Michael Myers
Jemu: Podnieciło go jak kiedyś byłeś pokryty ludzkimi wnętrznościami, wtedy nerwowo wpatrywaliście się w siebie przez jakieś 5 minut.
Jason Voorhees
Tobie: Raz zaplątałeś się w jakieś pnącza i wisiałeś tak z 2 godziny zanim cię Jason znalazł.
Karl Heisenberg
Jemu: Próbował wzmocnić swoją moc i skończyło się na tym, że musiałeś odklejać go z metalowego sufitu.
Thomas Hewitt
Jemu: Wyszedłeś na chwilę zostawiając go samego w warsztacie, a jak wróciłeś jakimś sposobem był cały w oleju do silniku, a jego piła była w dwóch częściach.
Hannibal
Jemu: Raz jak poszedł z Dexter'em do pracy wrócił cały w błocie, a pies nie miał na sobie nawet kropelki.
Billy Loomis
Tobie: Po tym jak się zatrudniłeś jako opekun w zoo, a matka lwiątek albinosów zmarła musiałeś je zabrać do siebie i się nimi zająć dopóki nie podrosną. Raz jak Billy wrócił do domu znalazł cię leżącego między śpiącymi lwami.
Whiteheart
Jemu: Raz wrócił z polowania w jakiejś dziwnej lepkiej substancji przez co musiałeś zgolić w niektórych miejscach futro.
Brahms Heelshire
Wam obu: Kelly prawie weszła do waszego pokoju, kiedy zdecydowaliście uprawiać seks ale na szczęście jeszcze mieliście na sobie bieliznę.
Vincent Sinclair
Jemu: Wpadł w pułapkę mimo tego, że wiedział gdzie dokładnie są, więc musiałeś iść go uwolnić było mu tak wstyd, że unikał kontaktu wzrokowego z tobą przez kilka godzin.
CZYTASZ
Horror Scenarious |YAOI|
CasualeUWAGA BOYXBOY, YAOI NIE TOLERUJESZ NIE CZYTAJ!! Więcej w 1 rozdziale