#27. Kiedy go ignorujesz

215 14 0
                                    

Michael Myers

- [t/i] nie ignoruj mnie- warknął Michael, kiedy klikałem w telefonie ignorując go.

Ciągle go ignorowałem przez co Michael naprawdę się wścieknął wbił nóż w ścianę obok mojej głowy.

- No dobra, przepraszam- zirytowany objął mnie w pasie i wbił zęby w moją szyję na co zaskomlałem.

- Nie ignoruj mnie, nigdy- przejechał językiem po ranie, której zrobił- Bo cię ukażę bardziej- oblizał wargi.

- Chyba wiesz, że mi się to spodoba- pokazałem mu język, a jego humor wrócił.

- No wiem- uśmiechnął się- A teraz daj mi uwagi- podniósł mnie.

Jason Voorhees

Jason dźgnął mnie w ramię, kiedy udawałem że śpię- Wiem, że nie śpisz- powiedział zirytowany.

- A właśnie, że śpię- wymamrotałem.

- Ta na pewno, wstawaj- znowu go zignorowałem.

Poczułem jak zabiera mój koc- Ughhh~- mruknąłem niezadowolony.

- Nie ignoruj mnie, bo zdejmę ci spodnie a potem bokserki i chyba wiesz co będzie później- odwróciłem się na plecy.

- Przytul mnie- prychnął rozbawiony na moje słowa.

Położył się obok mnie i mocno mnie przytulił na co zacząłem machać ogonem.

Karl Heisenberg

Czytałem sobie spokojnie książkę, aż do momentu kiedy do pokoju wszedł Karl, więc zacząłem go ignorować.

Wiedziałem jak ignorowanie go się skończy, ale miałem to gdzieś bo chociaż raz chciałem doczytać książkę bez jego przeszkadzania mi.

- Czy ty mnie ignorujesz?- spytał oburzony.

Przewróciłem oczami skupiając się na książce- Zwróć na mnie uwagę- warknął.

Kiedy znowu go zignorowałem usiadł na moim tyłku i zaczął ocierać się swoim kroczem o niego.

Zirytowany popatrzyłem się na niego- No w końcu, a teraz mi musisz pomóc z tym- wskazał na swoje krocze.

Thomas Hewitt

- Co ona odjebała z silnikiem?- warknąłem do siebie odkręcając silnik motoru, żeby znaleźć przyczynę usterki.

Znalazłem jedynie to, że prawie cały silnik jest rozjebany i muszę zamówić do niego części.

Napisałem o wszystkim klientce, a ona odpisała że jej chłopak coś robił w silniku, żeby go "ulepszyć".

Usiadłem przy komputerze i zacząłem szukać części, które były mi potrzebne- Skarbiee~- usłyszałem Tom'a za mną, ale zignorowałem go szukając potrzebnych mi części.

Kiedy je zamówiłem morderca mnie podniósł- Czemu mnie ignorujesz?- mruknął przytulając mnie.

- Wybacz, zamawiałem części do silnika- Tom popatrzył się na silnik.

- Kto go tak rozjebał?- spytał.

- Jej chłopak- popatrzyłem się na telefon- Poprawka jej były chłopak i to on zapłaci za naprawę- prychnąłem rozbawiony.

- A teraz chcę uwagi- pocałował mnie w usta.

Hannibal

Dość często go ignorujesz, więc już się przyzwyczaił ale i tak najczęściej jak go ignorujesz to zazwyczaj śpisz.

Billy Loomis

On rozumie kiedy potrzebujesz ciszy i spokoju, nie przeszkadza mu to że go ignorujesz bo wie, że potrzebujesz ciszy.

Whiteheart

- Nie ignoruj mnie- Whitey zdarł ze mnie koszulkę.

Otworzyłem leniwie oczy, a on zaczął lizać mnie po plecach- Whitey!- zamruczał zadowolony, kiedy zwróciłem na niego uwagę.

- No w końcu- odwróciłem się w jego kierunku kładąc się na plecach.

Teraz zaczął lizać mnie po brzuchu- Nie wolno!- zaśmiał się i położył głowę na moim brzuchu.

Westchnąłem cicho i zacząłem miziać go po futrze na głowie- Purrrr~- zaczął mruczeć zadowolony.

Brahms Heelshire

Ignorujesz go jedynie wtedy, kiedy jesteś wykończony zajmowaniem się Kelly. Jako wilkołak ma mnóstwo energii, o wiele więcej niż zwykłe dziecko i musisz ją zabierać do lasu, biegając za nią.

Vincent Sinclair

Warknąłem wściekły, kiedy zatrzaski nie chciały zadziałać ale w końcu zauważyłem w czym problem.

- Nie martw się, jeszcze umrzesz- powiedziałem sięgając ręką do zatrzasku przez który to się działo.

- [t/i]~- poczułem jak Vincent przytula się do moich pleców, ale musiałem go zignorować.

Kiedy już naprawiłem zatrzask zabrałem rękę i je uruchomiłem, zaczęły mu się wbijać w skórę i łamać mu kości.

Vinny wsunął dłonie do moich spodni- Skarbie wybacz, ale możesz je zabrać?- kiedy mnie usłyszał zabrał ode mnie ręce.

Odwróciłem się w jego kierunku i pocałowałem go w usta- Wybacz za to, ale musiałem naprawić zatrzask- powiedziałem, a on kiwnął głową.

Horror Scenarious |YAOI|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz