Ep 22

16K 1.5K 565
                                    

Jungkook တစ်ယောက်အိပ်ယာကနိုးလာပေမယ့် မျက်လုံးမဖွင့်ဘဲဘေးကိုဟိုစမ်းဒီစမ်းလုပ်နေသည်...ဘယ်သူမှမရှိဘူးဆိုတဲ့အသိနဲ့မျက်လုံးကဆက်ကနဲပွင့်လာကာဘေးကိုလှည့်ကြည့်တော့အမှန်ပင် Taehyung ရှိမနေ...

သူ့ကိုမနိုးသွားတဲ့ Taehyung ကြောင့်စိတ်ကနည်းနည်းမကြည်...နာရီကိုကြည့်လိုက်တော့ ၁၀ နာရီခွဲနေပြီ..

Jungkook မျက်နှာသစ်ရင်းတခါတည်းရေချိုးလိုက်တော့မကြည့်တဲ့စိတ်လေးနည်းနည်းတော့ပျောက်သွားသည်..

အခန်းထဲကထွက်လာပြီး Taehyung ကိုလိုက်ရှာတော့ နောက်ဆုံး Game ကစားတဲ့အခန်းမှတွေ့တော့သည်..Jimin နဲ့နှစ်ယောက်သားဆော့နေလိုက်ကြတာ သူလာတာတောင်မမြင်..Jungkook သူ့ကိုမြင်အောင်ဆိုပြီးဘေးသွားရပ်တော့ တချက်သာကြည့်ပြီး Game ပြန်ဆော့နေတဲ့ Taehyung..

Jungkook နှုတ်ခမ်းကစူပုတ်ကာအပြင်ကိုပြန်ထွက်သွားသည်..Taehyung များသူ့နောက်လိုက်လာမလားဆိုပြီးအခန်းရှေ့ရပ်စောင့်နေပေမယ့် ဒင်းကထွက်မလာဘဲ "Jimin ချချ..ငါ့ကိုလာကယ်..သွေးဖြည့်ပေး" ထိုအသံတွေသာထွက်လာသည်..

Jungkook မကျေမနပ်နဲ့ထွက်လာခဲ့သည်..လမ်းမှာအိပ်ချင်မူးတူးဖြစ်နေတဲ့ Yoongi ကိုတောင်ဝင်တိုက်ခဲ့သေးသည်..စိတ်တိုတိုနဲ့ Gym ကစားတဲ့အခန်းကိုလာခဲ့တော့သူ့ထက်အရင်ရောက်နေတဲ့ Namjoon...

Namjoon ကအကျီလက်ပြတ်နဲ့ဘားတန်းခိုတဲ့လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်နေသည်...Jungkook ဂရုမစိုက်တော့ဘဲ Boxing ကစားတဲ့သဲအိတ်ကိုမရပ်မနားပိတ်ထိုးနေတော့သည်..

"ငါ့ကိုဂရုမစိုက်ဘူးပေါ့ဟမ်"...ဒုတ်....

"အဲ့ Game စုတ်ကိုပဲဆော့နေတာ"...ဒုတ်...

"နောက်ရက်အဲ့ Game စုတ်တွေကိုပလပ်ဖြုတ်ပြစ်မှာ"...ဒုတ်...

"ငါလာတာတောင်လှည့်မကြည့်ဘူး"...ဒုတ်...

"ငါ့ကိုလဲလာမချော့ဘူး"...ဒုတ်...

တစ်ခါပြောလိုက်တစ်ခါထိုးလိုက်နဲ့ Jungkookကြောင့် Namjoon ပင်လှည့်ကြည့်လှည့်ကြည့်ဖြစ်နေသည်...

ခနကြာတော့ Seokjin က Gym အခန်းထဲဝင်လာပြီး...

"Joon..နေ့လည်စာစားရအောင်လေ "

My Boyfriend is a Villain 😈(Complete)Where stories live. Discover now