________________________________________
Mă trezesc după 2 ore, mă uită la ceas cu părul ciufulit!
- O nuuu! Nu pot să cred că am dormit atât!După ce îmi aranjez părul ies din cameră, o întreab pe mama de ce nu ma trezit!!! Mama îmi spune:
- Tatăl tău nu ma lăsat să te trezesc! Speră că Suho(șeful) te va concedia!!!
Nu-mi vine să cred că propriul tată vrea să fiu concediată!!! "Șeful Suho o să mă omoare"!!! Salvarea mea este că șeful Suho, este cel mai bun prieten al tatălui meu !!!
Nu mai am timp să mănânc, beau repede un pahar cu lapte și pleac!
Ajung la locul de muncă, șeful Suho mă așteaptă în ușă! îmi cer scuze pentru întârziere și-i spun șefului că traficul a fost infernal!!!
- Shuo: (șeful): Mereu spui asta!!!De fie care data când întârzi spui că traficul a fost infernal!!! Mai inventează și alte scuze!Îmi cer încă odată scuze și promit că nu se va mai întâmpla!
Șeful Suho îmi spune să mă apuc de treabă, dar să fie clar că data viitoare mă va concedia!!!
- Mulțumesc domnule Shuo! Promit că nu vă voi mai dezamăgi! Intru repede în magazin, șeful din spate spune cu voce înceată:
- Oare a câta oară e când spune asta??? (zâmbind și dând din cap)După un timp!
Momentul mult așteptat a sosit, terminăm facultatea și mergem să cautăm de muncă! Vrem să prindem ceva experiență înainte de-a aplica pentru un post makeup în Coreea! Vorbesc cu Sya la telefon, Sya mă bate la cap, cu îmbrăcămintea, îmi tot spune să mă îmbrac elegant, pentru a face o impresie bună!
Îmi place să port haine largi și comode, sincer nu-mi place să-mi scot în evidență corpul,
Sya este total invers decât mine, ea poartă numai haine strâmte!Dar mie mi se pare destul de ok ce port, așa că nu voi ține cont de părerea lui Sya!
Sya ajunge la mine, eu sunt îmbrăcată la fel ca întotdeauna!!!
- Asta numești tu elegant???? Spune Sya în timp ce-i iese "fum pe nări" Nu știu ce o să mă fac cu tine!!!
Zâmbesc nepăsătoare și-i spun că îmi place ce poart!!!
După o zi întreagă de mers la interviuri nu suntem primite pe nicăieri, în unele locuri din cauza lipsei de experiență, iar în altele în care nu se cerea experiență, nu erau locuri disponibile!
Sya este foarte dezamăgită, eu îi spun să se liniștească, oricum știam dinainte că nu va fi ușor la început de găsit un loc!
Sya știe că e difícil de găsit un loc! Dar nu înțelege, cum vor să prindem experiență dacă nu ne primesc pe nicăieri!!!!
După 6 luni!Stau de vorba cu Sya în camera mea, este foarte tristă, era atât de nerăbdătoare să terminăm facultatea pentru a-și urma visul!!! Au trecut 6 luni și nu am găsit nimic de muncă în makeup!
Încerc s-o încurajeaz spunându-i că 6 luni nu mi se pare mult, trebuie să mai aibă puțină răbdare sigur vom găsi ceva!
Dar cu Sya nu te poți înțelege, este o fire prea nerăbdătoare!- Cum poți să spui că 6 luni nu e mult? Spune ea nervoasă! Trebuie să am măcar un an doi de experiență, să pot ajunge să depun un interviu în Coreea!!! Oooo BTS, îmi pare rău că te fac să aștepți atât!!!
- Sya, ar trebui să te porți mai matur, îi spun eu, chiar dacă ajungem în Coreea, nu înseamnă că vom lucra cu aceșt grup BTS!
- Ce tot spui? ba sigur că vom lucra cu BTS! Spune ea, dând cu pumnul în masă, Altfel viața mea nu are rost!!! voi face tot ce pot să ajung acolo!!!Îmi dau seama că Sya mai vrea să-mi spună ceva dar nu îndrăznește, așa că fac primul pas și o întreab, dar ceea ce aud nu îmi vine să cred!!!
Sya îmi spune că a cunoscut un tip din Coreea pe internet pe nume Kim Sang! Ei vorbesc foarte mult și se înțeleg bine, ba încă Sang ia trimis și bani de câteva ori, Sang îi spune că dacă va veni în Coreea, el o va ajuta și-i va plăti biletul de avion!
Doar nu vorbește serios, nu? Cum poate avea încredere în cineva pe care nu la întâlnit niciodată??? Nu îmi vine să cred că vorbește cu el de atâta timp și mie nu mi-a spus!!!- Sya înțeleg că ești disperată,îi spun eu, dar nu poți face asta!!!
- Stai liniștită!!! Îmi spune Sya, nu se va întâmpla nimic rău! Dacă nu ar fi avut sentimente pentru mine, nu ar fi avut de ce să își cheltuie banii!!! Oricum nu m-am decis încă!!!************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...