Ep 11

15.6K 1.6K 201
                                    

Taehyung ဒီနေ့ကျောင်းလာတော့ Jimin ကိုမတွေ့...ဖုန်းဆက်ကြည့်တော့နေမကောင်းလို့မလာဘူးဆိုပြီးသိရသည်...

ဒီနေ့မှ Younghoon ကလည်းမရှိ Jimin ကလည်းမလာဆိုတော့ Taehyung တစ်ယောက်တည်းဖြစ်နေသည်..ထုံးစံအတိုင်း Jungkook ရဲ့ locker ထဲမှာ Banana milk သွားထည့်ထားလိုက်သည်..

အရင်တစ်ခေါက်ကလူကြားထဲအရှက်ခွဲခံရတဲ့ကိစ္စဖြစ်ပြီးတည်းက Jungkook ကိုတိုက်ရိုက်မပေးတော့ဘဲသူ့(jk)Locker ထဲမှာပဲ Taehyung သွားသွားထည့်ပေးထားတာဖြစ်သည်...

Jungkook ရဲ့Locker ကအမြဲတမ်းလက်ဆောင်တွေမုန့်တွေနဲ့ပြည့်နေတာဆိုတော့ Taehyung သူပေးတာမှန်းသိအောင်Noteလေးနဲ့နာမည်ရေးရေးပေးခဲ့သည်...နေ့တိုင်းမပြတ် Jungkook ကြိုက်တဲ့ Banana milk ကိုပေးတယ်ဆိုတာကလည်း ကြိုက်နေတဲ့သူတွေရဲ့လုပ်ငန်းစဥ်အတိုင်းလုပ်ရုံသာ..သောက်တာမသောက်တာကသူ့အပိုင်းပေါ့..

စာသင်ခန်းထဲရောက်တော့လည်း အဓိကဇာတ်ကောင်တွေမရှိတဲ့နေရာမို့ထင်သည် စိတ်ဝင်စားစရာတစ်ခုမှမရှိ..ကျောင်းပွဲရောက်တော့မှာမို့လို့တွတ်ထိုးနေကြသူတွေသာရှိသည်..ရှေ့ကဆရာမကစာသင်နေပေမယ့် နောက်ကကျောင်းသားကျောင်းသူတွေကတော့ ကျောင်းပွဲရောက်ရင်လုပ်မယ့်သူတို့ရဲ့အစီစဥ်တွေကိုသာတစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်ဝေမျှနေကြသည်..

ဆရာမကလည်း သူ့ဟာသူသင်တဲ့တာဝန်ပြီးတော့ထွက်သွားသည်...ဆရာမထွက်သွားပြီးမကြာခင်မှာဘဲဝင်လာတဲ့ကျောင်းသားတွေ..ထိုနောက်အခန်းထဲကလူတွေရဲ့တစ်ယောက်တစ်ပေါက်ပြောဆိုသံတွေထွက်လာသည်..

"အိုးဟိုး...ကျောင်းအလှလေးနဲ့သူ့​ရဲ့ခြံစောင့်ခွေးပဲ "

"ဆင်းရဲသားလေးလာပြီ..."

"Seokjin နားကပ်ပြီးကျော်ကြားချင်နေတယ် ဆုတောင်းလေဟဟ"

Namjoon မျက်နှာမှာတည်ကြည်နေပေမယ့်သူ့စိတ်ထဲမှာဝမ်းနည်းနေမယ်ဆိုတာ Taehyung သိသည်...ကျောင်းကောင်စီဥက္ကဋ္ဌဖြစ်ပေမယ့် Namjoon ကိုအရေးတယူလုပ်တဲ့သူမရှိ..ကျောင်းရဲ့ကိစ္စအဝဝကိုတာဝန်ယူကာဦးဆောင်လုပ်ပေးနေပေမယ့် ဘယ်သူကမှကျေးဇူးမတင်ကြ..

"အားလုံးခနလောက်တိတ်ပေးကြပါလား "

Seokjin ကကြားထဲကနေ မခံနိုင်လို့အော်လိုက်မှငြိမ်ကျသွားကြသည်..ပြီးမှ Seokjin က Namjoon ဘက်ကိုလှည့်ကာပြုံးပြီးခေါင်းငြိမ့်ပြလိုက်သည်..

My Boyfriend is a Villain 😈(Complete)Where stories live. Discover now