Ep 31

15.8K 1.5K 637
                                    

Taehyung နေမကောင်းတာ​ကြောင့် Jungkook ကအလုပ်မသွား...အလုပ်ကိစ္စတွေကိုအိမ်ကနေပဲတဆင့်ညွှန်ကြားလေသည်...

Jungkook စိတ်ထဲမှာသူ့ကိုယ်သူအပြစ်ရှိတယ်လို့ခံစားရလို့လား ဒါမှမဟုတ်သူ့(th)ကိုတကယ်ပဲဂရုစိုက်တာလား Taehyung မသိ..သို့ပေမယ့်ဒီအခြေအနေလေးကို Taehyung သဘောကျမိသည်..

တနေကုန် Jungkook ရဲ့အထူးဂရုစိုက်မှုတွေကြောင့် Taehyung ကြည်နူးရသည်..သူ့အဖျားတွေလည်းတော်တော်လေးသက်သာသွားသည်..သိုသော်ထိုကြည်နူးမှုတွေကတရက်တောင်မခံလိုက်...

ညနေရောက်တော့ Taehyung ကိုဆန်ပြုတ်တိုက်ပြီး ဆေးတိုက်ဖို့ပြင်နေတုန်း Jungkook ရဲ့ Ph မြည်လာသည်..Jungkook ကြည့်လိုက်တော့သူ Seokjin အနားမှာလွှတ်ထားတဲ့လူဖြစ်နေသည်..

Jungkook က Taehyung ကိုတချက်မျှလှမ်းကြည့်ပြီး Ph ပြောဖို့ထသွားသည်..Taehyung ဘာမှမမေးပေမယ့်တကယ်တော့သူအရမ်းသိချင်နေသည်..

Jungkook မှန်ပြတင်းတွေရှိတဲ့နေရာနားရောက်တော့ အပြင်ဘက်မျက်နှာမူရင်း Ph ပြန်ဖြေလိုက်သည်..

"ပြော.."

'Boss..Kim Seokjin နေတဲ့တိုက်ရှေ့မှာသတင်းထောက်တွေရောက်နေတယ် လေဆိပ်ကသတင်းတွေကြောင့်ထင်တယ်..'

"ဟမ်..ဘာသတင်းလဲ "

'Boss မသိဘူးလားကျတော်ပို့လိုက်မယ်..'

Jungkook သူ့Phထဲဝင်လာတဲ့Link ကိုနှိပ်ကြည့်လိုက်တော့ Namjoon နဲ့ Seokjin လေယာဥ်ကွင်းမှာဖက်နေကြတဲ့ပုံတွေဖြစ်နေသည်..သတင်းခေါင်းစဥ်က ' Moonchild ရဲ့ CEO Kim Namjoon နှင့်မင်းသား Kim Seokjin တို့တိတ်တိတ်တွဲနေ' ..'Moonchild's CEO Kim Namjoon and Kim Seokjin are dating'..

"ဘယ်တုန်းကပုံတွေလဲ"

'မကြာသေးဘူး Boss..ဒီနေ့ Namjoon ကအလုပ်ကိစ္စနဲ့ LAကိုသွားတာ Kim Seokjin လိုက်ပို့တယ်ထင်တယ်..'

"မင်းအဲ့မှာစောင့်ကြည့်ထားဦး တခုခုထူးရင်ငါ့ဆီPh ဆက်..ငါအခုချက်ချင်းထွက်လာခဲ့မယ် "

Jungkook Ph ချပြီးနောက်လှည့်ကြည့်လိုက်တော့ Taehyung ကအနောက်မှာဘယ်ကတည်းကရောက်နေမှန်းမသိ ရပ်ကြည့်နေသည်..

"ငါသွားစရာရှိလို့ မင်းကိုယ့်ဟာကိုယ်ဆေးသောက်လိုက်တော့နော် "

My Boyfriend is a Villain 😈(Complete)Where stories live. Discover now