Capitolul 14

4 2 0
                                    

________________________________________

După două zile!

Toată lumea s-a întors la Seul! Așa cum a promis, menegerul mi-a oferit un post în makeup!

Nu credeam că o să ajung să fiu fericită că lucrez în makeup!!! Toate au un început nu???

Îmi este foarte foame, dar bani sau terminat! În timp ce-i aranjam părul lui Jungkook, burta mea scoate zgomote, el își dă seama că îmi este foame, de asemenea își dă seama și că nu mai am bani!

Jungkook are o idee!!! Se gândește să mă ducă la ei acasă și să mă ascundă acolo!!! Se gândește la o modalitate de a face asta fără să fie văzut!!!

- Vino cu mine!!! Îmi spune Jungkook!
   
- Unde mergem???
   
- La noi acasă!!! În acest moment este singurul loc care îmi trece prin minte!!!
   
- Nu cred că e o idee bună!!! Adică ceilalți sunt de acord cu asta???
   
- Ei nu știu despre asta, și nici nu vor afla!!! Cum ți-am mai spus, doar lasă-mă să te ajut!!! Ai încredere în mine, bine!!??

Jungkook mă prinde de mână și mă trage după el!!! Nu știu de ce, dar îmi este greu să-l refuz, deci fără comentarii, mă duc după el!

În timp ce e aproape de casă, Jungkook îi sună pe băieți și le spune, să intre toți in bucătărie și să-l aștepte acolo!!!

- Namjoon: De ce să te așteptăm în bucătărie??? Putem să te așteptăm în sufragerie nu???

- Jungkook: Hyung te rog!!! Am o surpriză pentru voi și trebuie nea-apărat să mă așteptați acolo!!!
  
- Jimin: În cât timp ajungi???
  
- Jungkook: În 5 minute!!! Deci intrați în bucătărie acum!!!
  
- J-hope: Dacă cumva e o glumă, ai încurcat-o să ști!!!

Zis și făcut!! Băieți intră in bucătărie și îl așteaptă pe Jungkook!!!

Ajungem acasă, intrăm ușor pe ușă, ca să nu fim auziți! Mă duce în camera lui și închide ușa!!!

- Rămâi aici bine??? De câte ori auzi pe cineva venind, te bagi sub pat!!!
  
- Tot cred că nu e o idee bună!!! Și tu vei avea probleme dacă asta se află!!!
   
- Șiiiiiit!!! Fă liniște!!! îmi pune degetul pe buze!

Jungkook iese din cameră și se duce la băieții!!!
  
- Taehyung: În sfârșit ai venit!!! Ce a durat atât??? Ai spus 5 minute!!!
   
- Jungkook: Tadammm!!!!
   
- Jin: Cei asta???
   
- Jungkook: Cum ce e??!! E o Pizza gigantică!!!
   
- Jimin: Nu-mi spune că pentru asta ne-ai pus să așteptăm în bucătărie???
   
- Jungkook: Păi da!!! Pentru asta!!! Unde să mănânci o Pizza!!! În bucătărie nu??? Ma-m gândit că nu am mai mâncat pizza de mult, așa că v-am făcut o surpriză!!!
   
- Suga: Nu am mai mâncat pizza de ieri!!! Cei cu tine???
    
- Jungkook: Serios!!! Cred că am ceva probleme cu memoria zilele astea!!! Oricum, dacă tot am luat-o să mâncăm nu??!!

Jungkook ia câteva felii de pizza și dă să plece!!

   
- jin: Unde te duci cu alea???
   
- Jungkook: O să mănânc în cameră, am ceva important de făcut, deci, va rog să nu mă deranjați!!!
    
- Namjoon: Cei cu el!!! Și vouă vi se pare că se poartă ciudat nu???
   
- Băieții: Daaaa!!! foarte ciudat!!!!

Jungkook vine în cameră și-mi  dă feliile de pizza!

- Oooo!!!! Pizza!!!! De când nu am mai mâncat așa ceva!!! De ceva timp, trăiesc numai cu o porție de ramen pe zi!!! Mulțumesc!!!

Iau o mușcătură și îmi dau lacrimile!!!
Jungkook impulsiv, îmi șterge lacrimile și-mi spune să nu mai plâng, de acum, va avea el grijă de mine!!!

                           ************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum