Když je ten konec roku, tak tu máte další kapitolu 😏 a už poněkud přituhuje 🤔
***
Uběhlo několik týdnů a Harry se pomalu dostával do kolotoče učení, volného času s přáteli a večery se Severusem. Proměna pomalými krůčky pokračovala a Harry se začínal cítit dobře.
Severus měl mezitím vlastní starosti. Letos se slečna Parkinsonová rozhodla svého vedoucího koleje poctít svou přízní, ačkoli on o to rozhodně nestál. Občas mu tu a tam něco jen tak podala, když to potřeboval, nebo darovala něco milého. Třeba knihu nebo jen uvařila kávu, když se za nimi přišel podívat na kolej. Točila se kolem něj a zajímala se o jeho nové výzkumy lektvarů. Nepřikládal tomu význam, občas se prostě někdo takový v jeho koleji našel. Nicméně, když jednou zůstali ve společenské místnosti sami, dala Pansy nepokrytě najevo, že o Severuse stojí jako o muže. Odpověděl jí, že na ní takto vůbec nemyslí. Navíc protože je studentka a on její profesor, není mezi nimi vůbec možný jakýkoliv vztah. Pansy byla smutná, ale řekla mu že si klidně počká na konec školního roku. Severus jen dodal že ztrácí čas, který by mohla věnovat někomu jinému. Poté celou tu věc považoval za uzavřenou. Harrymu samozřejmě nehodlal přidělávat jakékoliv starosti, takže o tom pomlčel.
***
Harry s Nebelvírem mezitím s přehledem vyhrál famfrpálový zápas proti Havraspáru. Bylo to o prasinkovém víkendu a tak se po zápase s týmem dohodli, že zajdou společně ke Třem košťatům.
" Musíš tam jít?" mračil se Severus.
" Nemusím, ale chci," zubil se Harry, políbil svého milence a vyrazil ke dveřím. Muž šel s ním. Rozhlédl se po chodbě a když nikoho neviděl, zašeptal:"
" Dávej na sebe pozor,"
Harryho ta věta zahřála u srdce a tak skočil muži kolem krku a důkladně ho políbil.
" Brzy s vrať," plácl ho Severus laškovně po zadku a Harry se zazubil. Ani jeden si nevšiml nenávistného pohledu jednoho páru očí.***
Venku před hlavním vchoden na něj čekali Ron a zbytek týmu.
" No to je dost," zahlaholil Ron. Vzal Harryho kolem ramen a vyšli společně do vesnice. V hospodě zabrali velký stůl a poroučeli si jeden drink za druhým. Harry už při pátém sotva mluvil.
" Musíme se vrátit," chechtal se Harry.
" Copak, Snape ti počítá večerku?" chechtal se Seamus.
Harry se musel kousnout do jazyka, aby mu neodpověděl něco, co nemá a tak se tomu jen zasmál.
" On ne, ale Filch jo," odpověděl a to zabralo. Všichni se zvedli a krokem cik cak se vydali zpět do hradu.
U schodů se rozloučili. Harry se vydal do sklepení a zbytek se plazil vzhůru do věže.
Ještě než stačil dojít k Severusovi domů, z temného kouta na něj kdosi vystřelil kouzlo a Harry se skácel k zemi.***
Probral se s bolestí v hlavě chtěl si na ni sáhnout, ale nešlo to. Něco mu drželo ruku. Otevřel oči a zjistil, že je připoután k posteli.
" Co?" hlesl Harry
" Ticho!" uslyšel Harry a ze stínu vystoupila Pansy.
" Ty?" zamrkal překvapeně.
" Jo já... Musím ti ty zrůdo připomenout, kde je tvoje místo," sykla mu do tváře a Harry se zamračil.
" Nejsem zrůda!" umítal sebou Harry v poutech.
