Capitolul 17

7 2 0
                                    

________________________________________

A dua zi!

Privesc atentă, la pozele pe care Sya mi-lea trimis, sperând să găsesc un indiciu!

- Este atât de ciudat!!! spun eu  cu voce tare

Jungkook iese de la baie, își șterge părul cu un prosop!!! Mă aude spunând că e ciudat!

- Ce este ciudat???
 
- Mă uit la pozele trimise de Sya, poate a lăsat un indiciu de unde ar putea fi!!! Ciudat este că acel băiat, prietenul ei, nu este în nici o poză!!! De ce nu ma-m gândit până acum!!!! De fapt nici când vorbeam cu Sya pe video, el nu apărea, doar i-se auzea vocea!
   
- Asta chiar e ciudat!!! O să mă uit cu tine la poze, poate văd ceva, sunt foarte bun la investigat, să ști!!!
 
Jungkook se așează lângă mine, inima îmi tresare din nou! De câte ori Jungkook este atât de aproape de mine, inima îmi bate foarte tare!!!

"Cei asta???" Nu înțeleg de ce inima mea, se poartă așa în preajma lui Jungkook!

Ne  uităm împreună la poze dar nu găsim nimic!!!

- Dar la poliție ai fost?
  
- Da am fost!!! Mi-au spus că o vor căuta!

A doua zi!

Sunt la muncă! În timp ce-i machez pe băieți, aud o voce cunoscută!

De unde cunosc această voce??? Stai puțin e......

Mă întorc și o iau la fugă!!! Mă uit peste tot, dar nu îmi dau seama cine a vorbit! Jungkook mă vede și vine după mine!!!

- Ce sa întâmplat???
 
- Acea voce!!! Era vocea prietenului lui Sya!!!! Sunt singură!!! Unde s-a dus????
   
- Încearcă să te liniștești!!! Cu siguranță îl vom găsi!!!

Sang (prietenul lui Sya) mă cunoaște! Și da!!! Acea voce era a lui!!! Și-a dat seama că l-am recunoscut după voce și s-a ascuns!
                      
                         ( Sang)
- Cum a putut să-mi recunoască  vocea??? Se pare că e mai inteligentă decât prietena ei!!!  Oare să încep jocul acum???

Sang m-a urmărit  încă de la început!!! El a știut că urma să vin în Coreea de la Sya!!! La fiecare pas pe care eu l-am făcut, el a fost prezent!!!

Sunt acasă! Stau  la masă cu băieții! Primesc un mesaj!
Îl citesc și rămân încremenită!!!

În mesaj scrie: Deci, ești mai inteligentă de cât credeam! Cum ai putut să-mi recunoști vocea??? De ce o cauți pe Sya? Crezi că mai este în viață?  Dacă continui să cauți, tu vei fi următoarea!

Mă albesc la față și încep să plâng!

- Ce s-a întâmplat??? Ești bine??? Mă întreabă Jungkook!

Îi dau telefonul! Toți băieții vin aproape și citesc mesajul!
Acum totul este confirmat, Sya a fost răpită!

Îi dau telefonul! Toți băieții vin aproape și citesc mesajul!Acum totul este confirmat, Sya a fost răpită!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Nu îmi vine să cred!!! Dacă lui Sya i-sa întâmplat ceva eu......
  
- Namjoon: Hei, nu spune asta!!!! Și nu mai plânge! Nu cred că i-a făcut ceva, din mesajul ăsta înțeleg că nu vrea ca tu să o cauți, deci asta înseamnă că este în viață, altfel de ce nu ar vrea să o cauți!!??
   
- Jimin: Uaaaaa, hyung!!! Cumva ai fost detectiv în viața anterioară????
   
- Suga: Totuși cred că ar fi bine să mergem la poliție, să arătăm mesajul, așa vor confirma și ei că Sya este răpită!!!
   
- jin: Sigur că da!!! Asta e o idee bună!!!

Nu  reușesc să mă opresc din plâns!!! Jungkook nu se mai poate abține și mă îmbrățișează !!! Mă mângâie pe spate și-mi spune să nu mai plâng!!!

- Vă mulțumesc pentru tot ceea ce faceți pentru mine!!! Nu credeam că există oameni atât de buni în lumea idolilor!!! Dacă nu ați fi fost voi, nu știu ce aș fi făcut!!!
  
- Taehyung: Și noi suntem tot oameni, nu putem sta nepăsători, într-o asemenea situație!!! Liniștește totul va fi bine!!!

Mă încurajează cu toții!!!

A doua zi de dimineață, mergem la sediul poliției pentru a arăta mesajul! Sya este trecuta ca persoană răpită, și este caută de poliție! Nu se poate face un portret pentru Sang, fiindcă eu  nu i-am văzut fața niciodată, singurul lucru pe care-l știu despre el, este numele, și vocea!

                           ************
________________________________________

  

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum