________________________________________
Băieții ajung la Seyoung, Jungkook le spune să rămână în mașină și dacă e nevoie îi va chema el!!!
Stau pe marginea râului, în spate aud o voce strigând-mi numele, mă întorc și nu-mi vine să cred, e chiar Jungkook!!!
- Ce cauți aici??? De ce ai venit??? Îl întreb eu foarte nervoasă!!!
- Ai tot dreptul să fi furioasă!!! Dar cum ți-a trecut prin minte să vi în acest loc singură????
- Asta nu e treaba ta!!! Te rog să pleci!!!
- Nu voi pleca nicăieri fără tine!!! Iartă-mă, ce am spus azi nu a fost nimic adevărat!!!
- Chiar nu contează, nu ai de ce să-ți ceri iertare, doar pleacă!!!
Trec pe lângă Jungkook vrând să intru în cort, dar el mă prinde de mână trăgându-mă aproape!!!- Nu pot pleca!!! Motivul pentru care m-am purtat așa ești tu!!! Mi-a fost teamă că nu sunt îndeajuns de bun, încât să te fac fericită!!!
Mă trage și mai aproape prinzându-mă de mijloc!!!
- Seyoung, eu te plac!!! Te plac foarte mult, am vrut să evit asta dar nu am reușit, ce va fi după nu știu!!! Tot ce știu în acest moment este că tu mi-ai furat inima!!! Spune Jungkook, părând destul de timid!
Când am spus că de când ai venit tu nu mai avem liniște, mă refeream la liniștea din inima și mintea mea, tu mi-ai furat liniștea și ar trebui să suporți consecințele!!!
În tot acest timp eu rămân tăcută ascultând ce spune Jungkook, nu m-am gândit vreo clipă că și el mă place, din nou inima mea o ia razna!!!
După aceste faze, ei bine după cum vă așteptați urmează un sărut!
Băieții curioși trag cu ochiul!
- Jin: Ohoo!!! Nu credeam că Jungkook e un romantic înnăscut!!!
- Suga: Se pare că bebelușul trupei a crescut mult, e un bărbat în toată firea acum!!!Eu, după faza cu sărutul, bâlbâită toată îi spun lui Jungkook că am nevoie de puțin timp pentru a pune în ordine lucrurile cu Sya, nu-mi poate sta gândul la o relație până când Sya nu este în siguranță!!!
Jungkook, bineînțeles, mă înțelege și-mi spune că la asta s-a gândit și el, mă ia de mână și plecăm spre mașină! Eu zâmbesc și mă las condusă de mână lui!
După câteva zile!
Băieți au o mică vacanță! Fiecare a decis să-și viziteze familia în cele 7 zile de vacanță!
Eu voi rămâne singură acasă în acest timp, deși nu sunt împăcați cu ideea de-a mă lăsa singură totuși nu pot face nimic, nu pot merge cu ei, și cu o asemenea vacanță nu se știe când se vor mai întâlni! Bodyguardul va rămâne cu mine, așa că nu ar trebui să-mi fac multe griji!Hmmmm, să vedem cu ce o să-mi ocup timpul săptămâna asta??? Dacă Sya ar fi fost cu mine, am fi petrecut niște nopți de neuitat!!! 😔😔😔
Băieți pleacă! Îmi petrec prima noapte singură acasă!
Încerc fel și fel de grozăvii, fac parada modei, cânt, dansez, imit băieții, mă îmbrac și vorbesc la fel ca ei și tot așa o țin de 4 zile!
A 5-a zi, seara, fac aceleași lucruri, mă îmbrac cu o cămașă de-a lui Jungkook, iau un microfon și-l imit pe Jungkook cântând!
Fără ca măcar să-mi treacă prin cap, băieții se întorc mai devreme! Ei s-au gândit că voi fi tristă și speriată singură acasă!
Realitatea este însă alta!Intră pe ușă, muzica este la maxim, Eu într-o cămașă, dansez și cânt în jumatea casei.
Ei rămân preț de câteva minute uitându-se la mine, Jungkook încearcă să le acopere ochii băieților!
Fac o pirueta și-i văd pe băieți uitându-se la mine! Rușinea îmi înroșește obraji, opresc repede muzica, nu știu cum să reacționez și ce să spun!
- V-ați întors mai devreme???? Cu capul în pământ de rușine!
- Jungkook: Haideți, plecați mai repede, v-am spus să nu vă mai uitați!!!
- Taehyung: Păi nu te mai uita nici tu!!! Hai să plecăm cu toții!!!Jungkook îi împinge pe băieți spre camere!
În timp ce-i împinge îmi spune:- Poți să păstrezi cămașa!!! Îți Stă bine cu ea!!!
Băieți încep să râdă! Eu plec să mă schimb!
- Jimin: Uitați-vă la el!!! "poți să păstrezi cămașa" Ha, ha, ha!!! Ești total sub vraja ei!!!
Jungkook îi dă câteva îmbrâncit-uri!!! Toți băieții râd de felul cum se poartă noul îndrăgostit!!!
După această întâmplare încerc să evit băieții, dar Jungkook mă vede încercând să trec neobservată!
-Hei, ce faci??? Te ascunzi de cineva???
Spune el în spatele meu!
- Vai ce m-am speriat! Tresar eu!
Jungkook mă ia de mână și mă duce spre canapea!
- Deci, acum ești un fan al nostru???
Eu încep să râd și-i spun că acum, sunt mult mai mult decât un fan!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
AcakDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...