________________________________________
A trecut o săptămână de când locuiesc cu băieții!!! Băieții își dau seama că ceva nu este în regulă cu Jungkook!!!
Eu, ieșeam din casă să merg la muncă, după ce pleaca băieții!!! Am mai mult timp liber acum, e nevoie de mine, numai când băieții au de făcut transmisiuni live, concerte sau alte activități în care băieții sunt filmați!
În acest timp, Jungkook ca un gentleman, mă lasă pe mine să dorm în pat și el doarme jos!
Băieții au devenit suspicioși cu privire la acțiunile lui Jungkook! Așa că decid să dea buzna în camera lui jungkook! Ne așteptându-ne la asta, suntem luați prin surprindere, în timp ce băieții deschid ușa, Jungkook se bagă în pătură lângă mine!!! Mă bagă cu capul în pătură ca băieții să nu mă vadă!!!
Stau cu capul pe pieptul lui Jungkook, inima îmi bate nebunește, mă întreb, dacă inima îmi bate atât de tare, pentru că e posibil sa fiu găsită de băieții, sau pentru că stau atât de aproape de Jungkook!!!
- Jimin: Hei, cei cu tine??? Te porți foarte ciudat, de la un timp!!!
- Taehyung: Ne-am gândit să te scoatem la o plimbare, să te mai relaxezi și dacă vrei, să ne spui ce ți se întâmplă!!!
- Jungkook: Mulțumesc băieții!!! Dar totul e bine, nu am nimic, și de plimbare chiar nu am chef!!!
- Jin: Te dai jos din patul ăla chiar acum!!! Nu ne interesează ce spui tu, azi ieși la plimbare, chiar dacă te luăm cu forța!!!
- Jungkook: Bine, bine, am înțeles!!! Voi fi gata în 5 minute!!! Așteptați-mă afară!!!Dintr-o dată J-hope pune mâna pe pătură și trage de ea zicând:
- Ce să mai așteptăm, te dai jos chiar acum!!!Toți rămân încremeniți!!! Jungkook are sub pătură o fată!!! Îmi ascund față cu mâinile!!!
- Te poți da jos acum!!! Te-au văzut!!! Îmi spune Jungkook!
Deci, cobor din pat și îi salut pe băieți!!
- Namjoon: Ce înseamnă asta??? Stai puțin!!! Ea nu e.....
- Jungkook: Da, ea este!!!
- Suga: Dar ce caută aici!!! Și la tine în pat!!! Nu-mi spune că.....
- Jungkook: Hyung, nu te gândi la prostii, vă voi explica totul, să mergem în sufragerie!!!
- Namjoon: Ce să mai explici??? Ce nebunie mai e și asta??? Ști ce se întâmplă, dacă cineva află, că ea este aici???
- Suga: Haideți să-l ascultăm, să vedem ce are de spus!!!Se duc toți în sufragerie, se așează pe canapea și ascultă povestea lui Jungkook!
Jungkook povestește tot ce mi-sa întâmplat și cum am ajuns să locuiesc în casa lor!!!- jimin: Vrei să spui că ea, locuiește aici de o săptămână și noi nu ne-am dat seama???
- Namjoon: Asta nu mai contează!!! Oricum ar fi, nu poate să mai rămână!!! Îmi pare rău pentru ce ți s-a întâmplat, dar nu poți continua să locuiești aici!!!
- Înțeleg!!! Îmi cer scuze, nu am vrut să cauzez probleme!!! Spun eu!
- Taehyung: Seyoung e o fată de treabă, toată lumea o iubește la firmă!!! Dar într-adevăr dacă se află că locuiește aici, vom avea probleme cu toții!!!
- Jungkook: Suga hyung, te rog spune ceva, ajută-mă!!! Nu o putem da afară pe drumuri, înainte de orice suntem oameni nu!!??
- Să încheiem discuția aici!!! Nu vreau să vă certați din cauza mea!!! Cel mai bine ar fi să plec, oricum am știut de la început, că nu e bine să vin aici, dar am vrut cumva, să ascult de cel ce îmi întinde o mână!!! Mai spun eu!
- Și unde o să te duci??? Mă întreabă Jungkook! Nu mai ai bani nici pentru mâncare, și nici nu vrei să primești bani de la nimeni!!!
Toți privesc mirați, din ceea ce spune Jungkook, reiese că nu sunt o profitoare!!!- Mă voi întoarce la cort!!! E singurul loc în care pot merge!!! Îmi voi lua lucrurile și voi pleca!!! Deci.... Mă scuzați! Spun eu, cu capul plecat!
Mă duc să-mi strângă lucrurile! Între timp, Jungkook continuă să se roage de băieți, să mă accepte pentru un timp !!!
Termin de împachetat, ies din cameră și înainte să plec, mai spun:
- Vă mulțumesc pentru tot, sincer nu credeam că în lumea idolilor, sunt oameni așa minunați ca voi!
Mă întorc și d-au să plec!!!
- Namjoon: Oprește-te!!! Poți rămâne dacă și ceilalți sunt de acord!!!
- Suga: Păi dacă liderul spune Da, noi ce să mai spunem!!! nuuu???
- Restul băieților: Da așa este!!!!Nu prea îmi vine să cred ceea ce se întâmplă, deși într-adevăr sunt oameni minunați, totuși, ca eu să rămân, e un risc pentru cariera lor!
Jungkook îl îmbrățișează pe Namjoon, apoi îmi spune să duc bagajul înapoi!!!
- J-Hope: Păi acum faci parte din trupă!!! Bine ai venit!!! Deși o să fie destul de ciudat.... O fată între 7 băieți!!!
- Mulțumesc mult!!!Îmi urează cu toții bun venit și mă îmbrățișează!!!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...