________________________________________
La prima oră a dimineții, plec să-mi caut de muncă, mă opresc la toate magazinele și restaurantele pe lângă care trec, întrebând dacă au nevoie de personal!
Din păcate nu găsesc nimic, deși aproape că mă roag de ei, nu mă bagă nimeni în seamă! Le spun că poate face orice, am nevoie disperată de un loc de muncă, dar degeaba!
În ultimul magazin în care am intrat, mi-a spus să las numărul de telefon și dacă se va elibera un loc, mă va suna! Le mulțumesc și plec, având speranța că așa va fi!!!
M-am plimbat o zi întreagă cu valiză după mine dar nu a găsit nimic de lucru!!!
Îmi este foarte foame, dar nu-mi permit să cheltui banii! Ramenul este cel mai ieftin, așa că îmi iau o porție, ca să-mi astâmpăr foamea!!! În timp ce mănânc lacrimile îmi curg pe obraz, sunt foarte obosită și picioarele mă dor tare!
Noaptea a venit din nou, mă duc pe o stradă retrasă și mă așez într-un colț!O cerșetoare trece pe lângă mine, mă vede înghemuită stând jos, și își dă seama că ceva nu este în regulă!!! Mă întreabă de ce stau aici, dar nu am vrut să-i răspund, neavând încredere în ea!
- Nu ai unde să dormi așai? Mă întreabă ea, Aaaaa nu contează, sper să te descurci fetițo, dar după cum te văd, nu cred că vei rezista mult în lumea străzilor!!!
Se întoarce și dă să plece dar neavând încotro, o strig!
- Hei scuză-mă!!! Ai un loc de dormit și pentru mine?
- Scrie cumva pe fruntea mea Hotel??? Îmi răspunde ea, cu o voce groasă, parcă de bărbat!
-Te rog măcar în noaptea asta!!
- Firar!!! De ce ai o privire atât de pătrunzătoare!!?? Haide ridicate!! Te voi duce la vila mea!!!
Mă ridic și pleac cu cerșetoare, deși îmi este teamă, nu am încotro decât să merg cu ea!!!
Ajung la locul unde locuiește cerșetoarea și rămân mască!!! Casa cerșetoare-i este un cort în afara orașului!
întreb mirată dacă nu cumva a greșit adresa, acest loc nu poate fi numit casă, este atât de întuneric și înfricoșător!!!
- Ei bine nu, nu am greșit adresa,spune ea, asta e vila mea cu vedere la cerul înstelat!!! (râde) Mai întrebat dacă am un loc de dormit nu??? Pai ăsta e locul!!! Dacă nu îți convine poți să pleci!!!
- Nu nu nu!!! Este în regulă!!! Doar sunt puțin surprinsă!!!
- După cum îți poți da seama, sunt o cerșetoare!!!
- Aaaa e în regulă! Nui nimic rușinos în a fi cerșetor!!!
- Ce fată naivă!!!! Hai băgate la culcare, se vede că nu ai dormit de ceva timp!!! Lasăți bagajul în lada aia de acolo!O întreb dacă suntem în siguranță în acest loc, cerșetoarea îmi spune că nu vie nimeni niciodată aici, vom fi doar noi două sub cerul înstelat!
Intru în cort și încearc să dorm, deși sunt foarte obosită, cu greu reușesc să adorm!!!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
De TodoDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...