دکتر فاکیep9🔞💦🍆

2.8K 203 40
                                    

با ورودشون صدای کر کننده ی آهنگ بود که به استقبالشون اومد!
استیج رقص پر بود از آدمای مست در حال رقص!

دود غلیظ سیگار های گرون قیمت و بوی ماری‌جوانا فضای دارکی رو ایجاد کرده بود!

از کنار دختر پسرهایی که در حال رقصیدن با هم بودند گذشتن و به گوشه ی بار رفتن.

تصمیم گرفتن دور میزی که صندلی چرم راحتی داشت بشینن.

گوک دو قبل از اینکه بشینه رو به هر دوشون با صدای بلندی لب زد جوری که به گوششون برسه

~من میرم نوشیدنی سفارش بدم!

ازشون دور شد و لا به لای آدمایی که در حال نخ دادن به هم بودن غیب شد!

بعد چند دقیقه کوتاه با سه تا نوشیدنی الکلی برگشت و با لبخند یکی از لیوان ها رو به سمت جونگکوک گرفت!

تهیونگ نوشیدنی که گوک دو به سمت جونگکوک گرفته بود رو گرفت و با لبخند شیرینی به دستش داد!

و بعد نوشیدنی خودش رو برداشت و کمی ازش نوشید و مزه ی تلخش روی توی گلوش حس کرد، نگاهی به گوک دو انداخت.

متوجه نگاه زیر چشمی گوک دو شده بود و این کمی اذیتش میکرد!

باید تلافی کاراش رو سرش میورد!

سویچ ماشینشو تو دستش چرخی داد و بعد از دوری که حلقه ی سویچ توی دستش خورد روی زمین افتاد! جایی نزدیک پای گوک دو!

در حالی که لیوان تو دستش بود خم شد تا برش داره و همزمان کمی از نوشیدنیش روی رون پای گوک دو ریخت!

~یااااا!

+اوه متاسفم گوک دو شی حواسم نبود، فقط میخواستم سوییچمو بردارم!

با حالتی خنثی لب زد و تکیه داد!

بلند شد و با اخم ریزی که بین ابروهاش بود گفت

~میرم شلوارمو تمیز کنم بگردم!

با دور شدنش پوزخندی روی لبای تهیونگ شکل گرفت!

به جونگکوک نگاهی انداخت که کمی مست بنظر میومد!

آروم چیزی رو از جیبش بیرون اورد و محتوای توش رو توی نوشیدنی گوک دو خالی کرد و کمی تکونش داد و سر جاش گذاشت!

دستشو روی رون جونگکوک گذاشت و نوازش کرد و لبخند سر مست جونگکوک باعث شد خم بشه و لباشو عمیق و محکم ببوسه!

با عقب کشیدنش گوک دو برگشت بود و روی صندلیش نشست.

لیوانشو با حرص بین انگشتاش گرفت و تمام محتویات نوشیدنی توش رو سر کشید!

برای چندین دقیقه طولانی همونطور نشسته بود که با حس های عجیبی که پیدا کرده بود کم کم شروع به عرق کردن،کرده بود!

𝑭𝒖𝒄𝒌𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒄𝒕𝒐𝒓🍆💦Where stories live. Discover now