_______________________________________-
E dimineață!
După ce mă trezeșc, plec în oraș! Mă opresc la un restaurant, îmi iau o porție de ramen și îmi încarc telefonul!
Sper să fiu eu cea aleasă!!!! îmi spun oftând!
Mă plimb prin oraș timp de vreo doua ore, apoi intr-u într-un parc și mă pun în leagăn! În timp ce mă legănam gânditoare, sună telefonul! Tresar și privesc Telefonul! E un număr pe care nu-l cunosc !
Sar din leagăn și exclam: Da!!! Sunt eu!!! Mau ales pe mine!!! Sigur sunt ei!!! Răspund la telefon, Alo !!!!
- Bună ziua! Domnișoara Seyoung la telefon?
- Bună ziua!!! Da eu sunt!!!
- Ați fost selectată pentru post! Vă puteți prezenta de mâine!!! Veniți și cu actele personale, pentru a vă face angajarea!
Încep să alerg și să sar prin parc de bucurie!!! Sunt atât de fericită, râd și plâng în același timp, lumea din jur mă privește uimită!A dua zi!
Plec zâmbind spre noul loc de muncă, deși înainte nu știam să zâmbesc, acum văd viața cu alți ochi, toate aceste întâmplări ma învățat să prețuiesc fiecare moment de fericire!!! Totul merge bine, o doamnă drăguță îmi arată cam ce aș avea de făcut, apoi mă apuc de treabă!
Narator: Ce sa întâmplat de fapt? Cum a ajuns Seyoung să fie cea aleasă? Păi să vă povestesc!!!
Jungkook, în acea zi în care a văzut-o pe Seyoung la firmă, sa tot gândit de unde o cunoaște!!! Și dintr-o dată memoria ia revenit!!!
- Desigur!!! E fata de la concert care plângea!!! Părea că are probleme serioase!!! Să-i dau o mână de ajutor????În același timp, pune mâna pe telefon și o sună pe secretară!!! Îi cere secretarei, să o aleagă pe Seyoung pentru acesl post! Știa cum o cheamă și de ce a venit, fiindcă a întrebat-o pe recepționistă cu o zi înainte!!!
Deși totul merge bine la noul loc de muncă, am o problemă!!! Plata se face lunar!!! Mă gândesc cum aș putea supraviețui timp de o lună, fără haine, casă și bani???
Să dorm în acel loc timp de o lună va fi un adevărat iad, bani nu-mi vor ajunge nici pentru mâncare, atâta timp!!! Dar nu mă dau bătută, îmi fac curaj și mă conving că mă voi descurca cumva!!!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
RandomDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...