Capitolul 16

6 2 0
                                    

________________________________________

După câteva zile!

Este noapte!
Băieți vin de la treabă! Intră pe ușă și simte un miros apetisant!!!

- Jin: Mmmmmm!!!! Ce miroase așa de bine!!!
   
- J-hope: Miroase genial!!!!

Vin în bucătărie și mă găsesc  gătind!!!

- O, ați ajuns?! Încă puțin și este gata!!! Am preparat ceva de mâncare, mă gândeam că sunteți obosiți și înfometați, după o zi atât de lungă!!!
      
- Jungkook: Mulțumim! Dar nu trebuia să te deranjezi!!! Am fi putut comanda ceva!!!
      
- Ce deranj??? O fac cu mare plăcere!!! Măcar atât să fac și eu!!! În plus... "Lasă-i pe cei ce vor să ajute, să o facă" (Fac referire la ce mi-a spus el, mie)

Jungkook zâmbește!!!

- Taehyung: Hei, haide, Seyoung are dreptate, ce deranj!!! Mi-e o foame de lup!!! Pot să gust???
   
- Sigur, ușor să nu te frigi!!
   
- Taehyung: Mmmmmm!!! E delicios!!! Ce este???
   
- Este mâncarea mea preferată, pe care mama o gătea special pentru mine!!!

Toți curioși, trec unul câte unul prin fața mea , gustând din mâncare!!! Toți sunt încântați de noul gust!!!

Masa este gata!!! Se așează toți și mănâncă!!!
După ce terminăm de mâncat, Băieții strâng masa și spală vasele!!! Ei nu mă lasă să mai fac nimic, spunând că am făcut suficient!!! Am făcut curat, am gătit, până și hainele le-am spălat!

- Jimin: Mă simnt incomod ca tu să speli și hainele, ști tu, chestii rușinoase precum lenjeria intimă....... Seyoung, ar fi mai bine dacă nu ai mai face asta!!!
  
- Pentru mine e ok!!! Am locuit cu doi bărbați în casă, timp de 22 de ani, deci... Nu trebuie să vă simțiți incomozi!!!
   
- Namjoon: Doi bărbați???
   
- Da! Tatăl și fratele meu!!! Credeți-mă, chiar dacă fratele meu e mai mare cu 5 ani decât mine, eu sunt cea care am luptat din greu, să-l învăț bunele maniere, dar nu am reușit!!!
    
- Suga: Asta ar trebui să ne facă, să ne simțim mai comozi????
     
- Așa cred!!! Spun eu zâmbind!

Suga, s-a gândit la ceva!!!

- M-am m gândit la ceva!!! Cred că este incomod pentru Seyoung, să doarmă în cameră cu un bărbat!!! Știți voi, intimitate și chestii de genul!!! Deci, m-am gândit că ar fi bine să doarmă Taehyung cu Jungkook, și Seyoung să rămână singură în camera lui Jungkook!!!!
      
- Taehyung: Hyung!!!! De ce să doarmă cu mine????
      
- Suga: Pentru că acum, tu ești singurul care mai doarme singur în cameră!!!
      
- Taehyung: Da, ai dreptate!!!
      
- Mai bine aș dormi în sufragerie, nu vreau să deranjez!!!
       
- Jungkook: Pentru mine e în regulă, să dormim amândoi, adică nu amândoi...... Să dorm  jos, nu mă deranjează, asta vreau să spun!!!! (Namjoon îi dă un cot)
        
- Jin: Suga are dreptate!!!
        
- Namjoon: Deci s-a decis gata!!! Jungkook își ia lucrurile și se mută în camera lui Taehyung!!!
         
- J-hope: Ce ar fi să ne uităm la un film???
        
- jimin: Sună interesant!!! La ce ne uităm???
        
- Jungkook: Aleg eu filmul!!!
        
- Băieții: Nici gând!!! Tu alegi numai filme de groază!!! Seyoung, orice ar fi, niciodată să nu-l lași pe Jungkook să aleagă filmul!!!

În cele din urmă Jungkook este cel care alege filmul, și da, este unul de groază!!!

 Să dorm  jos, nu mă deranjează, asta vreau să spun!!!! (Namjoon îi dă un cot)         - Jin: Suga are dreptate!!!          - Namjoon: Deci s-a decis gata!!! Jungkook își ia lucrurile și se mută în camera lui Taehyung!!!           - J-hope: Ce ar ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Situația este tensionată!!! Toți sunt speriați, în afară de Jungkook!!!

Eu sunt foarte speriată, fără să-mi dau seama tresar si-l iau pe Jungkook de mână, îmi pun fața pe umărul lui!!!

- Îmi cer scuze!!! Ma-m speriat!!!
     
- Nui nimic!!!

Filmul se termină și toți pleacă la culcare!!!
Cum de m-am uitat la un film de groază acum când am rămas singură în cameră!!! Sting lumina și aud un zgomot, aprind repede lumina și mă uită în jur, clar nu este nimic!!! Sunt doar foarte speriată din cauza filmului!!! Las lumina aprinsă, dar de câte ori închid ochi, văd imagini înfricoșătoare!!! Nu reușesc să adoarm sub nici-o formă!!!

Mă dau jos din pat și mă îndrept spre camera lui Taehyung!!!

Cioc, Cioc la ușa lui Taehyung!!!

- Taehyung: A ciocănit cineva, sau mi se pare pare???

Jungkook aproape a adormit!!!

- Cred că ți se pare, din cauza filmului!!!

Din nou se aude!! Cioc, Cioc!!!

-Nu ți s-a părut, chiar ciocăne cineva!!!!
Jungkook se dă jos și deschide ușa!!! La ușă sunt eu !!!

- Îmi cer scuze, dar ai putea să te muți de mâine în altă cameră???? Nu cred că voi putea dormi singură în noaptea asta!!!
   
- Taehyung: Offff, de ce te-am lăsat pe tine să alegi filmul!!??
   
- Da, voi veni imediat!!! Îmi cer scuze, că te-am făcut să te sperii!!!

Din nu știu ce motiv, prezența lui îmi dă o stare de bine și siguranță! Imediat ce a ajuns în cameră, am și adormit!

                             ************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum