11.

486 28 0
                                    

"Dobrý den," pozdravil Harry madam Pomfreyovou, když nakoukl na ošetřovnu. Žena akorát kouzlem převlékala postele a uzavírala je pod desinfekční kouzlo.

" Copak se děje?" zeptala se Poppy.

" Nic, jen něco potřebuju," řekl Harry, když došel až k ní.

" Tak povídej," řekla žena a kouzlo dokončila.

" Potřebuji pro doktora Greena jedno vyšetření," pípl Harry.

" Jaké?"

" Ehm... Začal jsem zhruba před měsícem brát lektvar tranzice..."ošil se Harry.

" Aha, takže potřebuješ vědět, jak na tom jsou vnitřní orgány," doplnila Poppy věcně a Harry přikývl, vděčný, že to nemusí vyslovit.

Poppy mu ukázala na vyšetřovací lehátko ukryté za paravanem v zadní části ošetřovny. Harry tam zašel a položil se na něj. Vyhrnul si tričko a počkal až k němu žena dojde. Ošetřovatelka mávala nad podbřiškem hůlkou a pak vystřelila proud stříbrných paprsků skenující jeho nitro.

" Výborně. Sepíšu ti to na pergamen a přinesu ti to na oběd. Ty to doktorovi Greenovi potom předáš," mrkla na něj a Harry se zazubil a stáhl tričko.

" Děkuju," zašeptal Harry a vydal se z ošetřovny do sklepení.

***

" Pojď se mnou do laboratoře," řekl Severus Harrymu, když dorazil z ošetřovny. Harry přikývl a vydal se za ním. Připravovali spolu zase jeho lektvar. Harry si část postupů už pamatoval z minula, takže to bylo rychlejší.
" U Poppy vše v pořádku?" zeptal se Severus zatímco míchal lektvar.
" Asi jo, výsledek vyšetření mi sepíše a přinese na oběd," řekl Harry a Severus přikývl.

Pracovali spolu mlčky dokud neměli hotový základ lektvaru a poté se šli naobědvat do Velké síně. Poppy na Harryho mávala a podávala mu obálku. Ten si přečetl obsah a zakřenil se.

Co asi Poppy zjistila? Harry jasně řekl, že se o tom se mnou bavit nebude, ale pokud bych si zprávu i tabulku přečetl bez jeho vědomí... Musím přeci vědět jak na tom je. Doktor Green mi nic neřekne... Pokud bych na něj tedy nepoužil impérius....

Zatímco Severus přemítal, jak se dostat k informacím, Harry se mezitím posadil a nabral lžící pořádnou porci rýže s omáčkou. Severus mu poté přistrčil v misce alespoň cherry rajčata a pozvedl jedno obočí.
Mladík protočil oči a strčil si kuličku do pusy. Rozkousal jí a zatvářil se na muže kysele.
" Je to pro tvé dobro," sykl Severus.
" Jo, já vím, ale to neznamená, že musím být rád," řekl a nacpal si pusu rýží. Severus si odfrkl a soustředil se na své jídlo.

***

Když došli do sklepení Harry se uchýlil do svého pokoje a začal vypracovávat další domácí úkoly. Severus si šel číst a vymýšlel plán, jak se dostat k tajným informacím. Příležitost k tomu dostal brzy. Harry totiž rozhodl, že se půjde vykoupat.

" Nebudeš teď potřebovat do koupelny?" zeptal se, když vylezl ze svého pokoje.

" Ne proč?"
" Chtěl bych se vykoupat,"
" Dobře," přikývl Severus a v duchu téměř jásal.

Jakmile Harry zapadl do koupelny, Severus poslouchal šumění vody. Když ji Harry konečně vypnul, muž vyrazil do jeho pokoje. Nebylo zamčeno.

Naivní Nebelvír, tedy ne že by mne kouzlo ve skutečnosti zastavilo.

Rozhlížel se po pokoji a hledal tabulku. Brzy jí objevil zastrčenou v jedné knize. Přelétl také řádky, které napsala Poppy. Zjistil, že Harryho vnitřní pohlavní orgány pomalu zakrňují a vaječníky se téměř celé přeměnily ve varlata.

Láska bez hranicKde žijí příběhy. Začni objevovat