بوسه ی داغی که شهوت و خواستن توش بود، همراه با طعم دیونه کننده ی شرابی که روی لباشون حس میشد دمای اطرافشونو چند درجه بالا برده بود.
همزمان با جلو تر کشیدن جونگکوک توی بغلش عضوهاشون به هم کشیده شد و باعث ناله ی مردونه ی دوپسر تحریک شده، شد!
با حس دستای تهیونگ که باسنش رو فشرد ناله ی دیگه ای بین لبای به هم متصلشون کرد و انگشتاشو توی موهای تهیونگ کشید.
تهیونگ کمی به سمت میز کنارشون هدایتش کرد با کشیدنش بالا روی میز نشوندش و بین پاهاش قرار گرفت و بوسه های خیسش رو از لبای تحریک کننده ی جونگکوک به گردن شیری رنگش داد و جونگکوک رو بی قرار تر کرد.
سیبک گلوش رو گاز گرفت و چند بار مکش زد تا به رنگ ارغوانی تغییر کرد با پوزخند جذابی که روی لباش بود دوباره لباشو به لبای جونگکوک رسوند و همزمان دکمه های پیرهنشو باز کرد.
با باز کردن آخرین دکمه، پیرهن حریری از دستای جونگکوک سر خورد و از تنش خارج شد!
دستاش رو به سمت نیپل های سرخ رنگ جونگکوک رسوند و کمی فشارشون داد و بعد از گازی که از لب پایین جونگکوک گرفت ازش جدا شد و لباش رو به نیپل سمت راست جونگکوک رسوند و مک عمیقی بهش زد و بانیه ناله های بی قرارانه ی جونگکوک برای چندمین بار توی اون شب شد.
از نیپلش گازی گرفت، لیسش زد و نیپل سمت چپش رو توی دهنش فرو کرد و مک محکمی بهش زد.
_عاح..فاک...زود...اهه..باش..اهه
نفس داغشو توی صورت تهیونگ رها کرد و همزمان دستشو روی عضو تهیونگ گذاشت و فشارش داد و ناله ی تهیونگ بود که توی گوش هایش طنین انداخت...
+بیبی هورنی.
همزمان با باز کردن کش گره خورده ی شلوارش زیر گوش جونگکوک زمزمه کرد و توی گوشش فوت کرد!
شلوار رو از پاهای جونگکوک بیرون کشید و روی زمین انداخت.
در حالی که دستاش، کمر و شکم جونگکوک رو لمس میکرد سرش رو پایین برد و از روی باکسر لیسی به عضو سخت شده ی پسر تحریک شده ی توی دستاش زد که لرزش خفیفش رو زیر دستاش حس کرد!
از یقه ی تهیونگ گرفت و لباش رو روی لبای خواستنیش کوبید و مک های محکمی بهش میزد که بی قراریش رو بهش نشون میداد.
پایین تنش رو روی عضو تهیونگ مالید و ناله شون توی دهن همدیگه گم شد.
دستشو سمت زیپ شلوار تهیونگ برد و همزمان با پایین کشیدنش دستش رو توی باکسرش برد و عضوشو بیرون آورد!
لباشون با صدای مکشی و شهوتناکی از هم جدا شد!
جونگکوک کمی خودشو بالا کشید و از حالت دراز کشیده دراومد و روی میز نشست که با فرو رفتن عضوش به صورت ناگهانی توی دهن داغ و خیس تهیونگ ناله ی بلندش رو توی اتاق عکاسیش رها کرد!
YOU ARE READING
𝑭𝒖𝒄𝒌𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒄𝒕𝒐𝒓🍆💦
Fanfictionجونگکوک یه پسر گی که هر بار بزنه بالا سکس میکنه، یهو بدون هیچ دلیلی دیگه شق نمیکنه و بعد از امتحان کردن راه های مختلف به سکس تراپ مراجعه میکنه! چی میشه اگه تو مطب سکس تراپ تحریک بشه و به اون دکتر هات درخواست سکس بده...؟! نویسنده: Xyoogi وضعیت: چند...