________________________________________
După o săptămână!
BTS se pregătește de plecare, au un concert într-un oraș la 2 ore depărtare de Seul! Voi merge și eu cu echipa!
Narator: Înainte de plecare Jungkook se gândea la Seyoung!!!
- În fiecare zi o văd cu aceleași haine!!! O da!!! Așa e!!! Mi-a povestit că cerșetoarea ia furat bagajul!!!
Jungkook se gândește să-i cumpere lui Seyoung ceva haine! Fără să stea prea mult pe gânduri, se deghizează și pleacă!
Nu mai dau detalii despre cum a plecat jungkook singur, s-au cum i-a dat hainele lui Seyoung fără ca nimeni să-l vadă, vă las pe voi să vă imaginați ce vreți.
Jungkook cumpără destule haine pentru Seyoung, le pune într-o valiză și i-le dă!!!
- Ce sunt astea??? Întreb eu mirată!
- Ți-am luat niște haine, mi-ai spus că cerșetoarea ți-a furat bagajul, deci ma-m gândi că nu ai schimburi!!! Plecăm de vreme mâine, odihnește-te!!!
- Mulțumesc! Dar nu trebuia să faci asta!!! Spun eu cu o voce rușinoasă!
- Doar acceptă și gata, spune el, pe un ton supără-cios!!! Sper să ți se potrivească!!! Ești într-o situație dificilă, ar trebui să-i lași pe cei ce vor să te ajute, să o facă!!!Jungkook pleacă!
Mă pun să probez toate hainele pe care mi-le-a cumpărat!
Toate lucrurile astea sunt atât de frumoase!!! Dar nu-i genul meu deloc!!! Sunt numai rochițe, fustițe și haine strânse pe corp!!! Dar se va simți prost, daca îl refuz!!! Ahhh ce să fac??? Va trebuii să le port nu???!!!
Vaide mine!!! Uită-te la prețurile astea!!! Sunt atât de scumpe!!!!E dimineață!
Mă îmbrac cu una din rochițele cumpărate de Jungkook!!!
Multă lume îmi spune că sunt foarte frumoasă!!! Am parul lung, șaten, și o privire pătrunzătoare!!! Nu știu dacă e chiar așa, eu nu mă văd chiar așa, dar dacă lumea spune așa, trebuie să accept, nu???
Jungkook mă vede și rămâne câteva secunde, uitându-se la mine!!!
- Îți stă foarte bine, îmi spune el!!! Se pare că am ales mărimea perfectă, deși nu prea mă pricep la asta!!!
- Da mulțumesc!!! Mi se potrivesc toate, deci.... Chiar te pricepi!!!Toată lumea se urcă în mașină și pleacă!
Patru dintre fetele care se ocupă cu machiajul bieților, au un ușor accident de mașină, nui nimic grav dar întâmplarea face, să nu mai ajungă la timp pentru a se ocupa de băieți.
Toată lumea e agitată! Cine se va ocupa de băieți??? Sunt patru fete lipsă!!! Va fi greu de înlocuit!!!
Privesc atentă la ce se întâmplă și îmi spun în gând:
- Oare asta e șansa mea??? Să le spun că mă pot ocupa eu??? Nu are rost! Nu cred că mă va baga cineva în seamă!!! Dar nu am nimic de pierdut dacă încerc nu???Îmi fac curaj și spun:
- M-aș putea ocupa eu cu machiajul băieților!!! Am pregătire profesională în acest domeniu! Deci dacă mi-ați da o șansă.....
Menegerul mă întrerupe:
- Ce tot spui acolo??? Ești o simplă femeie de serviciu!!!
- Întâmplarea a făcut să mă ocup de așa ceva, dar meseria mea este în makeup!!! Dacă îmi veți da această șansă, vă voi arăta ce pot să fac!!!Toți cei din jur râd și își dau coate!
Jungkook mă privește zâmbind!
- Crezi că te poți descurca??? Mă întreabă menegerul! Crezi că poți ține singură, locul a patru persoane???
- Da! Sunt singură că pot face față!!!
- Bine atunci! Dar să fie clar un lucru! Dacă nu te descurci vei fi concediată!!!Stai, ce??? Voi fi concediată??? Ce a fost în capul meu, mai bine nu mă băgam!!! Cum pot să intru mereu în încurcături!!!
Alerg din stânga în dreapta, toți din jur mă privesc uimiți, mă descurc de minune, nici mie nu-mi vine să cred!!! Fețele bieților arată mai bine ca oricând!!!
Deși transpirația îmi curge pe frunte, nu mă dau bătută! E în joc slujba mea!Concertul se termină! Totul a mers de minune, datorită mie!
Toată echipa mă felicită spunându-mi: Nu am mai văzut niciodată pe cineva atât de rapid!!!
- Te-ai descurcat foarte bine, îmi spune menegerul! Vom vorbi despre postul tău, când ne vom întoarce în Seul!Sunt foarte obosită, dar va trebui să mai fac și curățenie! Pun mâna pe matură și mă apuc de treabă! Jungkook mă vede și cheamă pe toată lumea înapoi!!!
- Nu e corect ca Seyoung să facă singură curețenia!!! Ea a muncit cel mai mult în această zi!!! Haideți să o ajutăm, totul va fi gata în mai puțin de o jumătate de oră între toți!!! Spune Jungkook!
- J-hope: Jungkook are dreptate!!!Nu toată lumea e mulțumită, dar băieții sunt și ei șefi în această firmă!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
AléatoireDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...