________________________________________
După o săptămână!
Mă descurc destul de bine la noul loc de muncă! Privesc cu drag la fetele care se ocupă cu machiajul bieților, fără să îmi dau seama, încep să îndrăgesc și eu, această meserie makeup!
Rămân uitată la cum fetele machează băieți, ei se pregătesc pentru o transmisie live!
Deși se presupune că sunt experte, îmi spun eu în gând, totuși fac destule greșeli! Cu siguranță sunt mai bună decât ele!!!
Jungkook observă că am rămas uitată, se ridică și vine spre mine, mă întreabă la ce mă uit așa atentă, eu tresar!!!
- Aaaaa la nimic!!! Doar mă gândeam!!!
- În acea zi la concert, păreai destul de supărată!!! Ce sa întâmplat??? Plângeai de emoții sau...... Îl întrerup!
- Îmi cer scuze dar nu sunt un fan BTS!!! De fapt nu sunt fanul nimănui!!! În acea zi doar îmi căutam prietena, de-aceea eram acolo!!!
- Uauuuu!!!! Nu am mai întâlnit pe cineva atât de sincer, până acum!!! Dar.... Ce nu îți place la noi???
- Nu e că nu îmi place ceva!!! Ci pur și simplu nu sunt interesată de astfel de lucruri!!! Acum scuză-mă! Am multă treabă!!!
- Ai găsit-o??? Mai întreabă el!
- Poftim??? Îi răspund eu!
- Pe prietena ta, ai găsit-o???
- Încă nu!!! Dar o voi găsi cu siguranță!!!Mă pregătesc de plecare, ies afară și mă așez puțin pe scările de la intrare!
- Ce să fac!!! Chiar nu vreau să mai stau în acel loc!!! Îmi este atât de frică!!!! Azi-noapte sau auzit niște zgomote înfricoșătoare!!!
Fără să-mi dau seama spun asta cu voce tare!
În acest timp Jungkook și trupa iese pe ușă și Jungkook aude fără să vrea, ce am spus!Ce tot spunea??? Oare unde locuiește de îi este frică să se ducă??? își spune Jungkook în gând!
Mă ridic și dau să plec, dar aud că mă strigă cineva!!! Este una din secretare!!!
Secretara îmi dă un rând de chei spunându-mi că îi este destul de greu să mă aștepte în fiecare zi să termin curețenia, așa că directorul a decis să-mi dea și mie un rând de chei!!
Asta e salvarea mea!!! Voi putea dormi aici pentru moment!!! Au dușuri și chiar și paturi!!! Nu pot spune că norocul ma părăsit de tot!!! Mulțumesc Doamne, că încă ai grijă de mine!!! Sigur mama a continuat să se roage pentru mine!!! Mereu face asta!!! O să-i trimit un mesaj, să-i spun că sunt bine, deși nu m-au condus nici la aeroport, sigur sunt îngrijorați pentru mine!!! Nu am curaj să o sun pe mama!!! Nu sunt pregătită să-i aud vocea, am supărat-o atât de mult cu această plecare!!! Îmi pare rău mamă!!!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...