______________________________________---
Ajung la sediul Big Hit, Intr-u înăuntru și vorbesc cu Doamna de la recepție, îi spun că vin pentru un interviu!
- Pentru ce domeniu? Spuneți și numele va rog!
Îi spun cum mă cheamă și postul pentru care vin!
- Sunteți din afara țării?
Îi spun că da și o întreb dacă este vreo problemă în legătură cu asta!
- Nu este nici o problema! La noi în companie lucrează mulți străini!
- Asta e bine! Ce ușurare!
- Sunteți dispusă să vă deplasați, la diferite locații?
- Da, desigur!
- Totul este gata! Țineți telefonul la îndemână, vă vom suna dacă sunteți selectată pentru post!
- Vă pot întreba...... Participă multe persoane, pentru acest post???
- Sunt 20 de persoane pe listă!Plec nu tocmai fericită! Care sunt șansele să fiu aleasă tocmai eu, din 20 de persoane??!!
Narator: În timp ce Seyoung vorbea cu recepționista, JungKook o privea din îndepărtare spunându-și: "De ce îmi pare atât de cunoscută??? Unde am mai văzut-o oare??? Se apropie de recepționistă și o întreabă, cine era acea persoană! Recepționista îi spune cine e și de ce a venit! JungKook încă nu își dă seama, de unde o cunoaște!
Mă așez pe o bancă, aproape în fața Sediului, mă gândesc unde să dorm în noaptea asta, îmi este frică să dorm singură în acel cort, dar de moment nu am încotro!
Narator: Seyoung rămâne pe bancă în jur de 2-3 ore! JungKook și trupa iese afară! Jungkook o vede pe Seyoung!
- Ce face încă aici??? Oare ce așteaptă??? De ce nu pot să îmi aduc aminte de unde o cunosc??!! își spune Jungkook în minte, rămânând în loc preț de câteva secunde uitându-se la Seyoung!
- Hei ce faci??? Îl întreabă Suga, la ce te gândești??? îl împinge ușor.
- Aaaaa.... La nimic!!!
- Haideți, să mergem, spune Taehyung!Îmi fac curaj și mă întorc la cort, neavând unde să merg în altă parte!!!
În bezna nopți, singură în afara orașului, e înspăimântător aici! Neputând să dorm, scot telefonul și mă uit la poze! Familia, prietena cea mai bună, toate le-am pierdut într-o singură zi!!!Toți zâmbesc în aceste poze, în afară de mine!!! De ce oare m-am purtat așa în tot acest timp??? Nu am fost în stare să le ofer un zâmbet, celor din jurul meu!!! Acum mi-aș dori să am un motiv de a zâmbi!!!
Mamă, Tată, mi-e dor de voi!!! Îmi pare rău că v-am lăsat atât de supărați!!! Chiar si de fratele meu îmi este dor!!!
Promit că de acum voi încerca să zâmbesc mai mult !!!Sya, nu cred că tu ai fi în stare să-mi faci asta!!! Ști ce??? Promit că nu voi pleca acasă chiar dacă fac bani de bilet, nu voi pleca până nu te voi găsi!!! Știu sigur că ceva ți-sa întâmplat, te rog să ai grijă de tine, până te găsesc!!!
Adorm în timp ce privesc pozele cu lacrimi în ochi!!!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...