Capitolul 19

6 2 0
                                    

________________________________________

După o săptămână!

Primesc din nou un mesaj din partea lui Sang, care spune:
    
Ți-am spus să nu o mai cauți!!! Chiar vrei să fi tu următoarea? Crezi că dacă ai angajat un detectiv particular, o vei găsi pe Sya??? Îți urmăresc fiecare mișcare, nu o mai căuta dacă nu vrei să dispari și tu!!!

Nu știu nimic despre detectivul privat! Cred că Jungkook este cel care a făcut asta, fără ca eu  să știu!

Băieți se întorc de la muncă! Le arăt mesajul și-l întreb pe Jungkook, dacă el a angajat detectivul privat!

- Da! Eu l-am angajat! Nu am vrut să îți spun ca să nu te îngrijorezi! Se pare că acest nenorocit știe totul despre tine! E posibil să fie o persoană influentă, cu relații de sus, asta ar explica faptul că poate afla atâtea lucruri!
 
- Poate ar fi mai bine ca acel detectiv să nu o mai caute! Să o căutăm noi, fără ca el să își dea seama! Spun eu îngrijorată!
  
- Suga: E dificil să o căutăm noi! Să lăsăm detectivul să își facă treaba, i-ar tu vei avea nevoie de protecție, vom lăsa un bodyguard cu  tine, să te însoțească la muncă și înapoi, în rest cel mai bine este să nu ieși din casă!!!
   
- Jin: Asta e o idee bună! Să facem așa!!!

Zis și făcut, băieții mi-au angajat un bodyguard!

A dua zi mă apuc să gătesc ceva, Jungkook se oferă să mă ajute!!!

- Nu este nevoie să mă ajuți, serios, mă descurc!!!
  
- Atunci, cel puțin învață-mă și pe mine să gătesc ceva, nu mă pricep deloc la asta!!!
  
- OK! Te voi învăța!!!

Îl învăț pe Jungkook să gătească, în timp ce îi tot explic ce trebuie să facă, el parcă e prins într-o tranșă!

Narator: Oricât ar încerca să se concentreze pe ceea ce-i spune Seyoung, este distras de trăsăturile frumoase pe care ea le are!

Îmi pun mâna pe mâna lui, spunându-i că nu ține cuțitul bine, îl iau și de cealaltă mână și-i spun: Cu o mână ți ceapa iar cu cealaltă cuțitul, ai grijă să nu te tai!
  
- Oooo!!! Cred că încep să pricep!!!

Defapt, nu pricepe nimic! Ochii lui privesc  numai la mine ! Eu îmi dau seama că Jungkook nu e atent la ceea ce face! Simt o emoție puternică, dându-mi seama că Jungkook mă privește defapt pe mine! Jungkook vine în spatele meu, mă prinde  de mâini în timp ce eu tai ceapa!
   
- Deci, cam așa ar trebui să procedez???

Inima mea  bate nebunește! Mă bâlbâi încercând să-i răspund!

- D..., Da, da! Cam așa! (cu o voce tremurândă) Voi merge să iau ardeiul din frigider!

Scap din brațele lui cu această scuză!

Jungkook zâmbește!

Cei cu mine??? Tremur toată!!! De ce mi-se întâmplă asta când este atât de aproape de mine??? Sya, aș fi avut nevoie de sfatul tău acum!!!

Mă înțeleg foarte bine cu Jimin! Rămân de multe ori și vorbesc cu el până târziu în noapte! Este un prieten de nădejde, știe să asculte și să dea sfaturi! Mă gândesc să-i cer părerea, fără ca el să-și dea seama că este vorba despre mine!

- Am o prietenă care mi-a cerut părerea dar nu știu ce să-i spun! De câte ori este foarte aproape de un anumit băiat, inima ei o ia razna, se bâlbâie, tremură, transpiră și aproape că abia mai stă în picioare de emoții!!! Ce să-i spun??? De ce crezi că i-se întâmple asta???
    
- Păi, răspunsul este unul singur și destul de simplu! Prietena ta, este îndrăgostită nebunește de acest băiat, dar din diferite motive îi este greu să accepte asta!!!
   
- Ești sigur că nu ar putea exista și alt motiv, pentru care se simte așa în preajma lui????
    
- Sunt foarte sigur!!! Nu există alt motiv!!!
    
- Am înțeles!!! Mulțumesc pentru sfat! Adică mulțumesc că m-ai ajutat să-i dau un răspuns prietenei mele!!!

Narator: Jimin zâmbește și își dă seama că e vorba despre ea! Dar nu își dă seama cine este băiatul, dar presupune că e unul dintre ei! În timp ce se gândește la care dintre ei ar putea fi, vine Jungkook și-l întreabă același lucru ca și Seyoung! Jimin îi dă același răspuns.

- Hei, ști, Seyoung m-a întrebat cam același lucru acum 5 minute! Care-i treaba între voi doi?
   
- Te-a întrebat același lucru???? Jimishiiiiii!!! Dacă-i spui lui Seyoung că și eu te-am întrebat asta, ai încurcat-o să ști!!!
   
- Lasă asta! Spune-mi care-i treaba!!!
   
- Păi, cred că îmi place Seyoung!! Să înțeleg că e posibil ca și ea să mă placă, dacă te-a întrebat același lucru???
   
- Da, e posibil! Dar..... Ai văzut și tu ce fată bună este!!! Trebuie să ai grijă, nu ar fi corect să o faci să sufere!!!
   
- Știu! Dar a început să devină ceva, ce nu mai pot controla!!! Nu știu ce să fac!!! 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔
   
- Știu că nu e ușor, dar încearcă să-ți lămurești întâi sentimentele și după acționează!!!

                           ************
________________________________________

Călătorie spre viitorul meu! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum