3.

538 34 0
                                    

Když se Harry druhý den probudil, cítil se až absurdně šťastný. Oproti tomu, jak se cítil předchozího dne, to byl obrovský rozdíl.
Když si všimla Poppy, že je vzhůru, vydala se ho zkontrolovat. Už při pozdravu Harrymu došlo, že té ženě Snape nic neřekl.
" Jak se vám vede, slečno?" zeptala se Poppy a Harry se zamračil.
" Co se děje?" nechápala ošetřovatelka.

Doteď se přeci usmívala...

"Musím vám něco říct," povzdychl si Harry.
" Tak povídej," řekla žena a přisedla si k němu na židli.
" Včera mi profesor Snape řekl něco, co změnilo celý můj pohled na můj život...." odmlčel se. Bylo divné o tom mluvit.
" Ano?" povzbudila ho Poppy. "Zjistil jsem, že nejsem vůbec blázen nebo zrůda, jak jsem si myslel, ale že jsem transexuál. Můžete mi prosím říkat Harry?" řekl tiše, celý rudý.
Ošetřovatelka překvapeně zamrkala, ale jinak zachovala profesionalitu.
" Ehm jistě... Takže předpokládám, že to byl důvod, proč tě Severus donesl v takovém strašném stavu včera."
" Počkejte, on mě přinesl?" vyhrkl Harry.
" Ano, byl jsi celý od krve a všude jsi měl právě zahojené rány. Nalila jsem do tebe pár dokrvujících lektvarů, Životabudič a Bezesný spánek. Musela jsem tě ošetřit i hojivou mastí, aby se to nevytvořily jizvy po černé magii. Mimochodem to bylo opravdu strašné kouzlo. Kde ses to pro Merlina naučil?" zamračila se.
" Četl jsem to v jedné knize. V bitvě jsem ho párkrát použil," vymluvil se Harry. Nechtěl to moc rozebírat.
" Prosím, už něco takového nedělej. Strašně si nás vylekal," chytila ho Poppy za ruku.
" Nebojte, už nemám důvod. Konečně po mnoha letech vidím nějaké východisko."
" To je dobře. Ještě musím udělat pár testů a pak tě můžu pustit," oznámila mu a začala kolem něj mávat hůlkou. Když neshledala nic neobvyklého, usmála se a přeměnila mu pyžamo na volnější neutrální oblečení a vlasy stáhla do drdolu. Harry se zazubil.
" Děkuju!"
" Tak už jdi, snídaně čeká," řekla Poppy. A vyhnala Harryho z ošetřovny.

***

Když se Harry dostal do Velké síně, moc studentů už zde nebylo zato celý profesorský sbor. Snape na Harryho zíral s neproniknutelným výrazem a jen nepatrně kývl. Harry se usmál. McGonagallová Harryho gestem ruky přivolala k sobě. Cestou Harry pozdravil Rona a Hermionu a zbytku si moc nevšímal.

" Dobré ráno, paní ředitelko," řekl Harry.
" Dobré ráno. Stavte se za mnou prosím po snídani v ředitelně, heslo je Fénix," řekla mu Minerva. Harry přikývl a šel si sednout k nebelvírskému stolu.

" Ahoj," řekla Hermiona, když se Harry posadil vedle ní. Ron jen kývl hlavou, zatímco si dával do pusy další párek.

" Ahoj," řekl Harry a naložil si na talíř míchaná vajíčka a s chutí se do nich pustil.

" Kam jsi včera zmizela?" zeptal se Neville po chvíli. Harry zrudl.

Sakra tohle bude těžší, než jsem myslel.

" Nebylo mi dobře," vymluvil se Harry.
" Byla jsi na ošetřovně?" zeptala se Ginny starostlivě.
" Hmm jo," řekl Harry a nacpal si radši pusu jídlem.
Nechtěl mluvit. Ale bude jim to muset říct. Ale nejdřív si musí vyřídit záležitost s ředitelkou. Všiml si, že už odešla, stejně tak Snape.

Jakmile Harry dojedl zahuhlal: "Musím ještě za ředitelkou," a utekl z Velké síně. Ostatní se po něm nevěřícně dívali.

***

Harry zaklepal na dveře ředitelny a ty se vzápětí otevřeli. Uvnitř seděli McGonagallová a Snape.

" Prosím, posaďte se," vyzvala Harryho Minerva. Když tak Harry učinil, ředitelka spustila.

Láska bez hranicKde žijí příběhy. Začni objevovat