27.

505 32 2
                                    

Varování: 18+

Poté co se vykoupal, si šel Harry připravit oblečení na slavnostní večeři. Ředitelka chtěla aby se oba dostavili do velké síně. Bylo zde pár studentů a profesoři kteří zůstávají na hradě a tak se štědrovečerní večeře pořádala ve slavnostnější duchu.

Když Harry konečně vylezl ze svého pokoje, oblečen do černého společenského hábitu s červeným lemem, Severuse nebylo nikde vidět. Posadil se tedy na pohovku s čekal. Muž vyšel ze své ložnice oděn do elegantního černého společenského habitu. Vypadal skvěle a Harrymu zajiskřilo v očích. Postavil se a přešel k muži. Objal ho kolem krku a políbil.

" Sluší ti to," zašeptal mladík.

" Tobě též," pousmál Severus. Nabídnul mu rámně a společně se vydali do Velké síně.

Uvnitř na ně čekal bohatě prostřený velký stůl. Ti dva byli poslední kdo přišel. Posadili se a pustili do jídla. Pečený krocan s nádivkou byl vynikající, ale přesto se Harry nehodlal jako obvykle přecpat. Měl velké plány na večer. Ani Severus si na talíř nedával velké množství jídla. Po večeři jim skřítci přinesli desert biskupský chlebíček a k pití punč.

Byl to příjemný večer. Severus si střídavě povídal s Minervou a Harrym a cítil se skvěle. Představa až Harry rozbalí jeho dárek, byla vážně lákavá. Něco z toho se mu nejspíš odrazilo v pohledu a Harry zrudl. Snazil se to zamaskovat tím, že se napil. Severus mu povzbudivě stiskl ruku.

" Domnívám se, že je na čase odejít," řekl Severus a Harry váhavě přikývl. Rozloučili se s ostatními a vydali se do sklepení.

***

" Dáš si víno?" zeptal Severus, když dosedli na pohovku u nich doma.

" Jen trošku, už jsem měl dva punče," uculil se Harry.

" Dobrá tak jen malou láhev," přikývl Severus a objednal u skřítků sladké slámové víno a později ho nalil, když se na stolku objevilo.

Připili si a Severus zjistil, že se Harry trochu ošívá. Chytil ho za ruku a zeptal se: "Co s děje? Celý den jsi jako na trní."

"Nic se neděje... jen..." povzdechl si Harry.

" Jen co?" pozvedl Severus obočí.

" Ale nic... Asi ti dám ten dárek. Celej den na to myslím..." vyskočil Harry a jal se hledat balíček. Když ho našel opatrně s ním došel k Severusovi. Ten jej sledoval s pobavením.

" Tak veselé Vánoce Severusi," předal mu balíček a políbil ho. Muž ho u sebe přidržel a polibek prohloubil. Když o pár minut Harry sedal na pohovku měl pěkně naběhlé rty a ve tvářích nach.
Severus kouzlem přivolal balíček pro Harryho.

" Veselé Vánoce, Harry," řekl chraplavě.

Zatímco Harry rozbaloval dárek. Severus ten svůj položil na pohovku.

" Ty nejsi zvědavý?" zamračil se Harry.

" Víc jsem zvědavý na tvou reakci," řekl popravdě.

"No dobře," přikývl Harry a roztrhl balíček. Uvnitř byla krabička s vypáleným lvem navrchu. Harry ho pohladil.


" To je moc hezké. Tos jsi vyrobil?" zeptal se Harry.

" Ano, ale skutečný dárek je uvnitř," řekl Severus. Harry se pousmál a krabičku otevřel. Uvnitř našel několik flakonků s lektvary.

" Ty jsou pro tvou osobní potřebu. Pro použití v soukromí," zaplála vášeň Severusovi v očích a Harry zrudl.

" Jsou to ty co jsi zkoušel se mnou?"

Láska bez hranicKde žijí příběhy. Začni objevovat