Michael Myers
Siebie, nowy nóż i lubrykant. Wszedłeś do jego pokoju w samym szlafroku trzymając nóż w pudełku i lubrykant, chyba wiadomo co się działo później.
Jason Voorhees
Nie rozumiesz znaczenia prezentów, więc czasami nawet dajesz mu je nie umyśle. Nowe bronie do zabijania, ubrania jakie znajdziesz i inne.
Karl Heisenberg
Byłeś dla niego miły, nie byłeś sarkastyczny i zrobiłeś mu śniadanie przez ten jeden dzień. Nawet nie próbowałeś go zabić, kiedy powiedział głupi tekst.
Thomas Hewitt
Zrobiłeś mu nową maskę identyczną jak jego aktualna, ale nowsza i świeższa. Był naprawdę zadowolony i to bardzo.
Hannibal
Nowy tasak, o wiele bardziej ostrzejszy i zestaw do mycia podłóg bo masz dość sprzątania za nim.
Billy Loomis
Zaszyłeś dziury w jego kostiumie i dodałeś mały detal o którym tylko on wie, małe ledwo widoczne serduszko i jeszcze kupiłeś mu niwy nóż.
Whiteheart
Nauczyłeś się szyć i uszyłeś mu ubrania dla jego prawdziwej formy bo zawsze chodził nagi po domu i to zaczęło cię irytować.
Brahms Heelshire
On od ciebie nic nie chce, ale jeśli mu coś dasz to to przyjmie więc po prostu upiekłeś mu tort.
Vincent Sinclair
Chodziłeś bez koszulki cały dzień i pozwoliłeś mu robić co chce, nie spodziewałeś się tylko co będzie chciał.
***************************************
Kolejny rozdział będzie +18 ciekawe jak mi pójdzie dawno nie pisałam tych niegrzecznych rozdziałów
CZYTASZ
Horror Scenarious |YAOI|
عشوائيUWAGA BOYXBOY, YAOI NIE TOLERUJESZ NIE CZYTAJ!! Więcej w 1 rozdziale