Rozhodla jsem se, že budu nadále hodná 😜 a přihodím vám sem zas nějaké kapitoly 😁
Varování: 18+
Harry si navlhčil rty a pak jazykem zkusmo přejel po nabehlém žaludu. Muž sevřel ruce v pěst a prudce se nadechl. Což Harryho povzbudilo a tak vzal celou hlavičku do úst jemně po ní přejížděl sem a tam. Občas použil jazyk, občas zuby. Pak se rozhodl vyzkoušet sání a Severuse to rozhodně nenechávalo chladným. Vyhodil boky nahoru a zajel Harrymu víc do úst. Naštěstí ne moc hluboko takže to mladík ustál. Rozhodl se prozkoumat kolik toho je schopen do svých úst pojmout s šel již co to šlo. Severus se musel držet, aby sebou necukal. A pak Harry přidal k ústům ruku, která objala kořen penisu a kopírovala pohyb úst nahoru a dolů. Podle severusovy reakce to byl dobrý tah. A muž se již dostával blízko. Dech se mu krátil, pohyby byly trhanější a pak se s výkřikem udělal. Harry se připravil na nápor, ale nebylo toho tolik jak myslel že bude. Neměl problém to spolknout. Jen chuť byla taková slaná. Když se eberus vydychal povalil Harryho a políbil ho. Velmi důkladně.
" Ty jsi neskutečný," vydechl muž ohromeně.
" Takže to bylo dobrý?" zeptal se Harry.
" Velice dobré," přisvědčil Severus," kdybych nevěděl, že to děláš poprvé, nevěřil bych tomu."
" Trénoval jsem," zubil se Harry.
" Jak?" pozvedl Severus podezřívavě obočí
" Na okurce," uchechtl se Harry a Severusovi málem zaskočila slina.
" A já si říkal, že ti poslední dobou zelenina nějak chutná, když sis jí vyžádal u skřítků."
" Potom jsme ji vždycky snědl," chechtal se Harry.
" Dvojí využití," poznamenal Severus a přitáhl si Harryho do náruče." Tak od zítra nám to začne," řekl Harry trochu smutně.
" Pravda... Nikdy jsem se na začátek školního roku netěšil míň než teď."
" Budeš ke mě takový jako dřív?" řekl Harry s obavou.
" Zcela jistě k tobě nemohu být otevřené přátelský před ostatními."
" Tak jsem to nemyslel... Myslel jsem urážky a podobně."
" Pokusím se to omezit, ovšem Nechceme, aby do toho ostatní šťourali. Jsi pořád můj student. Takový vztah nebude tolerován. Musíme jen přežít tento poslední rok."
" Snad to zvládnem," řekl Harry a políbil Severuse. Poté se uchýlil ke spánku.***
Když se ráno Harry vzvudil, rozhodl se znovu prozkoumávat Severusovo tělo. Ten jeho snažení brzy odměnil stejnou péči jakou mu věnoval sám.
" Tohle mi bude chybět,"
" Vždyť se nikam nestěhuješ," připomněl mu Severus.
" Myslel jsem to volno, že nemusíme nikam spěchat"
" Pořád máme víkendy,"
" To je fakt," řekl Harry a políbil Severuse.Tohle se mi neomrzí nikdy. Má tak úžasně rty.
" Co máš dneska v plánu?" zeptal se Severus.
" Nevím, nic dělat nemusím," řekl Harry.
" Já musím kolem poledne na pedagogickou poradu. Až večer budu mít povinnosti."
" Takže?"
" Takže bychom mohli zůstat celý den v posteli a vyzkoušet tvé nové nádobíčko, kolik toho zvládne," řekl Severus pobaveně a v očích mu touhou zaplálo. Harrymu z toho vyschlo v krku.
" No asi by se mělo pořádně vyzkoušet," zašeptal Harry a zrudl.
" Správný přístup," řekl Severus kouzlem si přivolal několik lahviček.
" K čemu to je?" zajímal se Harry.
" Toto je lehké afrodiziakum. Vypij ho."
" Hmm to asi nepotřebuju," zavrtěl Harry hlavou.
" Věř mi, zamiluješ si to," zavrněl mu Severus do ucha až Harry slastně zavzdychal. Lahvičku přijal a lektvar na jeden lok vypil. Po chvíli se Harryho tělem šířilo teplo a zamířilo do míst kam mělo.
