XII

527 82 38
                                    

Çantamı gelişigüzel bir şekilde yere bırakıp ellerimi ve yüzümü yıkadım. Okula geç kalmıştım bu yüzden oraya gitme isteğim kaçmış ve eve dönmeye karar vermiştim.

Şimdi evdeydim.
Üstümü değiştirip kendimi sıcak yatağıma bıraktım. Kendimi iyi hissettiğim tek an, bu sıcak yorganımın içinde uyduğum andı.
Mental olarak o kadar çok çökmüştüm ki, 50 yaşındaki bir kişinin benden daha çok yaşama tutunma isteği vardırdır diye düşünüyordum.

Tek zevkim, hobim, eğlencem şu yatakta uyumak olmuştu.

Şimdi de öyle yapacak, geri içine girdiğim yatağımda akşama kadar belkide, uyuyacaktım.

Tam gözlerimi kapattığım esnada telefonuma gelen sesli bildirim ile kapanmayan gözlerim tam olarak açıldı ve refleksle elim komidinin üstündeki telefonuma gitti.

Bildirimleri sessize alacaktım.

Grupta yine baya konuşmuşlardı. Mesaj panelindeki +39 yazısı daha da fazla konuşma yapacaklarını gösteriyordu.
Bunu anlamamla birlikte grubun üstüne basılı tuttum, elim sessize alma işaretine gitti ama gelen mesaj ile havada kalmıştı.

Bir fotoğraf.

Kaşlarım istemsizce havalanırken içimdeki merak duygusunu bastıramayarak elimi geri çektim ve grubun üstüne tıkladım.

Bane

Jen: *fotoğraf*

Jen: çüş ne ara bu kadar yakın oldunuz kanka

Yunho: oha

Rosie: OMGGG

San: Hongjoong?

San: kız arkadaşın olduğunu söylememiştin bize

Mingi: uwuu

Hongjoong: arkadaşım demiştim ya, hyunae

Rosie: kanka arkadaş olduğunuza emin misiniz?

Yunho: Hongjoong umarım bizle alay etmiyorsundur

Rosie: Arkadaşlar ne zamandan beri birbirlerini çok yakın derecede sarılarak öpüyor?

Yunho: aranızda mesafe kavramı diye bir şey kalmamış btw

Jen: ironik

Hongjoong: abartıyorsunuz

San: siz neredesiniz? Seonghwa neden seninle birlikte değil?

Rosie: 'abartıyorsunuz'
aynn knk

Mingi: çok yakışmışsınız ama hongie🥺

Mingi: seni Seonghwa dışında kimse ile böyle görmemiştim

Hongjoong: alt tarafı arkadaşımın yanağından öptüm

Hongjoong: ayrıca fotoğraf çekmeniz pek hoş değil kendimi geçtim bunu o görse yanlış anlayabilirdi

San: Seonghwa nerede?

just friends | seongjoong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin