכו אליו, "דיי להסתכל עליי ככה" יבב ונשען יותר על חזהו של לואי, "טוב בייבי נפסיק" נישק את לחיו וחייך לעצמו.
******
כבר הגיע הערב והחבורה רצתה להדליק מדורה יחד.
מאיה והארי ישבו בצד וריכלו על כלום, בסמן שהבנים מנסים ועל דגש מנסים לסדר את אזור המדורה.
"נו ברצינות זאין תפוס שנייה את הקרש" נאנח ליאם ביאוש וזאין עשה כמובקש. "לא לא להניח את זה שם לואי" צעק נייל והניח את הקרש שלו על הרצפה.
"אוקיי כולם לסתום אנחנו עושים את זה בטומו ווי" אמר לואי והזיז את הקרש שהחזיק את כל מבנה המדורה, גורם לה להתרסק.
"לואי אידיוט אחד" צחק זאין וכל החבורה זרקה עליו אבנים קטנות, "אוקיי אאוץ" שפשף הברוטני את ידיו והחבורה התחילה להכין את המדורה מחדש.
לאחר שעה הם הצליחו להכין מדורה והדליקו אותה בדיוק מתי שהתחיל להחשיך, כולם התיישבו סביבה בחיוך ועייפות מהיום הזה.
לואי והארי ישבו מחובקים עם שמיכה כשראשו של המתולתל שעון על כתפו של לואי, וידיו של של לואי סביב אגנו.
מאיה וליאם ישבו צמוד אחד לשני והחזיקו ידיים בלי לשים לב, וכן הם עדיין מפחדים לעשות את הצעד הראשון.
נייל וזאין פשוט צחקו על כלום וסיפרו בדיחות שחורות וכחולות אחד לשני.
"אה שכחתי הבאתי מרשמלו אני אלך להביא" אמרה מאיה וקמה ממקומה, רצה להביא את המרשמלו.
"הנה" נפנפה בשקית והוציאה שיפודים גם כן, "קחו תכינו לעצמכם", והחבורה העבירה אחד לשני עד שלכולם היה שיפוד מוכן מלא במרשמלו צלוי.
"לו קר לי" יבב הארי בשקט כך שרק לואי שמע, "בוא אליי" הרים אותו והניח אותו בין רגליו מחבק אותו חזק ומהדק את השמיכה עליו יותר.
זאין ניסה להתעלם מהכאב החד שהרגיש בליבו כשהסתכל על השניים ועצם את עיניו.
עד שזה היה נראה כאילו הכל הולך כמו שצריך מישהו חייב להרוס את זה.
לפתע מישהו בא והחבורה סובבה את ראשה רואה את אלינור הולכת במהירות לכיוון לואי.
"אלינור מה את עו-" אמר לואי והיא קטעה אותו בכך שנישקה את שפתיו בחוזקה, והארי המסכן היה חייב לצפות מזה מקרוב.
♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~♡
פרק אחרי יותר מידי זמן
מזל טוב ללואי אני לא מאמינה שהוא פאקינג בן 30!
אז אל תהרגו אותי על הפרק כי כזאת אני רעה.
אוהבת אתכן ורק רוצה להגיד שראיתי ספיידרמן אתמול אז אני מאושרת.
אני באמת לא מאמינה שהאיידול שלי ליטרלי בן 30 אני לא יכולה להסביר לכם מה עובר עליי
YOU ARE READING
My Baby-l.s
Fanfictionלואי לא האמין באהבה אף פעם. הוא היה בן 18 בשנה האחרונה ואין בחורה או בחור שלא יצא לו לזיין אפילו חלק מ'הסטרייטים' כולם נמשכים ללואי טומלינסון אפילו הם. עד שהגיעה משפחה חדשה לעיר ששינתה הכל. הנער המתלותל שינה את חייו של לואי ב180 מעלות, הוא פשוט כב...