Capitolul 24

6 2 0
                                    

________________________________________

După câteva zile, primesc din nou un mesaj din partea lui Sang: Vreau să te întâlnesc din nou, dar de data asta fără întreruperi! Înțelegi ce vreau să spun, nu??? Vino singură, de data asta nu voi mai fi îngăduitor!

De data asta întâlnirea are loc într-un depozit abandonat, în afara orașului!

Fără să stau prea mult pe gânduri, îmi i-au geanta și plec, nicidecum nu o voi mai pune pe Sya din nou în pericol!

Ajung la locul întâlnirii, este întuneric și nu văd mare lucru în jur, aprind lanterna telefonului și strig:

- Am ajuns!!! Arătați fața, nemernic nebun!!!

Se aud niște aplauze și un râs ironic din întuneric!

- Ești destul de curajoasă!!! Văd că ai venit singură!!!

Din nou râsete! Se deschide ușa depozitului!

- Intră!!! Fiindcă ai fost cuminte, mă țin și eu de promisiune!!!

Mă îndrept încet spre ușa depozitului, îmi este teamă, mâinile îmi tremură, dar gândul că Sya poate fi acolo îmi dă curaj!!!
Intru în-nauntru și o văd pe Sya în-ghemuită jos!

Sya!!!!! Strig eu cu o voce tremurând-ă!

Sya își ridică capul mă vede și se ridică, ne îmbrățișăm și plângem, eu o întreb dacă este bine!

- Sunt bine! Dar ce cauți aici???? Pleacă repede, înainte să vină el!!!!

- Liniștește-te!!! Voi pleca, dar împreună cu tine!!! Îi spun eu!

În spatele nostru apare Sang! Sya tresare și începe să plângă și mai tare, îl imploră să mă lase pe mine să plec! Eu o mângâi și-o îmbrățișez spunându-i că totul va fi bine!

- Cei cu drama asta??? Abia ne-am întâlnit, de ce să plece!!!! Spune Sang!

- Ce tot vrei??? De ce faci asta??? Spune-ne, ce vrei de la noi???

- Ar trebui să spun povestea de la început??? Bine o să vă spun!!!

Totul a început din cauza ta! Nu avem nici o intenție să o aduc pe Sya în Coreea, dar într-o zi, când vorbeam cu Sya, a uitat camera video aprinsă și ai apărut tu!!! Din acea clipă mă gândesc numai la tine, dar am auzit conversația ta cu Sya, tu nu ai fi venit niciodată în Coreea!!! Mi-am dat seama că Sya e mai naivă, și știam că vei veni și tu dacă ea te cheamă!!!

- Ești un nebun!!!

- Sang: Să știi că ești singura căreia îi permit să-mi vorbească așa!!! Deci..... unde rămăsesem??? A da!!! Totul ar fi decurs conform planului dacă Sya nu și-ar fi băgat nasul unde nu trebuia, în ziua în care ai ajuns în Coreea, a aflat de planul meu și de faptul că am un nume fals!!! Dacă nu era atât de curioasă, nici tu nu ai fi trecut prin toate greutățile, ai dormit pe stradă, ai stat ne-mâncată și toate din cauza prietenei tale băgăcioase!!! Dar până la urmă a ieșit bine, ești în mâna mea acum! Acei nesuferiți mi-au încurcat și ei planurile, trebuia să fi de mult lângă mine, dar din cauza lor nu m-am putut apropia de tine, vroiam să fiu eu salvatorul tău după ce suferea-i puțin, nu m-am gândit că acești idoli nesuferiți vor interveni!!!

Eu îi spun nebunului, că nimic nu s-ar fi schimbat, chiar dacă Sya nu descoperea adevărul, eu niciodată nu l-aș fi acceptat!!!

În spatele lui Sang apare poliția, îi spune să ridice mâinile și să se culce la pământ, dar el încearcă să vină spre mine, polițiștii îi trag un glonț în picior, cade la pământ țipând și reproșându-mi că sunt o trădătoare!

Băieți apar și ei la fața locului, nu mai țin cont de nimic, sunt foarte importantă pentru ei! Eu  aproape că leșin de frică, deși m-am ținut tare am fost foarte speriată, Jungkook mă prinde repede și mă întreabă dacă sunt bine!!! Eu  doar pronunț...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Băieți apar și ei la fața locului, nu mai țin cont de nimic, sunt foarte importantă pentru ei! Eu aproape că leșin de frică, deși m-am ținut tare am fost foarte speriată, Jungkook mă prinde repede și mă întreabă dacă sunt bine!!! Eu doar pronunț în continu numele lui Sya!!!

Suntem duse amândouă la spital cu salvarea, băieții vin și ei în urma noastră!!!

Ce s-a întâmplat defapt ???

Păi, totul a fost plănuit de la început, am știut și eu de plan, deși a fost riscant, era singurul mod de-al prinde pe nemernic și de-a o salva pe Sya! Planul a fost făcut împreună cu poliția, am purtat un microfon și o cameră video tot timpul!

************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum