Právě jsem obalila řízky a kapra, takže je teď čas přidat další pokračování nadílky 😘
Varování: 18+
***
"Lež v klidu," řekl Harry a muž se usmál. Mladík si mu sedl na klín. Cítil jak ho Severusův tvrdý penis tlačí, ale nevadilo mu to. Sklonil se a Severuse políbil.
Poté se zaměřil na mužův krk, kde střídal rty a jazyk. Z muže tak mámil tiché steny.
Rozhalil Severusův župan a pohled mu padl na ty ztvrdlé terčíky, čekající na polaskání. Zkusil se jich dotknout špičkou ukazováčku. Severus reagoval tím, že se vzepjal. U druhé bradavky tomu bylo stejně a pak se Harry osmělil a jazykem je polaskal. Severus slastně usykl a boky přitom šťouchl do Harryho, což v mladíkovi vyvolalo také reakci. A tak zatímco jazykem dráždil bradavku, začal spontánně pohybovat boky a dráždit tak sebe i Severuse. A pak se muž déle nevydržel, popadl Harryho a přetočil ho na záda. Tempo, které udával on bylo daleko drsnější, ale bylo to sakra dobré. Severus by mu nejraději sundal to zatracené spodní prádlo, aby mohl cítit kůži na kůži. Ale věděl, že to udělat nemůže. Harryho by tím vyděsil. A tak pokračoval dokud oba nedosáhli vrcholu.Harry se vydýchával a Severus použil čistící kouzlo protože mu znečistil trenky.
" V pořádku?" zeptal se Severus.
" Jo," zubil se mladík." Líbilo se ti co jsem dělal? Snažil jsem se vzpomenout, co v tý knížce bylo ale..."
" Samozřejmě, že líbilo. Nebylo to poznat?"Je tolik nejistý...
" Já jen jestli jsem to dělal správně..." zrudl Harry. Severus ho místo odpovědi políbil.
" Měli bychom jít něco dělat. Nemůžeme strávit den v posteli, i když by se mi to samozřejmě zamlouvalo," řekl Severus temně a Harry znovu zrudl.
" Ehm jo... Musím udělat nějaké úkoly," řekl Harry a vyběhl do svého pokoje.Ještě je dost nesmělý. Kdy asi ztratí tuhle nevinnost?
***
Čas ubíhal a Harry na svém těle zase zaznamenal pár nových věcí. Začali mu vystupovat více lícní kosti a růst trochu vousy. Tedy bylo to spíš takové chmíří na tvářích a pod nosem. Také zjistil, že menstruace se již díky Merlin neobjevila což kvitoval s povděkem. Také penis mu zase o něco vyrostl. Poslední změnou bylo, že měl najednou hlubší hlas. Bohužel, když mluvil, tak mu občas přeskakoval, což bylo docela trapné.
" Kdy to zmizí?" zeptal se Harry zoufale.
" Do konce roku by se to mělo o trochu upravit."
" Je to děs."
" Buď rád, že to půjde rychle při normální pubertě to trvá daleko pomaleji."
" Neumím si představit, jak ses tím vyrovnával ty. Máš teď tak hluboký hlas." usmál se na muže.
" Nebylo to zrovna jednoduché. Nicméně celé mé dospívání nebylo zrovna jednoduché období. " řekl Severus a zamračil se při vzpomínce na Harryho otce.To čeho se obával se začínalo pomalu vyplňovat. Harry se čím dál více podobal Jamesovi. Ale tím, že spolu teď měli jiný vztah než na začátku, tak už to nebral tak tragicky.
" Kdybych to tak mohl změnit," zašeptal Harry.
" Je dobře, že minulost měnit nejde... Nejspíš bychom se nikdy nedali dohromady."
" Hm to je možné..."
" Kdy budeš mít další schůzku s doktorem Greenem?" zeptal se Severus.
" Před Vánoci. Minule jsme se dohodli, že mi dá tentokrát víc času na změny."
" Bude překvapený, jak dobře na tebe ten lektvar působí. Obvykle to nejde taky rychle."
" Jo taky jsem se divil, když to minule říkal. Ne že by mi to vadilo. Nemůžu se dočkat až odložím to zatracený stahovací tílko," zamračil se Harry. Hrudník byla věc, kterou na sobě vážně nesnášel. Severus k němu přistoupil a objal ho.
