- Jaime, készen vagy már? - kiáltott fel Rose néni az emeletre: - Lassan indulni kell, ha nem akarsz elkésni.
Kifújtam a levegőt, amit eddig észre sem vettem, hogy bent tartottam, majd belebújtam a bőr dzsekimbe, felkaptam a táskámat, és megálltam az ajtóban. A telefon szinte égette a zsebemet, akárhányszor rá gondoltam.
- Jaime!
- Jövök már! - kiáltottam vissza fáradtan a nagynéném türelmetlensége végett, majd elhessegettem minden gondolatot, ami eddig a fejemben járt, és egy az arcomra erőltetett mosollyal lesiettem a lépcsőn.
Amikor leértem, Rose néni már készen, csak rám várva állt a bejárati ajtó előtt. Amikor megpillantott, sietősen így szólt: - Vedd be a gyógyszereket, és nyomás. - én pedig nem álltam meg vitatkozni, csak a konyhába léptem, és tettem, amit mondott, majd mindketten kisiettünk a házból, majd beszálltunk a kocsiba.
- Azt hittem, idén komolyabban veszed a dolgokat... - mondta.
- Ez így van. - feleltem halkan.
- Akkor miért is indultunk el 10 perccel az első órád kezdete előtt, már negyedik alkalommal a héten? - tette fel a nap kérdését.
Az igazság az, hogy mostanában annyi minden folyik körülöttem, hogy nehezen viselem. Sokkal többet idegeskedem, mint kellene, ami valljuk be, nem tesz jót sem nekem, sem a körülöttem lévőknek.
- Nehezen tudtam elaludni, és későn ébredtem fel. - válaszoltam: - Legközelebb jobban odafigyelek. - tettem hozzá.
- Köszönöm drágám. - mondta, majd gyengéden felsóhajtott: - Tudod, hogy csak jót akarok neked, ugye? Nem erőltetek semmit, viszont el kellene gondolkodnod azon, amiről beszéltünk. - tette hozzá, teljesen eltérve a témától, mert bár nem mondta ki, pontosan tudtam, hogy mire gondol.
Nem feleltem, csak megvártam míg lehúzódik az iskola előtt, majd egy gyors köszönést követően kiszálltam az autóból, és a tantermek felé siettem. A folyosók már üresek voltak, a tantermekből magyarázó hangok szűrődtek ki, miközben siettem Chloe terme felé. Tudtam, hogy mérges lesz, de az elmúlt hetem után ez volt a legkevesebb. Kopogtam az ajtón, fél percen belül pedig kinyílódott. Chloe kíváncsi, mégis csalódott tekintete az enyémbe fúródott, majd gyengéden megrázta a fejét, és visszasétált a tábla elé, engem ott hagyva az ajtóban, míg a teremben lévő összes diák engem nézett.
Úgy döntöttem jobb, ha meg sem szólalok, ezért sietősen betettem magam mögött az ajtót, majd biccentettem egyet Kenzie-nek, miközben leültem mellé. Mostanában egyre többször ülök az első padban, persze mind tudjuk, hogy ennek mi, vagy éppen ki az oka, viszont igyekszem azzal foglalkozni, amit a tananyagról hallok, és nem más elterelő dologgal.
Ahogy kicsengettek az óráról, a többség már sietősen felpattant a székéről, míg mi Kenzie-vel megvártuk, hogy a tömeg kisétáljon. Röviden Chloe-ra pillantottam, aki úgy tűnt mondani akar valamit, de végül meggondolta magát. Nem adtam túl sok gondolatot a dolognak, mert tudtam, hogy utolsó órában úgyis találkozunk, és akkor majd megkérdezem. Küldtem felé egy később találkozunk pillantást, majd egy gyengéd mosolyt, és Kenzie-vel az oldalamon kisétáltam a teremből.
Ahogy haladtunk a szekrények felé, hogy ki tudjak pakolni - ami a késés miatt nem sikerült - fél szemmel megpillantottam Lily-t, aki egy újabb srác társaságát élvezte az egyik szekrénynek dőlve. Tekintete elkapta az enyémet, de nem tartotta ott sokáig, szinte azonnal elfordult.
Szomorúan felsóhajtottam, ami felhívta Kenzie figyelmét, mert követte a tekintetem, majd kíváncsian pillantott rám: - Mi van veletek?
Vállat vontam: - Volt egy kis nézeteltérésünk.
YOU ARE READING
Szívtelen
RomanceJaime Logan élete soha sem volt mesébe illő. Éveken át tartó küzdelmek után sikerült kiszabadulni a pokolból, melyet egykor még az otthonának hívott és azóta úgy érzi, az élete újra a helyén van, még ha néha üldözik is álmában a múlt démonjai. Legjo...