" No ty jo," vydechl Harry.
" Dobré, že?" ušklíbl se Severus a vzal do ruky druhý lektvar.
" Ten dělá co?" zajímal se Harry.
" Ten si natři sám na bradavky. Budeš mít pocit, že se jich dotýkám," řekl Severus s podal mu lahvičku. Harry s ruměncem odběhl do koupelny a tam pod tílkem provedl, co Severus žádal. Okamžitě ucítil jemné brnění a tlak. Bylo to fantastické
Vyšel ven, oči navrch hlavy.
" A ten třetí?" zubil se Harry.
" Na ten asi nejsi ještě úplně připraven," zamračil se Severus.
" Co dělá?" polkl Harry nervózně.
" Pojď, ukážu ti to jinde, než kam to původně patří...," přitáhl si Harryho a kapku mu rozstřel na citlivé místo za uchem. Harrymu se rozšířily zorničky. Měl pocit, že ho tam Severus dráždí jazykem." Teda... Ehm kam jsi mi to chtěl dát?" zeptal se a tak trochu se bál, co mu Severus odpoví.
" Kam myslíš?" zeptal se muž a pevně jej chytil za zadek. Harry zalapal po dechu." Pokud nechceš, dělat to nebudu," řekl Severus sledujíc Harryho vnitřní rozpor. Tak moc by to chtěl vyzkoušet ale zároveň se bál Severuse pustit na tak intimní místo. Sklonil hlavu v porážce a zavrtěl hlavou. Příliš se bál.
" To nic Harry, není kam spěchat. Máš času kolik budeš chtít," řekl Severus a lahvičku uklidil." Díky," zamulal mu Harry do ramene, když ho muž objal. Poté co ho začal líbat, Harry zapomněl na celý svět. Afrodiziakum se v něm pořádně probudilo a žádalo si své. Severus se ho rozhodl trochu mučit. Když se vzájemně uspokojovali ústy Severus Harrymu hnětl zadek a Harry poprvé trochu zalitoval že ten lektvsr nechtěl vyzkoušet. Nakonec to hodil za hlavu. Tohle přeci bylo taky skvělé.
Užívali si celé dopoledne. Severus nelhal, když mu řekl, že potřebují vyzkoušet pořádně Harryho nový orgán. Pokaždé, když už chtěl Harry vyvrcholit ho Severus přestal dráždit a tak mu v tom zabránil. Bylo to k nesnesení. Harry byl tak rozdrážděn, že pak už stačil o pouhé zlomyslné fouknutí přes jeho penis a Harry konečně s výkřikem vyvrcholil." To bylo vážně zákeřné," řekl Harry.
" Nejsem hlava Zmijozelu pro nic za nic," ušklíbl se Severus.
" Tohle ti někdy oplatím," zavrčel Harry.
" Těším se na to, nicméně budeš nejspíše sklamán. Vydržím daleko víc než ty," řekl Severus pobaveně.
" Hej!" hodil po něm Harry polštář a Severus ho posměšně odhodil bezhůlkovou magií.
" Nechci tě pustit," řekl Harry po chvíli a posadil se na muže.
" Harry víš, že tam musím. Pokud nepřijdu, ředitelka si mě tu vyzvedne. Asi by se velice podivila, kdyby nás tu takto viděla," poznamenal Severus.
" Ou," uchechtl se Harry a přikryl si dlaní ústa.
" Tak mne pusť," políbil ho Severus a pleskl ho přes zadek.
" Hej, soukromej majetek," ohradil se Harry a pak ho Severus povalil na záda a přitlačil k posteli.
" Ano, můj," zavrčel mu do ucha a drsně jej políbil. A pak už konečně vstal z postele. Harry sledoval svého milence až dokud nezmizel z pokoje.Ano, asi jsem skutečně jeho... Moje srdce určitě.
ČTEŠ
Láska bez hranic
FanfictionPár: snarry Poznámka: hlavní postavě je 18. let Varování: 18+, transgernder tématika Děj: Harriet Potterová se pokusí o sebevraždu. Včas jí najde její profesor. Když mu odmítne říct, proč to udělala, rozhodne se, že zjistí pravdu pomocí nitrozpytu...