_تو که میدونی جوابم چیه.
با پوزخندی گفت و صندلیشون به عقب کشید که صدای کشید شدن پایه چوبی و پارکت توی فضای آشپزخونه پخش شد!
با قدم کوتاهی میز رو دور زد و وقتی رو به روی تهیونگی که با اشتیاق نگاش میکرد ایستاد، از گردنش گرفت و لبهای وسوسه انگیزش رو به بوسه ی خیسی دعوت کرد!
مک های خشنی به لبای جونگکوک میزد و جونگکوک هم لب پایین تهیونگ رو به بازی گرفته بود، با صدای تحریک کننده ای لباشونو از هم جدا کرد و لیسی به لبای تهیونگ زد!
_برمیگردم!
گفت و با برداشتن چند تا چیز از توی اون سکس توی ها با قدم های تندی خودش رو به اتاقش رسوند
.
.
.پنج دقیقه هم نگذشته بود که جونگکوک با تنها پوشش که پیرهن سفید تهیونگ بود و پنتی توری توی پاش در حالی که تل خرگوشی روی سرش در حالی که خیلی شهوتناک بود جلوی چشمای تهیونگ قدماشو به سمتش برمیداشت و فقط کافی بود با رسیدن به تهیونگ برای بار دوم لبهاشو روی لبای پسری که روی صندلی نشسته بود به حرکت دربیاره.
تهیونگ از روی صندلی بلند شد اما برای لحظه ای هم لباشون از هم فاصله نگرفت، دستاشو از کمر خوش تراش جونگکوک به زیر باسنش رسوند و با بالا کشیدنش روی میز آشپزخونه نشوندش.
ناله های ریزی رها میکردن که توی صدای بوسشون گم میشد.
زبونشو رو لبای سرخ جونگکوک کشید و پسر دهنشو براش باز کرد!
زبونشو توی دهن جونگکوک فرو کرد و جای جای دهنشو مزه کرد و با مکی که جونگکوک به زبونش زد ناله ای کرد و با کشیدن زبون جونگکوک توی دهنش مک های ریز بهش میزد!
دستاش از پشت کمر جونگکوک بلند کرد ،با باز کردن دکمه های پیرهن سفیدی که متعلق به خودش بود!
همراهِ باز شدن دکمه های پیرهن سفید رنگ لباشونو از هم جدا کرد و گازی از ترقوه ی تحریک کنندش زد و جاشو لیسید!
ناله ی پر نیاز جونگکوک، که شهوت توش فریاد میکشید رها شد و باعث تغییری توی ماهیچه ی وسط پاهاش شد!
مک های عمیقی به سیبک گلوی جونگکوک میزد و ناله ای پی در پی جونگکوک از حساس بودن زیادی که نسبت به اون نقطه رو میداد!
یکی از دستاشو روی عضو جونگکوک گذاشت و از روی پنتی توری فشاری بهش وارد کرد!
با صدای مکشی لباشو از سیبک گلوی جونگکوک که الان مارک شده بود برداشت و صورتاشون رو به روی هم قرار گرفت!
+پنتیتو در بیار و روی میز داگی استایل بایست!
دستور داد و به جونگکوکی که خیلی مطیعانه و سریع پنتیش درآورد و خودشو عقب تر کشید و روی میز داگی استایل شد، خیره شد!
YOU ARE READING
𝑭𝒖𝒄𝒌𝒊𝒆 𝒅𝒐𝒄𝒕𝒐𝒓🍆💦
Fanfictionجونگکوک یه پسر گی که هر بار بزنه بالا سکس میکنه، یهو بدون هیچ دلیلی دیگه شق نمیکنه و بعد از امتحان کردن راه های مختلف به سکس تراپ مراجعه میکنه! چی میشه اگه تو مطب سکس تراپ تحریک بشه و به اون دکتر هات درخواست سکس بده...؟! نویسنده: Xyoogi وضعیت: چند...