Chapter 13

312 9 0
                                    

The picture was taken on their School fair.

----

𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑓𝑎𝑖𝑟...

𝐼𝑡'𝑠 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑎𝑦𝑠 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑓𝑜𝑟𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑡𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑦𝑒𝑎𝑟 (𝑊𝑒𝑙𝑙, 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝐿𝑢𝑖). 𝐴𝑛𝑑 𝑀𝑎𝑖𝑘𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑟𝑖𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑜𝑛𝑒.

𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑦𝑎𝑟𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑓 𝑠𝑡𝑎𝑙𝑙𝑠. 𝑀𝑎𝑖𝑘𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝐿𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚.

𝑀𝑎𝑖𝑘𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑙𝑖𝑛𝑔𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛𝑡𝑜 𝐿𝑢𝑖'𝑠 𝑎𝑟𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒. 𝐴𝑛𝑑 𝐿𝑢𝑖 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑚 𝑡𝑜 𝑚𝑖𝑛𝑑. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑢𝑐𝑘𝑦 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑜 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑝ℎ𝑦𝑠𝑖𝑐𝑎𝑙 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑎𝑐𝑡 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐿𝑢𝑖 (𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑). 𝐴𝑛𝑑 𝐿𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑠 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑦.

𝐻𝑖𝑠 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑔𝑟𝑜𝑤 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑦.  𝐴𝑛𝑑 ℎ𝑒'𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑟𝑎𝑧𝑦 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑖𝑡. 𝐵𝑢𝑡 ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑛 𝑜𝑛 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔.

....𝑌𝑒𝑡.

𝑇ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑝𝑎𝑖𝑟 𝑎𝑡𝑒 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑓 𝑠𝑛𝑎𝑐𝑘𝑠. 𝑃𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑠 𝑜𝑓 𝑔𝑎𝑚𝑒𝑠 (𝑀𝑜𝑟𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑀𝑎𝑖𝑘𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑑, 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝐿𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑑).

𝐴𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑎𝑗𝑜𝑟 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑣𝑖𝑡𝑦 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑑𝑖𝑑.

𝑇ℎ𝑒𝑦'𝑙𝑙 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑝𝑎𝑖𝑟𝑠 𝑜𝑓 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑑𝑒𝑣𝑒𝑙𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑟𝑎𝑚𝑒𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑢𝑦 𝑖𝑡.

𝑀𝑎𝑖𝑘𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝐿𝑢𝑖 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑎𝑛 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡𝑖𝑜𝑛.

𝐴𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 𝑎 𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑛𝑒𝑎𝑟𝑏𝑦. 𝐴𝑛𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑛𝑜𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒, 𝑎 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑝 𝑜𝑓 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑠𝑢𝑟𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝ℎ𝑜𝑡𝑜𝑔𝑟𝑎𝑝ℎ𝑦 𝑡𝑒𝑎𝑚 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠.

"𝐿𝑢𝑖! 𝑀𝑎𝑖𝑘𝑜! 𝐼𝑡 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑛𝑜𝑟 𝑖𝑓 𝑤𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎 𝑝𝑖𝑐 𝑜𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑢𝑦𝑠 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟!" 𝑇ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑠𝑘𝑒𝑑, 𝑒𝑥𝑐𝑖𝑡𝑒𝑑.

A Beyblade Burst fanfic: The White Tyrant's Starlight (Lui Shirosagi x OC) Where stories live. Discover now