Ep 39

17K 1.4K 553
                                    

Taehyung တို့အစားအ​သောက်တွေမှာပြီးတုန်းပဲရှိသေးတယ် ရောက်ချလာတဲ့ Jungkook...နောက်မှာလည်း Mask အမဲတပ်ထားတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်...ထိုကောင်လေးက Jihoon ဘက်ကိုလျှောက်သွားတာကြောင့် Daegu တုန်းကတွေ့ခဲ့တဲ့ Guanlin ဆိုတဲ့တစ်ယောက်ဖြစ်မည်ဟု Taehyung တွေးလိုက်သည်..

Jungkook က Taehyung ဘေးမှာဝင်ထိုင်လိုက်ပြီး Guanlin ကလည်း mask ချွတ်ကာ Jihoon ဘေးဝင်ထိုင်လိုက်သည်..Jungkook ဘက်ကို Taehyung လှည့်ကြည့်လိုက်ပြီး..

"မင်းဘာလာလုပ်တာလဲ Jungkook "

"​ညစာလာစားတာလေ"

"တခြားမှာသွားစား.."

"အရင်တည်းက Tae နဲ့ပဲအတူစားနေကျကိုဘယ်ကိုသွားရမှာလဲ "

Taehyung တဖက်က Jihoon တို့ဘက်လှမ်းကြည့်လိုက်တော့ Jihoon အခြေအနေကမကောင်း.. Guanlin ကိုမကျေနပ်ကြည့်ကာတိုးတိုးပြောနေသည်..ကြည့်ရတာ Guanlin ရှိနေတာမကြိုက်သည့်ပုံစံ..သို့သော် Guanlin ကတော့ခပ်ပြုံးပြုံးနှင့်သာ Jihoon မျက်နှာလေးကိုကြည့်နေသည်...

"Tae သူတို့နှစ်ယောက်က မလိုက်ဘူးလား "

"အော..မဆိုးဘူး "

Taehyung ယောင်ပြီးပြန်ဖြေလိုက်မိသည်ပြီးမှသူ Jungkook ကိုပြောမယ့်ဟာကိုသတိရသွားကာ...

"မင်းကိုငါစိတ်ဆိုးမပြေသေးဘူးနော် Jungkook.."

"Tae ကလည်း...ကိုယ်တောင်းပန်ပါတယ်ဆို နောက်တစ်ခါလုပ်ရင် Tae ရပ်ဆိုတာနဲ့ရပ်မယ်လေ နော်နော်..."

"Ya...တိုးတိုးပြောစမ်းပါ "

Taehyung နားရွက်ဖျားလေးတွေရဲတက်လာကာတစ်ယောက်ယောက်ကြားသွားမှာစိုးသည့်အလား မလုံမလဲဖြစ်နေသည်...

"Hyung..."

Jihoon ခေါ်သံကြောင့် Taehyung အရှေ့ကိုပြန်ကြည့်လိုက်သည်...Jungkook ကချက်ချင်းဆိုသလို မျက်မှောင်ကြုတ်လျှက် Jihoon ကိုစိုက်ကြည့်နေသည်..Guanlin ပုံစံကလည်းခနက Jihoon ကိုကြည့်နေတဲ့ပုံစံနဲ့မတူစွာ ဂျစ်ကန်ကန်မျက်နှာပေးပြန်ဖြစ်သွားသည်...

"ဟမ်...အောငါမိတ်ဆက်ပေးရဦးမယ် ဒါကငါ့ရဲ့ Boss Jeon Jungkook...ဟိုဘက်က Guanlin ထင်တယ် Daegu မှာတုန်းကဆုံဖူးတယ်လေ "

"ဟုတ်တယ် Hyung ..သူကကျတော့်သူငယ်ချင်း "

"သူငယ်ချင်းထက်ပိုတယ် "

My Boyfriend is a Villain 😈(Complete)Where stories live. Discover now