Ep 10

16.2K 1.6K 219
                                    

Jungkook လုပ်လိုက်တာကြောင့် Younghoon ခြေထောက်ဒဏ်ရာရသွားကာ ဆရာဝန်ကတစ်ပတ်လောက်အိမ်မှာနားနေဖို့ပြောသည်..

Jungkook က Golden အိမ်တော်ကဖြစ်တာကြောင့်ဘယ်သူမှအရေးမယူရဲကြဘဲ လျှော်ကြေးနဲ့သာပြီးသွားသည်...Jungkook အနေနဲ့သူတို့ဘက်ကရှုံးသွားပေမယ့်အကျေနပ်ကြီးကျေနပ်နေသည်..သူမမြင်ချင်တဲ့ကောင်ကိုတစ်ပတ်လောက်မတွေ့ရတော့ဘူးလေ..

ဘာလို့ဇာတ်လမ်းကတမျိုးပြောင်းသွားတာလဲ Taehyung နားမလည်တော့..ပြိုင်ပွဲတုန်းကသာ Namjoon ဒဏ်ရာရရင် Seokjin ဘက်ကခံစားချက်တွေအရင်ပွင့်ထွက်လာမှာပင်..အခုတော့ Jungkook ဘာလို့အဲ့လိုလုပ်လဲတိုက်ရိုက်မေးရုံသာရှိတော့သည်..

Jungkook ကို K3 Club ခန်းထဲမှာမတွေ့တာကြောင့် Taehyung နေရာအနံ့လိုက်ရှာပြီးမှ နောက်ဆုံးကျောင်းခေါင်မိုးထပ်ကိုတက်လာသည်..အပြင်ဘက်ဟင်းလင်းပြင်ရောက်တော့ Jungkook တစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ဘဲ Seokjin ပါအတူရှိနေတာကြောင့် Taehyung အကွယ်တစ်ခုမှာပုန်းမိလိုက်သည်...

"Jungkook...မင်းမပင်ပန်းဘူးလား ငါ့ကိုပြသနာလိုက်ရှာရတာ "

"အဲ့လိုမဖြစ်ချင်ရင် မင်းငါ့ဆီပြန်လာခဲ့လိုက်လေ "

Jungkook အပြောကြောင့် Seokjin မျက်နှာပျက်သွားသည်..သူသာအခုချိန် Jungkook နဲ့သူငယ်ချင်းပြန်ဖြစ်ရင် Namjoon ကိုထားခဲ့ရလိမ့်မည်..

"ငါ Namjoon ကိုမထားခဲ့နိုင်ဘူး Jungkook "

"အဲ့ကောင်ကဘာတွေများကောင်းနေလို့လဲ...Kim Seokjin အရင်ကမင်းပဲပြောခဲ့တာလေငါတို့အသက်ကြီးတဲ့အထိအတူနေသွားကြမယ်ဆို..မင်းဘက်ကပဲအရင် ငါတို့ဆက်ဆံရေးကိုဖြတ်ခဲ့တာမဟုတ်ဘူးလား...အခုငါကမင်းကိုခွင့်လွှတ်ပေးမှာမို့လို့အဲ့ကောင်ကိုထားခဲ့ပြီး ငါဆီပြန်လာခဲ့ဖို့ပြောနေတာ "

"Namjoon ကလည်းငါ့သူငယ်ချင်းဖြစ်နေပြီ ငါသူ့ကိုပြစ်ထားခဲ့ဖို့ဆိုတာမဖြစ်နိုင်ဘူး Jungkook "

"ီးစကားတွေမပြောစမ်းနဲ့...မင်းအရင်တုန်းကပေါင်းတဲ့သူငယ်ချင်းတွေတုန်းက ဘာများမင်းဂရုစိုက်ခဲ့လို့လဲ..အခုဒီကောင်ကျမှမင်းဆန်းဆန်းတင့်တွေဖြစ်နေတာမလား.."

"Jeon Jungkook "

Seokjin ရဲ့ဒေါသတကြီးအော်သံကြောင့် Jungkook သူ့လေသံကိုလျှော့လိုက်ပြီး...

My Boyfriend is a Villain 😈(Complete)Where stories live. Discover now