________________________________________
După un timp!
Jungkook decide să păstreze distanța față de Seyoung! El nu este convins că o poate face fericită!
- Cu siguranță o plac foarte mult, îi spune el lui Jimin!!! Dar faptul că sunt un idol, cu siguranță o va afecta!!! Nu vreau să sufere din cauza mea!!!
- Și ce ai de gând să faci??? Îl întreabă Jimin!
- Jungkook: O să fiu mai distant, o să încerc s-o evit pe cât se poate!Dar lucrurile nu sunt atât de simple, îi va fi foarte greu să stea departe de Seyoung, sentimentele care le are pentru ea, sunt profunde și sincere!
Jungkook o evită pe cât se poate!!! nu mai vorbește cu ea, când ea vine, el pleacă, nu mai stă la masă cu ea, dacă îl întreabă ceva nu-i răspunde s-au dacă-i răspunde o face pe un ton rece și respingător!!!
Și cam așa se poartă de-o săptămână!!! Jimin nu mai suportă situația, de fapt , nici unul dintre băieți nu o mai suportă!!!
Eu de asemenea nu înțeleg ce se întâmplă, îl întreb pe Jimin, dacă știe ce se întâmplă!
- Da, știu, dar nu pot să-ți spun!!! Poate ar trebui să-l întrebi pe el, cred că îți va spune ce se întâmplă!!!
Ceilalți băieți, se duc să vorbească cu Jungkook!
- Namjoon: Hei, cei cu tine de te porți așa cu Seyoung??? Are destule pe cap, nu are nevoie și de asta acum!!!
Trec pe lângă ușa lor și mă opresc să ascult conversația, vreau să știu de ce se poartă așa cu mine!
Jungkook are o reacție neașteptată!
- Ce-i luați atâta apărare! Cine e Seyoung???
De când a venit în casa asta, nu mai avem liniște!!! Ar trebui să vă purtați și voi la fel, poate așa pleacă odată și ne lasă în pace!!!- Suga: Ești nebun!!! Cei cu vorbele astea??? Dacă te aude Seyoung??? Acum puțin timp i-am spus că o iubim ca pe o soră și acum spui asta???
Băieți se supără foarte tare pe Jungkook!
Eu, auzând toate astea rămân uimită, lacrimile încep să-mi cadă ușor pe obraz, mă retrag încet și intru în camera mea!
Jimin a văzut-o pe Seyoung plecând de la ușă plângând, dar el nu știe ce s-a întâmplat, nu a fost prezent la conversația băieților!!!
Abia îmi stăpânesc plânsul, fiind supărată i-au o decizie care mă poate pune în pericol!!! Îmi pune pe mine hainele mele vechi, care le purtam înainte să mi-se fure bagajul, nu vreau să i-au nimic din lucrurile cumpărate de Jungkook!!!
Scriu un bilet mulțumindu-le băieților pentru tot ce a făcut pentru mine și îmi cer scuze pentru că le-am stricat liniștea!!! Ies ușor pe ușă ca să nu fiu auzită!
Jungkook se simte vinovat pentru ce-a spus! Era stresat și agitat!!! Nici lui nu-i vine să cred că a putut spune asta, pur și simplu parcă nu a fost el însuși în acel moment! Vine și își cere scuze de la băieții, el nu și-a dorit nici-o clipă ca Seyoung să plece! Se decide să le spună la toți că o place foarte mult pe Seyoung!!!
- Jin: Ce mod mai e și ăsta de a plăcea pe cineva??? Când îți place de cineva, încerci să apropii acea persoană, nu să o îndepărtezi!!!
Taehyung observă că Seyoung nu a mai apărut de ceva timp, și întreabă dacă vreunul din ei a văzut-o!
Jimin le spune că ultima oară a văzut-o în fața camerei lui Taehyung și părea că plânge, dar el nu a vrut să o deranjeze, crezând că probabil plânge din cauza lui Sya!!!- J-hope: Nu-mi spune că Seyoung a auzit tot ce e spus Jungkook???
Se ridică cu toții și o iau la fugă spre camera lui Seyoung dar ea nu este acolo, Jungkook vede biletul lăsat de ea pe masă! Nu le vine să cred că Seyoung a plecat așa, habar nu au unde s-a dus!!!
Jungkook a instalat pe telefonul lui Seyoung, fără ca ea să știe o aplicație de urmărire!
O vom găsi imediat, spune el!!! Se uită pe telefon și vede că Seyoung este undeva în afara orașului! Ea sa dus la acel cort și de acolo urma să-și caute o cameră!!!Băieții se urcă în mașină și pleacă în grabă după Seyoung!!!
- J-hope: Vă purtați amândoi ca niște copii răsfățați!!!! Nu așa se rezolvă problemele, și cei cu faptul că ești idol??? Idolii nu au și ei viața lor privată??? Dacă o placi cu adevărat doar cucerește-o și gata!!!
Jungkook se gândește în mintea lui ca J-hope are dreptate, imediat ce o va găsi pe Seyoung, îi va spune că o place!!!
************
________________________________________
CITEȘTI
Călătorie spre viitorul meu!
De TodoDouă prietene foarte bune, Seyoung și Sya..... Sya o visătoare și un fan înfocat BTS! Singurul lucru pe care și-l dorește cu disperare, e să ajungă printre idolii ei favoriți! Se specializează în domeniul makeup, pentru a-și împlini visul! Seyoung f...