" Ne? Tak ukaž, co na tobě vidí," ušklíbla se Pansy a pohybem hůlky mu nechala zmizet šaty i spodní prádlo. Harry vyjekl, ale nemohl nic dělat, byl připoután kouzlem. Pak ho vytáhla do prostoru a nechala ho tam vyset, aby si ho prohlédla, ze všech stran. Bylo to tak ponižující. Dívala se na jeho prsa, taky zkoumala jeho úzký penis, povadle vysící k zemi. Neměl ještě vytvořený šourek, místo toho tam byl stále neuzavřený otvor, kterým močil a zbytek stydkých pysků."No teda fuj, ty jsi fakt divnej hermafrodit," chechtala se Pansy.
" Nejsem, beru lektvar co mi mění tělo. Bude ze mě kluk za pár měsíců," plakal Harry.
" Jsi zrůda. A tohle se jako Snapeovi jako líbí? Je zvrácenější než jsem myslela," zakroutil a Pansy hlavou.
" Cože?" vytřeštil Harry oči.
" Viděla jsem vás dneska. Ale garantuju ti, že ti ho jen tak nepřenechám. On je můj!" sykla mu do ucha. Harry se naštval.
" To se pleteš. Severus je můj," křikl Harry.
" Až s tebou skončím, tak budeš ráda, že zalezeš do díry a už nikdy nevylezeš," chechtala se jako smyslů zbavená. Pak použila mnoho cruciatů a řezných kleteb až všude stříkala Harryho krev. Harry omdlel bolestí. Po chvíli ho zase probrala.
" Tak jsem si pohrala a teď jsou na řadě kluci. Už si na tebe brousí zuby Goyle a Zabinni. Trochu tě teda lituju, představa že se na mě sápe Goyle" ušklíbla se a a dělal zvuky jako když zvrací.
" Co... co chceš dělat?" Vytřeštil Harry oči.
" Nadopovala jsem je lektvary a mám je pod Impériem. Narozdíl od tebe si to užijou," řekla a pustila do pokoje ty dva.
" Znásilněte to. Zrůdy to mají rádi tvrdě," řekla výsměšně. A pak si sedla do křesla. Chtěla to celé pozorovat.
" NEEEE," křičel Harry a zmítal sebou. Nebylo mu to bohužel nic platné. Ti dva si stáhli kalhoty s se svými erekceni se k němu blížili.***
Severus strávil večer s novou knihou a když už bylo kolem desáté, začal být poněkud nervózní.
Kde je tak dlouho? Brzy bude večerka... Jestli se opil, tak zítra nedostane lektvar na kocovinu, ať si to pěkně vypije do dna.
Čím více času uplynulo, tím byl Severus víc nervóznější.
Tohle se mu nepodobá... Severus by se naštval a vyrazil do nebelvírské věže, kde zjistil, že Harry tam není.
" Kde je?" zavrčel Snape na Rona.
" Já nevím, loučil se s námi asi před půl hodinou u schodiště,"
" Něco se mu stalo," vyhrkla Hermiona vyděšeně.
" Pobertův plánek!" napadlo Rona.
" Harry ho má asi v pokoji, musíme s vámi," řekla Hermiona
" Kvůli čemu?" zamračil se Severus.
" Potřebujete heslo," odpověděl Ron. A už šel pryč ze společenské místnosti. Severusovi se moc nelíbila představa, že zavede ty dva k sobě domů, ale strach o Harryho byl větší.Ron vešel do Harryho pokoje a trochu se přehraboval ve věcech. Když objevil složený pergamen, zamumlal heslo a objevila se mapka. Pak s ním vyběhl ven z pokoje, rozložil ho na stole a Snake zíral na dokonalý plán Bradavic, který ukazoval, kdo se kde nachází. Fascinovaně očima projížděl každou místnost. Když v tom uviděl Harryho jméno. V prefektském pokoji Pansy a byl tam i Zabinni a Goyle.
" Zatraceně!" zavrčel Severus a vystřelil, co nejrychleji chodbou pryč. Ron a Hermiona viděli kam běží. Nečekali už na nic a utíkali za ním.
ČTEŠ
Láska bez hranic
FanfictionPár: snarry Poznámka: hlavní postavě je 18. let Varování: 18+, transgernder tématika Děj: Harriet Potterová se pokusí o sebevraždu. Včas jí najde její profesor. Když mu odmítne říct, proč to udělala, rozhodne se, že zjistí pravdu pomocí nitrozpytu...