" Víš co jsem ti říkal. Že to chce trpělivost a už máš za sebou i tak velký pokrok. Pokud si dobře vzpomínám, minule jsem to cítil dost jasně," poškádlil ho trochu Severus.***
Před pár dny Harry zaznamenal, že v určité oblasti roste poněkud víc než dřív. Rozhodl se to podrobněji prozkoumat. Zamkl se v koupelně, postavil před zrcadlo a stáhl si kalhoty a spodní prádlo. Jeho penis měl nyní asi dvanáct centimetrů, nicméně byl pořád přilož úzký, asi jako palec Vypadalo to přinejmenším zvláštně. Když ho ale Harry vzal to ruky a jemně zmáčkl, začal mu v ruce trochu mohutnět. Stáhl předkožku a odhalil tak citlivý žalud. Představil si Severuse, jak ho hladí on a zvtrdl ještě víc. Hrál si se svou novou hračkou dokud nevyvrcholil. Nicméně stále ještě nevystříkl žádné sperma. Byl to suchý orgasmus. Varlata se totiž stále nacházela uvnitř těla a nebyla propojena s novým penisem. Ani močová trubice ještě dosáhla spojovacího místa a tak ještě nemohl močit penisem. Navíc stále nebyl uzavřen. Vadilo mu, že pořád vypadá jako hermafrodit. V šourku stále neměl varlata. A na hrudníku ještě bylo stále dost tukové tkáně. Občas si říkal, proč mu sakra příroda nenadělila v tomto místě materiálu méně. Aspoň by přeměna netrvala tak dlouho. Strašně se těšil až si bude moc vzít jenom tričko bez stahovacího tílka. Pořád se tedy styděl Severusovi úplně ukázat.
***
Byl poslední prázdninový večer. Severus se to rozhodl využít k prohloubení jejich vztahu. Bůhví kdy zas na sebe budou mít čas se všemi studenty v hradu a povinnostmi.
Skřítci jim připravili slavnostnější večeři. Nalili si k tomu víno byl to příjemný večer. V jednu chvíli začal Severus Harryho líbat a vzápětí ho už táhnul k sobě do pokoje. Kouzlem se svlékl, aby Harry nemusel zápasit s jeho knoflíčky a začal svlékat i Harryho.
Chvíli na to ležel mladík na posteli ve spodním prádle. Bylo to poprvé co Severusovi dovolil mu sundat aspoň vše ostatní. Severus byl oproti němu úplně nahý. Ležel vedle Harryho a jemně jej hladil po břiše. Poté sklouzl k lemu trenek a jezdil po něm sem a tam.
" Chtěl bych se tě dotknout pod tím," zašeptal Severus.
" Já nevím..." zrudl Harry.
" Proč?"
" Vypadá to pořád divně..."
" Harry tvůj penis jsem minule jasně cítil. Nemusel bys to úplně sundavat. Stačí ho jen vytáhnout. Uvidíš, že to bez toho bude mnohem lepší... Navíc plánuju udělat něco, co přes látku nepůjde," šeptal mu do ucha a Harry zrudl. Tělem mu proběhlo vzrušení. Jeho penis se hlásil o slovo a napínal mu spodní prádlo.
" Ehm, tak dobře," vydechl Harry vzrušeně.
Severus ho políbil a zajel prsty pod lem prádla. Horká kůže tvrdnoucího penisu byla tak jemná. Severus stáhl trenky níž a vytáhl jen penis. Byl vcelku úzký, ale docela dlouhý. Trčel do prostoru a vypadal lákavě. Severus se sehnul a vzal ho do úst a Harry zavzdychal slastí, jak se nořil do horkých úst. Ten pocit byl něco nepopsatelného. A když mu začal po žaludu Severus jezdit jazykem málem z toho omdlel. Netrvalo moc dlouho a Harry vyvrcholil. Opět bez kapky spermatu.
" Páni... To bylo... úžasný" vydýchával se Harry.
" Jsem rád, že se ti to líbilo," pousmál se Severus.
" Chceš to taky?" zeptal se Harry nesměle.
" Nemusíš to dělat," upozornil ho Severus.
" Chci to zkusit," řekl Harry odhodlaně a sklonil se k Severusově působivé erekci.
ČTEŠ
Láska bez hranic
FanfictionPár: snarry Poznámka: hlavní postavě je 18. let Varování: 18+, transgernder tématika Děj: Harriet Potterová se pokusí o sebevraždu. Včas jí najde její profesor. Když mu odmítne říct, proč to udělala, rozhodne se, že zjistí pravdu pomocí nitrozpytu...