Capitolul 5

11 2 0
                                    

________________________________________

Ajung pe aeroportul din Coreea, întreb o persoană unde este sala de așteptări, acolo urma să mă întâlnesc cu Sya! Persoana îmi spune să mearg drept înainte apoi prima la dreapta, îi mulțumesc și mă îndrept spre sala de așteptări, dar Sya nu este acolo!

- Se pare că încă nu a ajuns, dar ce face cu telefonul ăla de nu răspunde!!! Voi mai aștepta puțin!!! Sigur e prin apropriere!!! Mă așez pe o bancă și aștept.

A trecut o oră de când aștept pe bancă!

-Nu pot să cred că nu a ajuns încă, Sya ce tot faci de nu răspunzi la telefon???

încerc să o sun din nou dar telefonul nu mai sună! Intru în panică!!

- Cum e posibil!!!! Liniștește Seyoung!!! Îmi spun eu, poate că sa întâmplat ceva.... O pană la mașină???? sau poate ambuteiaj în trafic???? Totul e posibil nu??!!

Mă așez din nou pe bancă și aștept.
După patru ore de așteptare, încep să disper Sya nu a venit, ceva nu este în regula!!!

- Stai puțin!!! Nu cumva..... Sya a uitat de mine din cauza concertului??? Chiar e posibil nu? Adică, probabil a fost atât de emoționată că se va întâlni cu BTS încât a uitat de mine??!! Și acum ce fac??? Nici măcar nu răspunde la telefon!!! Aaaa desigur!!! Ma voi duce la concert! Sigur o găsesc acolo! Dar cum să ajung acolo??? A da biletul!!! Trebuie să fie o adresa pe el!!!

Caut biletul în telefon apoi mă duc să iau un taxi! Îi spun șoferului că vreau să ajung la adresa de pe bilet!

Șoferul este și el un fan BTS, după ce îi arăt biletul el îmi spune:

- Ooo bună alegere!!! Sunteți fan BTS?! Și eu îi ador pe acești băieți!!!

Eu îi spun că nu sunt tocmai un fan, ci mai degrabă un fan fără voie, sau ceva de genul!!!
Șoferul nu înțelege ce vreau să spun, dar cum nu am chef de explicații, îi spun să nu mă bage în seamă, sunt doar puțin agitată!!!

Întreab șoferul cât va dura până ajungem! El îmi spune că va dura în jur de două ore!

- Asta e bine, spune eu!!!

- Vom ajunge la timp, nu vă faceți griji, îmi spune șoferul!!!

El crede că sunt emoționată și nerăbdătoare să ajung la concert, dar adevărul este cu totul altul!

Nu îmi vine să cred că îmi doresc atât de mult, să ajung la acest concert, îmi spun eu în gând!!!

************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum