#5. Co się stało później?

475 17 0
                                    

Michael Mayers

Mężczyzna "porwał" cię i twojego kota, zabrał was samochodem do jakiegoś domku w środku lasu. Nie wiesz jak w nim będziesz żyć, ale na pewno lepiej niż w twoim poprzednim domu.

Jason Voorhees

Trochę to trwało bo byłeś za bardzo podniecony wszystkim dookoła ciebie, ale w końcu doszliście do opuszczonej fabryki, która wyglądała lepiej w środku.

Karl Heisenberg

Przez całą drogę byłeś na jego ramieniu, ale w końcu puścił cię w jego fabryce w jego biurze. Chciał jeszcze cię rozciąć, żeby sprawdzić co masz w środku ale zasnąłeś zwinięty w kulkę.

Thomas Hewitt

Po jego sprzątaniu, a twoim ulepszaniem jego piły po prostu piliście kawę w twoim biurze, rozmawiając o różnych rzeczach.

Hannibal

Po rzucaniu w niego sztyletami i skończeniu kawy, obiecał że nic nie będzie kombinował więc go uwolniłeś. Po tym spytał o twoje życie w wojsku, więc mu opowiedziałeś o wszystkim.

Billy Loomis

Po około godzinie uspokoił się i zaczął rozmowę jakby nie próbował cię zabić, a nawet zdjął maskę. Nie kontynuował próby zamordowanie cię bo dowiedział się, że zawsze masz przyjaciela kobrę Glorię, która ci pomaga kiedy ktoś cię próbuje napaść.

Whiteheart

Po jakiś 10 minutach ocknąłeś się, a mężczyzna w czarnej masce z białym sercem siedział z szytą raną na klatce piersiowej. I wtedy zaczął rozmawiać z tobą jakby nic się nie stało, więc uderzyłeś go blachą.

***************************************
Ogólnie jeśli macie jakieś propozycje na scenariusze/preferencje możecie dawać tutaj propozycje ---> 

Horror Scenarious |YAOI|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz