________________________________________
Sya pleacă în Coreea!
Sya este în camera mea și-mi spune că s-a certat cu mama ei toată ziua! O întreb de ce s-au certat!!!
Sya îmi spune că s-a hotărât să plece în Coreea! A trecut un an de cand am terminat facultatea și nu am găsit nimic de muncă !!! Nu mai poate aștepta!!!Sunt foarte supărată!!! Nu-mi vine să cred că Sya a luat o astfel de decizie fără să se consulte cu mine!!! Mă întreb ce se întâmplă cu prietenia noastră??? Parcă doar eu încerc să țin legată această prietenie.
- Nu pot să cred că îmi faci asta!!! Am făcut această facultate doar pentru a fi împreună cu tine peste tot!!! Acum mă lași singură!!
- Seyoung te rog!!! Vreau ca cel puțin tu să mă înțelegi!!!! Îmi spune Sya cu lacrimi în ochi, când mă voi asigura că totul este bine acolo, te voi lua și pe tine!!!
-Dar e prea riscant! Dacă ți se întâmplă ceva? Ahhh nu știu!!! Chiar nu pot să fiu de acord cu tine!!!
Sya îmi spune că decizia a fost deja luată și nu mai poate da înapoi!!! Sang i-a cumpărat deja biletul de avion și va pleca peste două zile!!!
- Deci așa stau lucrurile!!!! Atunci cred că nu mai pot face nimic ca să te răzgândești nu?
În cele din urmă îi spun că sunt de-acord cu ea doar fiindcă nu am altă opțiune, dar am niște reguli pe care nu are voie să le încalce!!!
- Va trebui să mă suni de trei ori pe zi, îmi vei spune tot ce faci în fiecare zi, îmi vei spune când dormi și când te trezești.... Sya mă întrerupe și-mi promite că așa va face!!!Foarte serioasă o mai întreb ceva pe Sya: Dacă ar fi să alegi între mine și BTS, pe cine ai alege???
Sya îmi răspunde: Ști că nu pot face o astfel de alegere!!! Tu ești aerul pe care îl respir iar BTS este sângele ce-mi curge prin vene!!! Deci, nu pot trăi fără niciunul dintre voi!!!
- Las-o baltă!!! Din câte se vede ai ales BTS, doar de aia pleci în Coreea acum și mă lași singură!!! Îi spun eu supărată!
Ziua plecării a venit, o conduc pe Sya la aeroport! Părinți lui Sya nu au venit, ei nu au fost de acord cu această plecare!
Zborul lui Sya este anunțat, ea îmi spune că nu avem de ce să plângem, oricum ne vom vedea în curând!!! Ne îmbrățișăm și ne luăm la revedere!- Mă suni imediat ce ajungi!!! Îi spun eu, cu ochii în lacrimi!
- Sigur că da!!!
Sya ajunge pe aeroportul din Coreea, se întâlnește cu Sang!
- Bună Sya! Îmi pare bine să te cunosc personal!!! Ești mai frumosă decât în poze!!!!!!
- Și mie îmi pare bine să te cunosc!!!! Cred că ne vom înțelege foarte bine!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...