Brahms Heelshire
- Brahms co ty robisz?- spytałem zaspany zauważając, że Brahms leży na naszym łóżku bez ubrań.
- Chciałbym, żeby nasz związek przeszedł na wyższy poziom- powiedział poważnym tonem.
- Jutroooo~- położyłem się obok chłopaka.
- Nie, teraz- przyciągnął mnie do siebie i nade mną zwisnął.
- No dobrze- ziewnąłem.
Poczułem jak całuje moją szyję- Uhhhg~- zamknąłem oczy, a on wbił zęby w moją skórę, żeby mnie pobudzić.
- Brahms!- popatrzyłem się na niego z wyrzutem.
- Oops~- pokazał mi język.
Objąłem go nogami w pasie tak, żeby jego penis był przy moim kroczu- Nie ruszaj się- uśmiechnąłem się złośliwie i zacząłem ocierać nasze krocze.
Jęknąłem cicho, kiedy dotarło do mnie że to był słaby pomysł- Ugh~- przestałem, kiedy poczułem dyskomfort w spodniach.
Chciałem zdjąć swoje spodnie razem z bokserkami, ale mężczyzna chwycił moje dłonie i przywiązał je do ramy łóżka.
- Ej!- zaskomlałem.
- Tylko ja mogę cię dotykać i twoich ubrań- oblizał wargi.
- Zde-jmij to ze mn-ie!- chciałem jakoś z siebie zdjąć ubrania.
- Nie~- wstał i poszedł gdzieś.
- E-ej!- zaskomlałem.
Kelly na szczęście była u mojej znajomej, która też ma córkę i została tam na noc- Jesteeem~- Brahms wrócił do pokoju.
- Gdzie był-eś?- spytałem, ale zauważyłem że chłopak trzyma nożyczki.
Rozciął moją koszulkę mając dostęp do mojej klatki piersiowej- To było tylko p~- przerwał mi całując mnie w usta.
- Gghhhh~- poczułem jego dłonie na moim brzuchu, aż w końcu przeszły wyżej.
Zaczął pocierać moje sutki palcami- Aaaahg~- o nie one są cholernie wrażliwe na dotyk.
- Tu jesteś wrażliwy, huh?- zamruczał, kiedy odsunął się od moich ust.
- T-ak, nie do-ty~ Aaaaahh~- zaczął je masować, aż w końcu nachylił się do jednego mojego sutka zaczynając go lizać.
- Zo-ostaw- jęknąłem zmęczony.
- Nie~- zamruczał cicho zasysając się na nim.
Sapnąłem- Bła-gam zostaaaw~- chłopak w końcu zostawił moją klatkę piersiową.
- Czemu tak ci to przeszkadza?- spytał jeżdżąc palcem po moim sutku.
- B-o tak- powiedziałem zawstydzony.
- Niech ci będzie- odetchnąłem z ulgą.
Położył dłoń na moim kroczu zaczynając je masować- N-ggggh~- odchyliłem głowę do tyłu.
- Będzie ci tak dobrze, że będziesz mnie błagał o więcej- powiedział.
- Pe-wnie tak, seks j-jest przyjemny~- zamruczałem cicho.
- No tak, już to robiłeś- przyśpieszył masowanie mojego penisa przez materiał.
- P-rzestań juuż- wymamrotałem cicho.
- Nie~- pokazał mi język.
Zaskomlałem i próbowałem się wyrwać- Błagam~- zaskomlałem czując, że jestem blisko.
CZYTASZ
Horror Scenarious |YAOI|
De TodoUWAGA BOYXBOY, YAOI NIE TOLERUJESZ NIE CZYTAJ!! Więcej w 1 rozdziale