Ep 20

18.5K 1.6K 490
                                    

Taehyung အသက်ရှူကျပ်တယ်လို့ခံစားရတာကြောင့်နိုးလာခဲ့သည်...

မျက်လုံးဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့သူကတစ်စုံတစ်ယောက်ရဲ့ရင်ခွင်ထဲမှာ..သူ့ကိုတင်းကျပ်စွာဖက်ထားတဲ့လူကို Taehyung မော့ကြည့်လိုက်တော့ Jungkook ဖြစ်နေသည်...

(What the fuck..Jeon Jungkook ကြီးဟ)

တဆက်တည်းညတုန်းကအဖြစ်အပျက်တွေခေါင်းထဲပြန်ဝင်လာတာကြောင့် ရင်တွေခုန်လာပြီး Jungkook ကိုဆက်မကြည့်ရဲတော့တာကြောင့် Taehyung ထထိုင်လိုက်သည်..Jungkook မျက်နှာကရှုံ့မဲ့သွားပေမယ့် နိုးတော့မနိုးသွား...

Jungkook ဘေးမှာတော့ Hoseok ကအိပ်နေပြီး Jimin ကတော့ Yoongi ရင်ခွင်ထဲမှာဖြစ်သည်...Hoseok ကလည်း Jimin ကိုခွဖက်ထားတာကြောင့် Jimin မှာလူနှစ်ယောက်အလယ်မှာသေးသေးလေးဖြစ်နေတော့သည်...

သူတို့၅ယောက်သား နှစ်ယောက်အိပ်ကုတင်မှာစုပြုံအိပ်နေကြခြင်းဖြစ်သည်..မနေ့ညကသူတို့တွေ အရက်ပြင်းသောက်ဖို့စိန်ခေါ်ကြရင်း အပေါ်ထပ်က Hoseok အခန်းထဲကိုရောက်ခဲ့ကြသည်...အသက်မပြည့်သေးတော့ လူကြားထဲမှာမသောက်ဖို့ Taehyung ကတားလိုက်ခြင်းပင်..ညကမူးလည်းမူးနေကြတာကြောင့် သူတို့တွေတစ်ယောက်မှအိမ်မပြန်တော့ဘဲ Hoseok အခန်းထဲမှာပဲအိပ်လိုက်တာဖြစ်သည်...

Taehyung ကျန်တဲ့သူတွေမနိုးအောင် ဖြေးဖြေးလေးထကာကုတင်ပေါ်ကဆင်းလိုက်သည်..ထို့နောက် ရေချိုးခန်းထဲဝင်ပြီးတံခါးကိုစေ့ထားလိုက်သည်...မှန်ထဲမှာမြင်နေရတဲ့သူ့မျက်နှာလေးကိုကြည့်လိုက်တော့ အရာအားလုံးပုံမှန်ဖြစ်နေပေမယ့်ထူးခြားနေတာကသူ့ရဲ့နှုတ်ခမ်းပင်..နှုတ်ခမ်းကဖူးယောင်ပြီး နီရဲနေသည်..

ဘာလို့ဒီလိုဖြစ်တာလည်းဆိုတာ Taehyung မှတ်မိသည်...မနေ့ညက...

Flash back,

သူတို့တွေတဖြည်းဖြည်းအရှိန်ရလာတော့ အကုန်လုံးကပြောရဲဆိုရဲဖြစ်လာကြသည်...

"Ya.... Taehyung မင်းကိုမနေ့က Jungkook နမ်းသွားတာမင်းမခံပြင်းဘူးလား.."

အာလေးရှာလေးအသံနဲ့ပြောနေတဲ့ Yoongi...Taehyung ကလည်းမူးနေတဲ့အသံနှင့်..

"အေ့...အဲ့ကောင်ဇာတ်ညွှန်းလည်းမဖတ်ဘဲ သူလုပ်ချင်တာတွေပဲလုပ်သွားတာ..အေ့.."

My Boyfriend is a Villain 😈(Complete)Where stories live. Discover now