Capitolul 1

46 5 2
                                    

________________________________________

Povestea începe în clasă, în ultimul an de universitate din China. Mă numesc Seyoung, i-ar Sya este cea mai bună prietenă a mea, urmăm amândouă facultatea în domeniul makeup! Vreau să spun că nu îmi place deloc această meserie, dar fac asta pentru a fi împreună cu Sya! Despre Sya nu pot spune același lucru, este înnebunită după această meserie, iubește idolii și visul ei măreț e să fie zi de zi printre ei!

Sya vine la banca mea, îmi spune că este foarte bucuroasă că va termina cu studiile în curând, și va putea să-și urmeze visul! Nu pot să cred că iar începe cu povestea ei despre BTS, Îi spun să nu mai viseze, dar parcă vorbesc singură!
   
- Iar îmi spui să nu mai visez??? Spune Sya, ăsta nu e un vis, ci o realitate!!! (zâmbește)
  
- Da, da, cum spui tu, Mormăi eu!!!
    
Sya continuă să vorbească: Da ai dreptate, poate e doar un vis, dar nu pot renunța la el, cum să renunț??! Când visez asta de când avem 5 ani!!! Adică eu, printre idoli mei favoriți, făcându-i să arate bine și atingându-le fața cea fina și frumoasă... (învârtindu-se prin toată clasa) ahhhhi abia aștept, nu va fi nimeni mai bun ca mine în domeniul makeup!!! BTS, așteaptă-mă, voi veni curând!!!
      
- Cum poți să spui asta în fiecare zi fără să te plictisești, haideeeee te rog, lasă măcar o zi sa treacă, fără să vorbești despre acești, BTS ai tai!!! Îi spun eu aproape nervoasă!!!
    
Pe când ea, foarte liniștită îmi spune:

- Bine, promit că azi, nu mai vorbesc despre ei!!!
   
Stai ce??? Ce vrea să spună cu astăzi? Deja a vorbit o jumătate de oră numai despre ei, pe ziua de azi!!!
     
Sya râde cu lacrimi din cauza expresiei mele, îmi spune că și eu voi fi  printre idoli în fiecare zi după ce terminăm facultatea, așa că ar trebuii să mă obișnuiesc cu ideea!

Și când mă gândesc că fac asta numai pentru a fi lângă ea mereu, pe bune, câteodată mă întreb dacă nu cumva am greșit făcând asta!!!!
  
  Sya îmi spune că sacrificiul meu nu va fi în zadar, în curând vom merge amândouă în Coreea și vom deveni celebre!!!
  
  Sună clopoțelul.

Ajung acasă de la școală îmi salut familia, Mama îmi spune să mă spăl pe mâini și să mă așez la masă dar eu îi spun:

- Mamă nu voi manca acum! Sunt prea obosită, toată noaptea am învățat pentru examenul de azi! Mă voi odihni puțin și voi manca înainte să plec la muncă!

Tatăl meu, îmi spune să renunț la acest job, fiindcă este foarte obositor și cu studiile și cu munca! În plus cu banii ne descurcăm destul de bine! Mai spune tata!

Dar eu, sunt o fire independentă, îmi place să mă descurc singură încă de mică, îi spun tatei că nu voi trăi toată viața pe spinarea lor cum fac "alții" și spun asta făcând referire la fratele meu mai mare, deși este mai mare decât mine cu cinci ani, încă nu are un loc de muncă, clar își dă seama că mă refer la el, începe să-mi facă semne cu pumnii și se strâmbă la mine de parcă ar fi copil mic!!

Mama ne  spune să încetam cu prostiile, fiindcă oricum, nici unul din noi nu este suficient de matur încă!

Intru în camera mea îmi arunc ghiozdanul,mă pun în pat și adoarm!

                           ************
_____________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum