Capitolul 4

10 2 0
                                    

________________________________________

După un an!

Stau de vorbă cu Sya prin apel video!
Sya pare distrasă, o întreab dacă sa întâmplat ceva!

- Aaaa nu!! nu sa întâmplat nimic!!! De fapt da, sa întâmplat ceva!!!!!

- Ce este? spune-mi repede!!! O întreb eu curioasă!

Sya mă întreabă dacă știu ce are în mână, păi de unde aș putea ști???

- Am două bilete la concertul BTS!!!! Spune Sya, sărind în sus de bucurie!

- Asta era? Chiar mă îngrijora-sem pentru un moment!!! Deci te duci cu Sang la concert? Super!!!! Aștepți asta de mult timp!!!!

Sya îmi spune că nu va merge cu Sang la concert ci cu mine! Sya îmi aduce aminte de promisiunea pe care mi-a făcut-o, că la primul concert BTS, va merge împreună!

Dar nu înțeleg cum am putea merge împreună, când eu sunt în China și Sya în Coreea!!!

- Cum să mergi cu mine??? Îi spun eu, cu o față mirată, eu sunt în...... Stai puțin ce vrei să spui???

- Hahaha, văd că începi să înțelegi, spune Sya râzând, Am uitat să îți spun că în afara de bilete la concert, mai am și un bilet de avion în mână!!!!

Sunt atât de fericită!!! În sfârșit vom putea fi din nou împreună!!! Plecarea este peste o săptămână! Sya își cere scuze că m-a făcut să aștept atât de mult!!!

Sya mai are o surpriză! Concertul este în aceeași zi în care eu ajung în Coreea, la 00:00!!!

Sya îmi trimite prin email biletul de avion și cel pentru concert! La care eu nu înțeleg de ce Sya a trimis și biletul concertului, când ar fi putut să mi-l dea când ajungeam!

Sya îmi spune: Dragă prietenă, nu ști ce sentiment ai când ți un astfel de bilet în mână!!!! Tu îl vei tine în telefon dar este aproape același lucru!!!

- Sya ști că astfel de lucruri nu mă emoționează!!!

- Nu te-ai schimbat deloc, spune Sya oftând! Ești aceeași Seyoung din totdeauna!!! Pregătește de plecare și pregătește de concert!!!

- Uauuu ce surpriză, îi spun eu! Asta da primire!!! Abia aștept să ne vedem!!!

Termin de vorbit cu Sya și ies din cameră! Mă duc să-i spun mamei că am să-i dau o veste, tocmai ce a terminat de vorbit cu Sya, la care mama îmi spune:

- Da păi asta nu e Chiar o veste!!! Vorbești cu ea în fiecare zi de trei ori!!!

- Nuuu......mamă,îi spun eu, vestea este că peste o săptămână plec în Coreea! Bineînțeles că mama nu este de-acord, și nici nu va fi, sare în sus ca arsă și-mi spune:

- Ce tot spui acolo? Nici să nu te gândești!!! Nici tatăl tău nu va fi de-acord cu asta niciodată, nu știu ce-i în capul tău, Sya s-a dus după un necunoscut, unde vrei tu să te duci????

Mă poart și eu la fel cum s-a purtat Sya, îi spun mamei că de data asta nu voi ține cont de părerea lor, voi pleca ori ce-ar fi, Sya a cumpărat deja biletul de avion, deci, nu mai dau înapoi!!!
Mama este foarte supărată, Dar am decis să nu mă las afectată, îmi este foarte dor de Sya și nu mai poat sta fără ea!!!

- Mamă chiar dacă tu și tata vă veți supara rău și nu veți mai vorbi cu mine, eu tot voi pleca, spun eu cu o voce tristă, apoi ies din casă supărată trântind ușa după mine!!!

************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum