Michael Mayers
Zwykłym nastolatkiem, który zaraz będzie pełnoletni. Przez twoją rodzinę już byłeś obojętny na wszystko co się dzieje dookoła ciebie.
Jason Voorhees
Wilkołakiem, który był nielegalnie trzymany w piwnicy przez pewnych bogaczy. Jason nieświadomie cię znalazł zabijając twoich "właścicieli".
Karl Heisenberg
Eksperymentem #668, pierwszym udanym. Wpadłeś szał, kiedy odkryłeś co z tobą zrobili i zabiłeś cały szpital. Masz w sobie metalowe elementy, które możesz z siebie wysuwać kiedy chcesz.
Thomas Hewitt
Tworzysz i naprawiasz różne maszyny i narzędzia na przykład piły, kosiarki i nawet pojazdy. Dodajesz coś od siebie, łatwo palne płyny i proch, żeby twoje ofiary zginęły w cierpieniu.
Hannibal
Byłym żołnierzem, rzuciłeś to po straceniu prawej ręki i przez to musisz mieć metalowy odpowiednik. Jest uzbrojona i możesz wysunąć z niej nóż kiedy tylko chcesz.
Billy Loomis
Nazywają cię poskramiaczem zwierząt, ale to dlatego że zaprzyjaźnisz się z każdym zwierzęciem. Od rekinów po pająki, ostatnio zaprzyjaźniłeś się z niedźwiedziem brunatnym.
Whiteheart
Przeprowadzasz sekcje zwłok, więc masz dość ciekawą pracę. Tak samo jak poznałeś słynnego mordercę, to była dość ciekawa przygoda.
CZYTASZ
Horror Scenarious |YAOI|
RandomUWAGA BOYXBOY, YAOI NIE TOLERUJESZ NIE CZYTAJ!! Więcej w 1 rozdziale